23-Olmaz Mrrhh! Chanyeol tekrar ayıp yapmazsa Baekhyun onu bırakmayacak Miyaav~

2.2K 194 42
                                    

Chanyeol gözlerini büyüterek kucağında uzanan ufak bedenin çatık kaşlarına baktı.
"-Hey! Ağlama hemen öperim tamam."

Baekhyun'un beyaz küçük şortunu çekiştirip ortaya çıkan pürüzsüz beyaz tene elini sürttü.
"-Burası mı acıyor?"
Kısık bir mırlama duyduğunda derin bir nefes aldı. Sadece dudaklarını değirip geri çekilecekti.

Yumuşak tene dudaklarını bastırdığında hoşuna giden hisle geri çekilmeyip biraz oyalandı.
"-Miyaav~"
Baekhyun'un miyavlamasını ve kısık sesli kıkırtısını duyduğun da hemen geri çekilip öksürerek boğazını temizledi.

"-Mrrhhh! Baekhyun tekrar istiyor~"
Şortunu yukarı çekmeye çalışan büyük ellere kuyruğunu vurup engelledi.
"-Tekrar yap tekrar Miyaav~"

"-Ne! Kalk kucağımdan Bekhyun. Olmaz tekrar, Ayıp! Kalk olmaz!"
Hadif bedeni koltuk altlarından kavrayıp yanındaki boş yere oturttu.

"-M-miyaav~"
Baekhyun alt dudağını titreterek Chanyeol'ün pembe dudaklarına baktı.
"-Ama o zaman Baekhyun ayıp istiyor. Ayıp güzel tekrar yap tekrar Miyaav~"
Söyledikten sonra uzun bedenin kucağına tırmanmaya çalıştı.

Chanyeol şaşkınlıkla gözlerini daha fazla açarak ufak bedeni üzerinden itmeye uğraştı ama boğazına dolanan kuyruk yüzünden zorlanıyordu.
"-Hayır olmaz uslu dur Baekhyun!"

"-Baekhyun istiyor Mrrhh! Chanyeol ayıp yapınca Baekhyun yine gıdıklandı. Baekhyun istiyor Miyaav~"

"-Nefes alamıyorum kuyruğunu boğazımdan çek Baekhyun!"
Chanyeol kucağındakinin hareketli ellerini bırakıp ince belini kavradığında nefes nefese söyledi.

"-Olmaz Mrrhh! Chanyeol tekrar ayıp yapmazsa Baekhyun onu bırakmayacak Miyaav~"

"-Baekhyun kuyruğunu boğazımdan çekersen sana özel birsey göstereceğim."
Ufak beden duyduklarıyla kulaklarını geriye yatırıp düşündü.
"-Miyaav~ Chanyeol ne gösterecek?"

"-Bırakırsan gösteririm."

"-M-miyaav~ tamam."

Chanyeol Baekhyun'un kendi dolgun dudaklarını sürekli inceleyip garip sorular sorduğu için onu öptüğünde hoşuna gideceğini 'Ayıp istiyorum' demeyi unutacağını düşündü.

Kucağındaki ufak bedenin belini sıkıca kavrayıp dudaklarını birleştirdi.
Baekhyun'un irkilip kucağından biraz yükseldiğini fark ermişti.

Baekhyun havada duran ellerini nereye koyacağını bilemeyerek küçük yumruklar haline getirdi.
"-Mmrhh~"

Chanyeol diğerinin mırlamasıyla kendine geldiğinde geri çekildi.
"-Hoşuna gitti mi?"

Baekhyun kirpiklerini kırpıştırarak az önce kendininkilerin üzerinde olan dudaklara bakarken kulakları pembe saçlarının arsında hızlı hızlı hareket ediyordu.

"-Miyaav~ Tekrar tekrar!"
Dudaklarını büzüp öpmek için uzanmaya çalıştığında Chanyeol kızarmış dudakları iki parmağı arasına alıp sıkıştırdı.

"-Hayır olmaz. Uslu durursan tekrar yaparım. Az önce kuyruğunla boğazımı sıktın! Ne kadar yaramaz bir kedi oldun böyle sen?"

"-Uslu Baekhyun Miyaav~"
Baekhyun uslu duracaktı ve Chanyeol'ün dudaklarına tekrar dokunacaktı. Evet böyle düşünüyordu.

~~~~~~~~~

"-Miyaav~ Baekhyun istiyor."

Chanyeol bıkkınlıkla derin bir nefes aldı. Her 10 dakikaya bir onu öpmesi için yanına gelen Baekhyun ders çalışmasına izin vermiyordu.

"-Ne istiyorsun?"

"-Uslu Baekhyun istiyor Miyaav~"

Chanyeol ona bunu gösterdiği için şimdiden pişman olmuştu.

Chanyeol ona bunu gösterdiği için şimdiden pişman olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

RgcyhSfcn❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

RgcyhSfcn

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin