13-Kıskanç Chanyeol! Onun yok diye Baekhyun'un sevimli pipisini kıskanıyor!

2.1K 270 56
                                    

Chanyeol için zorlu, Baekhyun için keyifli geçen yıkanma'nın ardından küçük bedenin sızlanmalarına rağmen banyodan çıkmışlardı.

"-Neden çıktık köpüklü kutudan?Baekhyun çok birsürü kocaman Chanyeol'ün neden kuyruğu olmadığına bakacaktı ama o çirkin kıyafetlerini çıkarmadı."

Çatılı kaşlarına çaprazladığı kollarınıda ekleyip dudak büzdü.
Chanyeol onu zorla havluya sarıp yatağın üzerine koymuştu.

Chanyeol büyük pembe havlunun içinde dahada küçük duran haylaz, pembe kediye baktı ve bıkkınlıkla derin bir nefes aldı.

"-Sana kuyruğum yok ve hiç olmadı dedim Baekhyun. Ben bir insanım. Ve biz kuyruğumuzu saklamıyoruz çünkü yok. İnsanların kuyruğu olmaz."

"-Baekhyun inanmıyor. Chanyeol göstermeli. Yoksa yaramaz Baekhyun onun çirkin gömleklerini yatağın altına saklayacak."

Söyledikten sonra gururla başını kaldırdı. Küçük burnu Chanyeol'ün onu ısırmak isteyeceği kadar sevimli görünüyordu.

"-Tamam göstereceğim sende uslu Baekhyun olacaksın anlaştık mı?"
Baekhyun hevesle başını sallayıp ardından miyavlamayı unutmadı.

"-Miyaav~"

Chanyeol sevimli bedene sırtını dönüp ıslak t-shirt'ünü yukarı çektinden sonra pantolonunu hafif aşağı indirdi.
"-Gördün mü Baekhyun? Kuyruk yok saklamıyorum."

Baekhyun hayretle uzun bedene baktı. Nasıl kuyruğu olmazdı ki?
"-Küçücük bile mi yok?"

"-Hayır Baekhyun küçücük bile yok."

Baekhyun havlunun önünü açıp vücudu gibi küçük penisi narin ellerine alıp havlunun altından çıkardığı kuyruğu ile ucunu okşadı.

"-O zaman Chanyeol'ün pipisi'de yok. Peki orda ne var?"

Chanyeol duyduklarıyla gözlerini şaşkınlıktan irice açıp diğerine döndü.
Karşısındaki küçüğün bunları masumane düşüncelerle yaptığını bilsede Chanyeol heyecanlanmadan edemiyordu.

"-Tanrım! Baekhyun kapat o küçücük şeyini edepsiz pisi!"

Chanyeol'ün yüksek çıkan sesine karşılık küçük beden alt dudağını titreterek büyük gözlere kısa bir bakış attı.

"-Chanyeol kandırık yapıyor. Kıskanç Chanyeol! Onun yok diye Baekhyun'un kuyruğunu kıskanıyordu şimdide sevimli pipisini kıskanıyor Mrrrhh!"

Söyledikten sonra ıslak kuyruğunu uzun bedene birkaç kez savurup büyük havluya sıkı sıkı sarılarak yatak odasından dışarı kaçtı.

"-BAEKHYUN!"
Kolunu ve yanağını sıvazlarken bağırdı küçük olana.
Islak kuyruk canını gerçekten yakmıştı.

Baekhyun büyük salonda ordan oraya koşup saklanacak yer aramakla meşguldü.
Çok birsürü kocaman, kötü Chanyeol Baekhyun'un sevimli pipisini kıskanıyordu. Çünkü onun yoktu.
Chanyeol ile konuşmayacaktı.

Chanyeol ile konuşmayacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

nickimiaklindatut

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin