49-Chanyeol bilmiyor, elini ordan çek Mrrh~

1.9K 168 17
                                    

Günün dördüncü bölümü.
Öncekileri atlamayın^^

Keyifli okumalar

"-Yeter! Sus artık, kes ağlamayı. Bak götürüyorum işte."

Suga amca omzunda taşıdığı küçük bedenin sızlanmalarına tahammül edemezken, sinirli çıkan sesiyle onu azarladı.

Gece uyandığı beşinci seferde dayanamayıp ağlayan pembe haylazı omzuna attığı gibi evinden çıkıp Chanyeol'ün evine yol almıştı.
Baekhyun karnı küçük boylu komşunun omzunda yüzü ise poposunun hemen üstüne denk gelirken sızlanmaya devam ediyor ve havadaki kuyruğu farklı yönlere sallanıyordu.

"-Çok birsürü kocaman Chanyeol'e mi gidiyoruz Miyaav~"

~~~~~~~~~

Chanyeol gecenin bu saatinde kapı sesiyle uyandığın da terliklerini sürükleyerek kapıya ulaşıp kim olduğunu bile sormak aklına gelmezken kapıyı açmıştı.

"-Miyaaav!"

Baekhyun uykulu, uzun bedenin üzerine atılıp hızlıca bacaklarını beline dolayana kadar tırmandı.
Aklına gelen şey ile başını çevirip omzunun üzerinden çatık kaşları eşliğin de küçük boylu komşuya baktı.

"-Salatalık komşu Mrrhh!"

Chanyeol herhangi birşey söyleyemeden kucağındaki beden, kapıyı kapatıp Suga'yı dışarıda bıraktı.

"-Miyaav~"

Kulakları hızla hareket ederken yanağını önündeki yapılı göğüse sürtüp sevimli bir tonda miyavlıyordu.

"-Uslu Baekhyun Chanyeol'ü çok birsürü özledi Mrrhhh~"

Chanyeol kendi odasındaki yatak Baekhyun tarafından istila edildiği ve oraya asla kendisinin girmesine izin vermeyeceği için kucağındaki hafif bedenle birlikle misafir odasına çıktı.

Baekhyun rahat durmayıp kucağında olduğu uzun adamın t-shirt'ünü çekiştirip kuyruğunu pijamasının içinde gezdiriyordu.
Chanyeol, dolaptan çıkardığı battaniyeyi boş yatağa bırakıp oturdu. Baekhyun'un küçük yüzünü iri elleriyle kavrayarak kendisine bakmasını sağladı.
"-Ne yapıyorsun Baek?"

"-Baekhyun istiyor Mrrhh~"

"-Ne istiyorsun?"
Sorduktan sonra iri elleriyle yanaklarını sıkıştırdığı için ortaya çıkan ufak dudağına küçük bir öpücük kondurdu.

"-Miyaav~"

Baekhyun cevap olarak sevimli bir miyavlama bırakıp kucağında oturduğu ev sahibini sızlanarak itti ve sırtının yatak ile buluşmasını sağladığın da keyifle küçük ellerini çırptı.

Chanyeol gözlerini irileştirip üzerindeki pembe t-shirt'ünü çıkarmaya çalışan küçük pembe sevgilisinin belini iki yanından kavradı.
"-Ne yapmaya çalıştığının farkındasındır umarım Baek?"

Baekhyun kirpiklerini kırpıştırarak belindeki büyük ellere baktı.
"-Chanyeol bilmiyor, elini ordan çek Mrrrh~"
Bahsi geçen elleri belinden çekip fazlasıyla sevdiği sarı şortunun gizlediği yumuşak kalçaları üzerine koydu.

"-Miyaav~"

Hafif bedenini uzun bedenin üzerine bırakıp destek almak için ellerini yapılı göğüslerine dayadı.

Ufak dudaklarını yalayıp altında uzanan Chanyeol'ün dolgun dudakları ile birleştirdi. Her nekadar öpüşmeyi bilmesede.

 Her nekadar öpüşmeyi bilmesede

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lobodokkie
Just-Dead

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin