10-Neden bu kadar yumuşaksın sen?

2K 305 21
                                    

"-Mrrrhh~"

Chanyeol dizlerinin üzerine yatırdığı sevimli bedenin kuyruğunu tararken çıkardığı sevimli seslere gülümsüyordu.

"-Barıştın benimle değil mi Baek? Ayakkabılar için ağlamayacaksın bir daha. 5 çift ayakkabın var işte onlarla idare et sonra yenisini alırız."

Sorduğu soruyla geriye yatan kulakları gördüğünde eğilip hafifçe ısırdı.
Her seferinde olduğu gibi sevimli bir kıkırtı bıraktı Baekhyun.
Başını çevirip gülümsemekten kısılan gözleriyle Chanyeol'e baktı.

"-Bir daha yap bir daha Miyaav~"

Chanyeol büyük ellerinde oldukça komik duran süslü pembe tarağı kenara bırakıp dizlerinin üzerindeki hafif bedeni koltuk altlarından kavrayıp kucağına çekerek sımsıkı sarıldı.

"-Neden bu kadar yumuşaksın sen?"

Beyaz yanakları hafifçe ısırıp arkaya yatık pembe kulakları öptü.
Baekhyun yanaklarında ve kulağında gezinen dudaklardan oldukça keyif alıyor kuyruğu hızlı hızlı arkasında sallanıyordu.

"-Hadi banyoya gidelim heryerin toz olmuş. Nerede aradın ayakkabılarını da heryerin toz?"

Baekhyun küçük parmaklarından birini çenesine koyup düşündükten sonra başını hızlı hızlı hayır anlamında salladı.

"-Olmaz söylemem!"
Söylemeyecekti çünkü eşyalarını oraya saklamayı düşünüyordu.
Saklamazsa Chanyeol hepsini alacaktı Baekhyun ona güvenmiyordu.

"-Tamam tamam söyleme."
Pembe saçları okşadı ve kucağındaki küçüğü indirmeden yataktan kalkıp banyoya yürüdü.

"-Ama Chanyeol'ün koluna uf yaptı Baekhyun. Nasıl köpük yapacak şimdi? Hem Baekhyun'un oyuncaklarınıda almadık."
Üzgün çıkan sesiyle söyledi.

Chanyeol kolundaki hafif küçük çiziklere göz gezdirip kuvetin dolması için suyu açarken konuştu.

"-Sorun değil acımıyor köpük yaparım sana üzülme."

Havlu kalmadığını gördüğünde, Yere oturmuş ellerini kuvetin kenrarlarına yerleştirip suyun dolmasını seyreden sevimli kediye seslendi.

"-Havlu kalmamış. Hemen alıp geleceğim uslu dur Baekhyun."

"-Tamam Miyaav~"
Gözlerini küvete dolan sudan ayırmadan neşeli çıkan sesiyle cevapladı.

Baekhyun banyo kapısının kapanma sesini duyar duymaz yerinden kalkıp dolapları karıştırmaya başladı.
Chanyeol gelmeden birsürü köpük yapmalıydı çünkü o az yapıyordu.

Uzun beden daha yatak odasından çıkmadan açılıp kapanan dolap kapağı seslerini duyduğunda gözlerini devirdi.
Birşey yapmadı çünkü banyoda Baekhyun'a zarar verecek yada Baekhyun'un zarar verebileceği birşey yoktu.

"-Miyaav~"
Baekhyun köpük yapan şişeyi bulduğunda olduğu yerde birkaçkez zıplayıp kapağını açtı ve kuvetin içine boşaltmaya başladı.

"-Miyav?"
Neden Chanyeol'ün yaptığı gibi birsürü köpük olmuyordu?
Sinirle elindeki şişeyi fırlatıp tekrar küvetin yanına oturup çatık kaşlarıyla suya bakındı.

"-Baekhyun yine ne karıştırdın?"

Chanyeol elindeki havlu ve alışverişe gittiklerinde Baekhyun için aldığı küçük oyuncak bebeklerle banyoya girdiğinde sordu.
Evet ördek değildi çünkü Baekhyun pembe süslü kıyafetli barbie'leri istemişti.
Üstelik Chanyeol oyuncak bebekler küvette ıslandıklarında hemen kurumadığı için Baekhyun'un ağlayacağını biliyordu.

"-Baekhyun hiçbirşey yapmadı!"
Sinirli çıkan sesiyle Chanyeol'e bakmadan cevapladı.

"-Baekhyun hiçbirşey yapmadı!"Sinirli çıkan sesiyle Chanyeol'e bakmadan cevapladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


shizoprenimshi

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin