Öncelikle şunu açıklığa kavuşturayım. Arada Baekhyun ne zaman büyüyecek diye soran oluyor. Arkadaşlar Baekhyun bir çocuk değil😂
Davranışları çocuksu saf, çünkü hiçbir şey bilmiyor. Ayrıca tam olarak bir insan da değil farklı olması normal.
Bide boyunu soran oluyor, dediğim gibi tam olarak bir insan olmadığı için çocuk olmasa da boyu olması gerekenden fazla küçük. Mesela 1.45-50 gibi hayal edebilirsiniz.
Neyse keyifli okumalar~❤"-Anladın mı Baekhyun?"
Baekhyun büyük yatakta Chanyeol'ün dizlerinin üzerinde otururken sevimlice başını salladı.
"-Evet, Baekhyun anladı Miyaav~"
"-Ne anladın?"
Chanyeol beklentiyle diğerinin sevimli yüzüne bakarken sorduğunda Baekhyun ellerinden biriyle küçük kulağını okşarken cevapladı.
"-Baekhyun artık bozuk Sehun'un kucağına çıkmayacak, onu öpmeyecek. Penceredeki komşularla konuşmayacak Mrrh~"
Chanyeol beklentiyle sevimli olana bakmaya devam etti.
"-Başka?""-Mrrhh~ Bide bide artık Baekhyun birsürü kocaman Chanyeol'ün sevgilisi, artık Baekhyun Chanyeol'ün kedisi değil Miyaav~"
"-Sevgili ne demek peki Baekhyun?"
Sevimli olan birkaçkez kirpiklerini kırpıştırdı ve onun silkti.
"-Miyaav~ Baekhyun bilmiyor."Chanyeol aldığı cevaba göz devirdi ve diğerinin küçük yüzünü avucuna aldı.
"-Artık birbirimizden sorumluyuz demek. Senin en yakının benim, sende benim en yakınımsın. Hem annem ve babamla tanışacaks-..""-Peki ya bebek? Birsürü güzel Baekhyun'un içine bebek koyacak mısın? Hepsi pembe olsun tamam mı Baekhyun'a benzesin ama birazcıkta Chanyeol'ün gibi kocaman gözleri olsun Mrrrhh~"
"-Bunun için erken demiştim ama Baekhyun?"
Baekhyun kollarını göğsünde birleştirip başını Chanyeol'ün aksine çevirdi.
"-O zaman Baekhyun kötü Chanyeol ile sevgili olmaz Mrrhh! Başka sevgili dışarıda birsürü var kıskanç Chanyeol!"Chanyeol şaşkınlıkla gözlerini irileştirip Baekhyun'un ağzını kapadı.
"-İşine gelince çok zeki oluyorsun ama! Bundan sonra sana pencereden dışarı bakmakta yasak."İri ellerini diğerinin ağzından çekip hafif bedenini yatağın boş kısmına bıraktı.
"-Dışarıda birsürü sevgili varmış, lafa bak."Chanyeol yataktan kalktığında diğeri kısık sesle söylendi.
"-Ama Baekhyun'un kırışık birsürü çirkin sahibi, sevgilisiyle bebek yapıyordu. Hemde birsürü sevgilisi vardı, Baekhyun'un neden bir tane olacakmış? Sende birsürü sevimli Baekhyun'la yapmak zorundasın Mrrhh! Kötü Chanyeol!""-Eski 'kötü' sahibin yanlış biliyormuş Baekhyun. Birsürü sevgili olmaz bir tane olur."
Aslında Chanyeol yarım saat öncesine kadar onu odasına sevişmek için getirmişti fakat fazlasıyla saf ve bilgisiz olduğu için vazgeçmişti.
Karşısında bir çocuk var gibi hissediyordu, her nekadar çocuk olmadığını bilsede."-O zaman birsürü sevimli Baekhyun'un sevgilisi Chanyeol olsun. Ama içine bebek koymassan başka sevgili bulur Mrrhh~"
Baekhyun kucağına aldığı kuyruğunu okşarken söylediğinde Chanyeol kapıya doğru yürümeyi bırakıp diğerine döndü.
"-Bazen çok sinir bozucu bir kedisin."Birkaç büyük adımda yatağa varıp kendi iri bedenine göre ufak olanın etrafına kollarını doladı ve derin bir nefes aldı.
"-Umarım daha sonra bunun için kendimi kötü hissetmem."
"-Miyaav~"