62-Yaramaz bebek, birsürü haylaz baba Chanyeol'a benziyor~

1.8K 154 51
                                    

"-Baekhyun Suho nerede güzelim?"

Chanyeol sorduğunda diğerinin kuyruğu keyifle arkasında sallanıyordu.
İzlediği saçma sapan filmler yüzünden Chanyeol'a kızmış, ona televizyondakilerin birbirlerine hitap ettiği gibi seslenmiyor diye ağlamıştı.

"-Birsürü güzel Baekhyun bilmiyor Mrrhh~"

Yavrular doğalı iki ay kadar olmuştu, diğer iki bebek haylazlık yapsa bile Suho sadece uyuduğu mekanı değiştirmek için emekliyordu.

Baekhyun kucağındaki Jongin'e içirdiği çilekli sütün bittiğini gördüğünde biberonu yumuşak halının üzerine iteledi.
Nede olsa Chanyeol topluyordu evi.

"-Ahh!"
Chanyeol bıkkınlıkla etrafa bakındı.
Bebekler emeklemeye başladığından beri onlara bakmak daha zordu.
Alçak sehpanın altına bakmak için edildiğinde sırtına atlayan Baekhyun ile dengesini sağlamak için ellerini yere sabitledi.

"-Miyaav~"
Sırtındaki hafif bedenin sevimli miyavlamasını duyduğunda sordu.
"-Ne oldu, sen mi sakladın onu yoksa?"

"-Mrrhh~ Baekhyun ayıp yapmak istiyor baba Chanyeol."
Sırtında olduğu adamın boynuna doladığı kollarını sıkılaştırırken mavi gömleğinin yakasını ısırdığında utanmadan beline sürtünüyordu.

"-Uslu dur Baekhyun, Suho'yu bulmamız lazım."
Küçük beden tarafından taciz edilen beli yüzünden derin bir nefes aldı.

"-O zaman bulunca yapalım Mrhh~"
Hala uzun bedenin beline sürtünürken sızlanarak söyledi.

O sırada iki koltuğun arasındaki boşlukta uyumaktan sıkılmış olan sarı kuyruklu bebek emekleyerek yumuşak bir yer aramakla meşguldü.

Chanyeol koltukların arasından emekleyerek çıkan küçük beden ile rahatlayıp hızlıca eline aldı.
"-İn sırtımdan Baekhyun.Taehyung ve Suho hala aç olmalı, hadi güzelim."
Baekhyun sızlansada güzelim kelimesini duyduğunda gönülsüz bir şekilde uzun bedenin sırtından sıyrıldı.

O sırada Taehyung, Baekhyun'un sehpanın ayağına dayadığı pembe aynanın önünde kendisine bakmak ile meşguldü.
Küçük ellerini uzatıp aynaya dokundu.
Siyah ve Sarı kulaklı küçük şeyleri daha önce görmüştü ama annesine benzeyen pembe yavruyu ilk defa görüyordu.
Kıskançlıkla küçük ellerini aynaya birkaç kez vurdu.

"-Miyaaav!"

Biraz ileride bebeğinin neden aynaya vurduğunu, farklı mırıltılar çıkardığını çözemeyen Baekhyun ufak bedeni kucağına çekti.
"-Yaramaz bebek, birsürü haylaz baba Chanyeol'e benziyor Mrrhh~"

~~~~~~~~

Chanyeol fazla yorulduğu için uyuduğunda Baekhyun bütün bebeklerini alıp evden çıktı.
Küçük boylu komşunun kapısına vardığında ayağıyla birkaç tekme vurdu.

Suga karşısındaki kedilere bakarken kafası karışıktı. Baekhyun yine evden mi kaçmıştı.

"-Küçük boylu komşu Baekhyun'un yavrularına bakabilir mi? Mrrrhh~"

"-Neden?"
Suga mimiksiz bir şekilde sorduğunda Baekhyun alt dudağını sarkıtıp sevimli bakışlarını orta yaşlı adama dikti.
"-Yaramaz bebekler güzel Baekhyun'un Birsürü kocaman Chanyeol ile ayıp yapmasına izin vermiyor Miyaav~"

Kollarındaki pembe bebeği ev sahibine uzattı.
"-Baekhyun çok birsürü ayıp yaptıktan sonra gelip bebeklerini alacak. Onlar senin olmadı tamam mı? Mrhhh~"

Küçük boylu komşunun gözleri irileşirken kapısındaki utanmaz kedinin nasıl bu kadar rahat olduğuna anlam veremiyordu.

Küçük boylu komşunun gözleri irileşirken kapısındaki utanmaz kedinin nasıl bu kadar rahat olduğuna anlam veremiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


nepteonss0

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin