41-Kötü Chanyeol! Baekhyun'un birsürü güzel pembe kıyafetini yerden al Mrrhh![M

2.4K 188 52
                                    


Günün üçüncü bölümü. Öncekileri anlamayın^^

"-Miyaav~"

Birkaç büyük adımda yatağa varıp kendi iri bedenine göre ufak olanın etrafına kollarını doladı ve derin bir nefes aldı.

"-Umarım daha sonra bunun için kendimi kötü hissetmem."

"-Miyaav~"

~~~~~~~~

Baekhyu'un yumuşak pembelerini kendi dolgun dudaklarıyla birleştirip sevimli milaylamasının ağzının içinde kaybolmasına neden oldu.

"-Mrrhh~"

Sevimli olanın dilini ağzına sokmaya çalıştığını fark ettiğinde dolgun dudaklarını aralayıp izin verdi.

Baekhyun bundan önceki öpüştükleri birçok seferde Chanyeol'den öğrendiği şeyleri yapmaya çalışıyor gibiydi.

Chanyeol nefes almak için geri çekildiğinde Baekhyun onun pembeleşen yanaklarını fark etti.
"-Chanyeol Baekhyun'un pembe kulaklarını birsürü öpüyor."
Söyledikten sonra başını yastıktan ayırdı ve diğerinin her iki yanağına da küçük öpücükler kondurdu.

"-Uslu Baekhyun'da Chanyeol'ün pembe yanağını öptü. Çünkü birsürü güzel Miyaav~"

Chanyeol iri ellerini diğerinin yumuşak yanaklarına yerleştirip küçük sivri çenesinden boynuna ıslak bir yol çizerek dudaklarını gezdirdi.

Boyun kısmı dar olan t-shirt'den rahatsız olup hafif geri çekilerek onu Baekhyun'un bedeninden ayırıp yere attığında omzuna sertçe vurulan kuyrukla altındaki küçük bedene baktı.

"-Kötü Chanyeol! Baekhyun'un birsürü güzel pembe kıyafetini yerden al Mrrhh!"

Cevap vermeden yerdeki t-shirt'ü alıp büyük yatağın tahta başlığına güzelce bıraktı.
Baekhyun'dan ses gelmeyince küçük beyaz şortunu da çıkarıp t-shirt'ün yanına ekledi.

"-Baekhyun banyo yapmak istemiyor çıkarma Mrhh! Hani bebek yapacaktık kandırık Chanyeol Miyaav~"

Chanyeol çenesine dayanmış onu üzerinden itmeye çalışan küçük elleri tutup öptü.
"-Banyo yapmayacağız, bebek yapmamız için kıyafetlerimizi çıkarmamız gerek."

Söyledikten sonra hızlıca kendi üzerindeki kıyafetlerden de kurtulduğunda tekrar önündeki küçük bedenin üzerine uzandı.
Çıplak bedenleri birbirine temas ettiğinde irkilmesine engel olamadı.

"-Böyle bekleme, ne yapmak istiyorsan onu yap tamam mı?"
Baekhyun'un yanağını okşarken konuştuğunda diğeri başıyla onayladı.

"-Baekhyun'da buralarını öpebilir mi?"
Kuyruğuyla Chanyeol'ün çenesini okşarken neşeyle söyledi.

Chanyeol büyük ellerini hafif olanın beli ve sırtının altından geçirmişken ufak pembemsi göğüs uçlarını dişleri arasına alıp çekiştirdi.
Baekhyun'un sorduğu soruyu duymamıştı.

"-M-miyaav!"
Belini büküp sırtını yataktan ayırdı ve uzun olanın saçını çekiştirdi.

Baekhyun içgüdüsel olarak diğerinin kafasını kendine bastırıyor aynı zamanda sızlayan kasıklarını kalçasını yataktan kaldırarak üzerindeki bedene sürtmeye çalışıyordu.

Chanyeol büyük ellerinden birini çıplak bedenlerinin arasınki ufak penise götürüp okşadı.
Baekhyun'un hızlı hızlı nefes alıp verişleri kulağına dolarken onun hazır olduğunuzu farkındaydı.

Son bir kez Baekhyun'un yumuşacık şirin göbeğine öpücük kondurup kendini yukarı çekti ve yüzleri aynı hizaya geldiğin de gülümsedi.
"-Seni seviyorum Baekhyun beb-.."

Baekhyun pembe yanakları ve kısık bakışları eşliğinde nefes nefese konuştu.
"-Çok mu birsürü seviyorsun?"

"-Evet birsürü çok seviyorum, bebeklerimiz olursa onları da birsürü çok seveceğim."

Konuşmaya devam ederken Baekhyun'un tekrar kalçasını yataktan kaldırıp kendisine sürtünmeye çalıştığını fark ettiğinde yüzündeki gülümseme genişledi.
"-Seni haylaz."

Güzel bacakları beline dolamadan önce incecik bileklerine birkaç ısırık ve öpücük bırakmayı ihmal etmedi.

Baekhyun'un küçük bedenini geniş kollarıyla sımsıkı sarmalamışken pembe kulaklarından birini ağzına alıp emdi.

Birkaç gün önce Baekhyun'un kulağının ne kadar hassas olduğunu ve onu mayıştırdığını fark etmişti.

Kulaklarındaydı, Baekhyun'un tatlı miyavlamaları ve hızlı hızlı nefes alıp verişleri.
Sıcak dudaklarını birkaç tutam pembe saçın gizlediği alnına bastırıp vücutlarını birleştirdi.

Baekhyun ağlak bir tonda miyavlarken diğeri canını yakmaktan öyle çok korkuyordu ki sıcak dudakları küçük bedenin her zerresinde dolaşıyor onu rahatlatmaya çalışıyordu.

Baekhyun'un tatlı mırıltıları çoğalırken hiçbir şey bilmeyen masum kediden eser yoktu.
Küçük yaramaz elleri Chanyeol'ün heryerindeydi.

"-M-miyaav~"

~~~~~~~~~~~~

Chanyeol ne kadar bitkin olduğunu umursamadan ağırlığını vermemeye çalışarak altında uzanan, gözleri kapalı bir şekilde minik dudakları arasından hala tatlı mırıltılar yükselen, şirin görüntüyü seyr ile meşguldü.

Alnına yapışmış ıslak pembe saçları geriye yatırıp terden parlayan pürüzsüz alnına dolgun dudaklarını uzun bir süre bastırıp geri çekildi.

"-Uykun mu geldi? Önce yemek yiyelim huh?"
Kirpiklerini kırpıştırarak şirin gözleriyle kendisine bakan ufak bedene sorduğunda o hiç Chanyeol'ü dinliyor gibi değildi.

Chanyeol onun az önce yaptıkları şeyi algılamaya çalıştığını yada yorgun olduğunu düşünürken beklediği kesinlikle duydukları değildi.

"-Birsürü çok güzel Baekhyun'un pembe bebekleri olursa onları daha mı çok seveceksin? Mrrhh~"

"-Birsürü çok güzel Baekhyun'un pembe bebekleri olursa onları daha mı çok seveceksin? Mrrhh~"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kitaba daha açık bir smut beklemeyin yani😂Beklentilerinizi karşılamadıysa üzgünüm^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu kitaba daha açık bir smut beklemeyin yani😂
Beklentilerinizi karşılamadıysa üzgünüm^^

gldrn_by
zehrazehra13

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin