35-Baekhyun'un pipisi bozulmuş

2.2K 192 77
                                    


Bugün yayınladığım önceki bölümleri atlamayın^^

"-Mrrhh~"

Chanyeol, sırtı göğsüne gelecek şekilde kucağına oturttuğu hafif bedenin t-shirt'ünü yukarı sıyırmış yumuşak karnını seviyordu.

Bayan Park erkenden yatmıştı ve Baekhyun yediği o kadar yemekten sonra yine sızlanmaya başladığında Chanyeol onu söylenerek odasına çıkarmış karnını sevmeye başlamıştı.

"-Hem sözümü dinlemiyor hemde bana naz yapıyorsun Baekhyun."

Baekhyun omuz silkip karnında gezinen büyük ellerin ve uzun kolların üzerindeki belirgin damarlarda zarif ellerini gezdirdi.

"-Mrrhh~ Baekhyun birsürü birsürü sevimli~"

"-Ne yani sen çok sevimlisin diye haylazlık yapabilirsin öyle mi?"

"-Baekhyun uslu, yaramaz Chanyeol Miyaav~"

Chanyeol çenesini gıdıklayan saçları okşadı ve ortaya çıkan küçük pembe kulakları öptü.
"-Tamam, Baekhyun uslu Chanyeol yaramaz."

Sırtını çokta büyük olmayan yatağın başlığından ayırdı ve uzandığında üzerindeki hafif bedeni kendine çevirdi.
Uzun kollarını kendine göre oldukça küçük bedenine sarıp gözlerini kapattı.

"-Şimdi uyuyalım."

Baekhyun başını yapılı göğüsten kaldırıp gözleri kapalı bedeni inceledi.
"-Baekhyun uyumak istemiyor!"

"-O halde ben uyuyorum sen istediğini yapabilirsin."

Baekhyun, belindeki uzun kollar çekildiğinde bedenini biraz yukarı çekti ve hafif aralık dudakları kendi yumuşak pembeleriyle birleştirdi.

Chanyeol şaşırmamıştı zaten diğeri sürekli bulduğu her fırsatta onu öpmeye çalışıyordu.
Büyük ellerini üzerindeki bedenin ince beline yerleştirdi ve dönerek hafif bedeni altına aldı.

"-Haberim yokken bunu yapamazsın Baekhyun."

"-Ama çok güçlü Chanyeol Baekhyun'a istediğini yap dedi Miyaav~"

Baekhyun ağır bedenin altındaki güçsüz bacaklarını ve kuyruğunu hareket ettiremezken sızlanarak diğerini üzerinden itmeye çalıştı.
"-Kocaman Chanyeol! Büsbüyük, ıhh..Kalk!"

Chanyeol çatık kaşlarıyla sızlanıp saçma cümleler kuran küçüğe güldü.
Belindeki iri ellerini yukarı kaldırıp yumuşak yanakları kavradı ve Baekhyun'un başladığı ise devam etti.

İnce pembe dudakları nazikçe tadarken, avcunu dolduran yumuşacık yanakları seviyordu.

"-Mrrhhh~"

Daha önceki öpüşmelerinde hep öylece beklemiş olan haylaz kedinin dilini ağzına sokmaya çalıştığını fark ettiğinde dolgun dudaklarını aralayıp istediğini yapmasına izin verdi.

Baekhyun'un zarif elleri nereye tutunacağını bilemez bir şekilde havada küçük yumruklar haline geldiğin de Chanyeol'ün ona daha önce yaptığı gibi dilini diğerinin sıcak ağzında gezdirmekle meşguldü.

Chanyeol, Baekhyun'un nefes almasına izin vermek için geri çekildi.
Altındaki savunmasız beden kirpiklerini kırpıştırarak ve küçük ağzı aralık kendine bakarken pembeleşmiş yanaklarıyla aşırı sevimli görünüyordu.

"-Chanyeol'ü seviyor musun Baekhyun?"

Chanyeol sorduğun da küçük beden kıkırdadı.
"-Evet hemde Baekhyun birsürü çok seviyor Mrrhh~"

"-Peki ya sana benden daha fazla pembe şeyler alan yada istediğini yapmana izin veren biri olursa, onu Chanyeol'den çok mu seversin?"

"-Hayır hayır Mrrhh! Baekhyun istemez, kimse Chanyeol gibi büsbüyük değil."
İnce parmaklarıyla dolgun dudakları yakalayıp sıkıştırdı.

"-Böyle yumuşak yumuşak dudakları da yok. Baekhyun onlarla ayıp yapmaz Mrrh!"

Ardından aklına gelen şey ile ellerini neşeyle çırpıp kıkırdadı.
"-Sonra birde Chanyeol'ün birsürü kocaman büsbüyüük pipisi var Miyaav~"

Zarif ellerini kulaklarına götürdü ve sevdi.
Konuşurken sevilip okşanmaya ihtiyaç duyuyordu.
"-Baekhyun onu elleyince daha büsbüyük oluyor Miyaav~"

Tekrar aklına gelen başka birşey ile suratı asıldı ve konuşmayı devam etti.
"-Ama Baekhyun'un birsürü yumuşak pipisi neden büyümüyor? Baekhyun çok çok elledi ama büyümedi."

Alt dudağı titremeye başlarken devam etti.
"-Baekhyun'un pipisi bozulmuş mu? Çalışmıyor mu Miyaav~"

Chanyeol annesinin duyabileceğini göze alarak yüksek sesli bir kahkaha attı ve altındaki sevimli bedene sımsıkı sarıldı.

Chanyeol annesinin duyabileceğini göze alarak yüksek sesli bir kahkaha attı ve altındaki sevimli bedene sımsıkı sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

mavimelina❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


mavimelina

Pink Baek •ChanBaek•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin