"Chanyeol büyük yatağın üzerindeki eşyaları teker teker incelemiş Baekhyun'a zarar verebilecek olanları ya atmış yada saklamıştı.Yataktaki koca yığının içinde, Chanyeol'ün kıyafetleri, kalemleri, hatta duş Jeli bile vardı. Baekhyun'un kendisine ait oyuncakları, açılmamış bir paket salam..
Sehun'un cüzdanı, üstelik içinde para da vardı. Neyseki kimlik yoktu.İşi bittikten sonra aldığı yeni pembe, süslü örtüyü büyük yatağın üzerine serdi.
Lakin şimdiki sorunu daha büyüktü.Komşusu Suga amca Chanyeol'ü çocuk istismarcısı, bir sapık olarak suçlamış Baekhyun'u ona vermemişti.
Üstelik küçük, pembe sevgilisini yarın çocuk bakım evlerine götüreceğini söylemişti.Chanyeol biliyordu ki, cimri komşusu o bakım evlerine kuruş para vermezdi.
O konuda içi rahattı.~~~~~~~~~
"-Baekhyun küçük boylu komşunun burnuna dokunabilir mi? Miyaav~"
Suga haber bültenini izlerken, yanındaki boşlukta oturan haylaz kedi onun kendisinin ki gibi ufak burnuna dokunmak için büyük bir istek duyuyordu.
Orta yaşlı adam garip bir surat ifadesiyle yanındaki, sesin sahibine bakarken burnuna uzanan küçük ellerini itti.
"-Ne yapıyorsun be!"Baekhyun titremeye başlayan alt dudağı ile tekrar uzanmaya çalıştı.
"-Baekhyun dokunmak istiyor, Baekhyun'un burnu gibi birsürü sevimli Miyaav~""-Hey! Dur dur ağlama hemen, susmak bilmiyorsun sonra."
Diğerinin küçük ellerinden birini kavrayıp kendi yüzüne koydu.
"-Dokun hadi, otuz saniyen var."Baekhyun kirpiklerini kırpıştırarak küçük boylu komşunun yüzündeki ellerine baktı.
"-Otuz saniye az mı çok mu? Miyaav~"Suga gülmek istesede kendine hakim olup öksürdü.
"-Otuz saniye, sanırım az. Evet az."Baekhyun ufak parmaklarıyla küçük boylu komşunun yuvarlak, düğme burnunu Chanyeol'ün kendisine yaptığı gibi sıkıştırıp kıkırdadı.
"-Miyaaav~"
~~~~~~~~
Yarım saat sonra kadar Baekhyun yere uzanmış sıkıntıyla yuvarlanıyor ve sızlanıyordu.
"-Miyaav~""-Kalk yerden! Sana bana haber vermeden koltuktan kalkma dememiş miydim?"
Suga salona indiğinde yerde yuvarlanan küçük bedene çatık kaşlarıyla bakarken söyledi.Baekhyun dolu gözlerini küçük boylu komşuya çevirip sızlandı.
"-Baekhyun gitmek istiyor Mrrhh~ Birsürü kocaman Chanyeol gelsin h-hık!""-Hayır olmaz, o sapık velet seni bir daha zor görür."
Yerdeki küçük bedene onaylamaz bakışlar atıp huysuzca söylendi.Baekhyun'un sızlanmaları artarken havadaki kuyruğu boş odada savruluyordu.
"-Baekhyun birsürü koskocaman Chanyeol'ü istiyor bananek! Kötü, bozuk küçük boylu komşu Mrrh!"Suga, yerdeki ağlayan küçük bedeni kucaklayıp odasına çıkarken konuştu.
"-Olmaz, ufak savunmasız bir kediyi o sapığa vermem."Mükemmel PP'm.