Felix hafif bir kahkaha attı ve gülümsedikten sonra zihninde durumunu kontrol etti.
Büyü Gücü – 0.8
Felix in kitapta öğrendiği kadarıyla büyü gücünü yenilemenin iki yolu vardı.Bu iki yoldan biri bir kaç saat bekleyerek büyü gücünün küçük bir kısmının yenilenmesini beklemek veya meditasyon yaparak harcanılan büyüyü geri kazanmaktı.Tabi ki İksir gibi şeyler de vardı fakat bunlar henüz Felix e çok yabancı şeylerdi.
Felix artık bir şeyler yapmanın zamanı geldiğini fark etmişti.
Şu anda beş parasız bir çulsuzdu ve hiç bir hayat garantisi yoktu.Bu nedenle ormanın derinliklerinde ilerlemeye başlamıştı.
Eğer bu derinliklere ilerleyen şu andaki Felix değilde eski Felix olsaydı.Felix yaptığı şeyin aptallığından dolayı kendi erkeklik organını kesip ağzına sokardı.Fakat Felix eski Felix değildi.
Felixin eski köyünün ve kasabanın bulunduğu yer Lempa Düzlükleriydi.Felixin normalde zaman geçirdiği Orman ise Lempa Ormanları olarak geçiyordu ve normal bir ormandan farkı yoktu.Fakat Ormanın derinlikleri ise Felix gibi köylü ve kasabadaki normal insanlar için yasak yerlerdi.
Bu yasak kendilerine herhangi bir güç tarafından konulmamıştı.Direk olarak kendileri tarafından dayatılmıştı.Çünkü kimse bilinmeyen bir yaratık veya hayvan tarafından öldürülmek istemiyordu.
Lempa Ormanın derinliklerinde oldukça büyük ve güçlü yaratıklar yer alıyordu.Bu yaratıklara kimse bulaşmak istemiyordu.Bu nedenle eski zamanlardan beri Lempa Ormanın çevresinde bulunan köyler ve kasabalar yeni nesillere Lempa Ormanının derinliklerini yasaklamışlardı.
Eski Felix de normal bir şekilde buna uyuyordu.Fakat artık çoğu şey değişmişti.
Felix ormanın derinliklerine ilerledikçe etrafta olan element parçaçıklarının arttığını görüyordu.Bu kendisine burada tehlikeli varlıklar olabileceği hakkında bilgi veriyordu.
Felix ormanın içinde düzlük ve oldukça yeşil çimlerin bulunduğu bir alana geldiğinde etrafına dikkatlica baktı ve yere oturduktan sonra küçük bir hamle ile küçük bir ateş yakmıştı.
Bu hamleyi yolda yürürken öğrenmişti elinde büyü gücünü odaklayarak ateş elementlerini parmaklarının olduğu bölgeye çekiyor ve sonrasında elini şaplatarak çakmak taşı görevi görüş kıvılcım ile birlikte ateş yaratıyordu.
Bu oldukça güzel bir kullanım şekliydi.Felix ateş yaktıktan sonra gülümsedi ve çünkü sağ tarafından gelen bir varlığı sezmişti.
Felix yaratığa doğru baktı ve incelemeye başladı.Ortalama 3 metrelik bir boyu vardı 2 ayak üstündeydi sipsiyah tüyler ile kaplıydı.Sadece bununla kalmayıp oldukça şişko bir hali vardi.
Felix kitapta okuduklarını aklına getirdi ve karşısındakı yaratığın bir Siyah Kürk Adamı olduğunu anladı.Bu yaratıklar insanlara benzeseler de normal vahşi hayvanlardan hiç bir farkları yoktu ve sadece güçlü fiziksel özelliklere sahipti.
Siyah Kürk Adam Felixi gördüğünde garip çürük dişleri ile dolu olan ağzını açtı ve hafifçe bağırdıktan sonra Felixe doğru normal adımlar ile ilerlemeye başladı.Felix hiç bir şey düşünmeden hızlıca Fire Sphere oluşturdu ve direk olarak Siyah Kürk Adama doğru fırlattı.
Siyah Kürk Adam Felix gibi küçük bir canlıyı görünce oldukça rahat bir şekilde ona ilerlediği için böyle bir şeyi beklemiyordu.Felixin Ateş Küresi rahatlıkta dev boyutta olan Siyah Kürk Adamı vurdu ve vurmasıyla birlikte adamın bazı vücüt parçaları etrafa yayıldı.Felix gelen yanmış et kokusunu aldığı için oldukça garip bir kafa yapısına girmişti.
Burnunu tutup Siyah Kürk adamın cesedine yaklaştı ve aradığı şeyi bulması çok zor olmamıştı.
Felix adamın cesedinin içinden bir mavi taş çıkarmıştı.Bu taşın ne olduğu hakkında kitapta oldukça detayli bir şekilde bahsedilmişti.
Bu taşlar elementler tarafından etkilenmiş olan yaratıklarin içinde oluyorlardı.Diğer adları ise Ruh Taşlarıydı.Bu taşları kullanarak Ruh Gücüni arttırmak mümkündü.Her ne kadar güzel bir yol olmasada tehlikeli durumlarda büyü gücünüde aniden yükseltmek için kullanılabilirdi.
Sadece bununla kalmayı büyücü topluluklaru bu taşları para niyetine kullanıyorlardı.Bir çok deneylerde , formasyonlarda da kullanıyordu.
Felix taşı aldıktan sonra ateşin yanında oturdu ve devamında neler yapmak istediğini düşündü.
Felix geceyi ateşin yanında uyuyarak geçirmişti.Şu anda üstüne biraz farklı elbiseler gerekiyordu.Bunun içinde normal para biri olan bakır gümüş veya altın gerekliydi.
Felixin elindeki taş normal şartlarda bir çok altından daha değerliydi.Fakat daha kendisi bile ortalama 1 hafta önceye kadar bunu bilmiyordu.Normal insanların bunu bilmesi kesinliklikle mümkün değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...