Mage Road - Bölüm 55 - Varlık Taşı

956 126 6
                                    

Felix ortalama olarak bir kaç saat bekledi ve sonunda , kurt evrimini geçirdi.Hiç beklemeden elinde oluşturduğu ateş küresini doğrudan kurt un önceden yara almış kısmına gönderdi.Kurt bu sefer ölmüştü.


Kurt un içini hafifçe açtıktan sonra istediği şeyi görmüştü .Felix in gördüğü taş küre şeklinde ve bir insanın yumruğunun yarısı kadardı.İçinden oldukça enerji hissedebiliyordu .Felix taşı aldı ve çantasına koyduktan sonra , cesede baktı.Aslında Abisal Kuklasını kullanmak istiyordu , ama kullanmamıştı.

«Bir zindan da böyle karanlık bir tekniği kullanırsam ortaya çıkma şansım olabilir»


Felix kısa bir süre sonra yeşil taşın olduğu kısma ilerledi ve oradaki taşı incelemeye devam etti.Ortalama bir kaç saat inceledikten sonra küçük bir not aldı ve sonrasında ise zindandan çıktı.Aslında bilinmeyen yoluna girecekti , ama girmedi.


Bunun nedeni ise diğer savaşta çok güç kaybetmişti ve zaten elinde bulunan taşın ne kadar önemli olduğunu veya ne tür işe yaradığını görmek istiyordu.Bu nedenle ilk öncelikle kütüphaneye gidecek bununla ilgili küçük bir kitap alacak , ve sonrasında taşı kullanıp gücünü arttırmanın yollarını arayacaktı.

Felix doğal olarak kendilerine saldıran , köyünü yok eden büyücüleri unutmamıştı.Onları bulması için ve aynı zamanda yok etmesi için daha da fazla güce ihtiyacı vardı.Aslında artık güç peşinde koşmak kendisinin hayatı ve tek amacı olmuştu.Ölümsüzlüğü son seviyeyi , nelere ulaşabileceğini görmek istiyordu.


Felix zindan işlerini hallettikten sonra doğrudan kütüphanenin yolunu aldı.O sırada ,,«Boom»Martin elini kızgın bir şekilde masaya vurmuştu.Yüzü oldukça çirkin bir hal aldı ve başka bir tarafından soluyarak konuşmaya başladı.


«Nasıl , nasıl olur hiç tanınmamış onun gibi bir büyücü bu kadar güce nasıl erişmiş olur.Neden neden bu kadar fazla büyüsü var !!»


Martin çok sinirliydi.Aynı zamanda kıskançtı da , karşısındaki büyücünün yaşı en azından kendisinden 10 yaş küçüktü.Fakat çoktan 6 7 tane büyü öğrenmiş bunları sabitlemeyi başarmıştı.Martin gibi normal büyücüler tek bir büyüyü zihinlerine kazımak için ortalama 3 4 ay harcıyorlardı.


Bundan sonra ise , büyüyü sabitleştirme aşaması vardı.Kısacası bir çok sıkıntı haricinde bir büyüyü kullanma haline gelmeleri ve modelin tamamlanması için en azından 8 9 ay uğraşıyorlardı.

Martin donuk gözleriyle beyaz küreyi inceleyen Sandra ya bakmıştı.Sandra nın gözlerinde bir çok şey kaybolmuş gibiydi.


« O kadar masraf o kadar emek , ve hepsi boşa gitti.»


Sandra dişlerini sıktı.Felix yok olmadan Ceset Kafası tarikatı Beş Yıldız tarikatına saldıramaz ! diye düşünüyordu.Martin ve Sandra sinirli ve donuk bir şekilde odada oturdukları sırada hava çoktan kararmıştı.Felix kütüphaneye gitmiş ve ücretsiz bir şekilde istediği kitabı bulmuştu.Kitap genel olarak Varlık Taşları hakkında bilgi veriyordu ki zaten buda Felix in ihtiyacı olduğu bir şeydi.


Felix kitabı aldıktan sonra önceki Ateş Hortumundan kalan borcunu ödemişti.Öldürdüğü yaratığın ödülünden aldığı 30 ruh taşı da buraya gitmişti.Felix işlerini hallettikten sonra odasına girdi ve kitabı derin bir şekilde okumaya başladı.


Kitabı okuduktan sonra neler olduğunu iyice sindirmek için uykuya daldı ve uykusunda farklı farklı rüyalar görmeye başladı.Bazen ateş ve bazen de su garip bir şekilde rüyalar gören Felix eninde sonunda rüyalarından uyandı ve kahvaltı , duş gibi ihtiyaçlarını giderdikten sonra okumaya devam etti.Bugün izinli günü olduğunu bildiği için oldukça rahattı.


Felix iki buçuk saat kadar kitabı okumaya devam ettikten sonra , bir çok bilgiyi anladığını düşünmüştü.


"Varlık Taşlarının kullanım alanları 3 e ayrılıyor , bunlardan biri saf enerji olarak emmek , ve ruh gücü , büyü gücünü arttırmak , diğeri element yatkınlığını geliştirmek , diğeri ve son kullanım alanı ise sadece 5.Seviyelerin kullanabileceği bir alan olan Zihin Evi oluşturmak"


Felix ilk iki yolu anlamış olsa da sonrasındaki konuyu anlamamıştı.Nasıl 5.Seviye olabilirdi bunun sırrı neydi neden hiç bir kitap bundan bahsetmiyordu.Felix yine Fargol ile konuşmaktan başka çaresi olmadığını anlamıştı.Kitabın kapağını kapadı ve elinde bulunan içeçekten bir yudum aldıktan sonra camdan dışarıya baktı.


"Umarım 5.Seviyeye ilerlemenin bir yolunu bulurum"

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin