Mage Road - Bölüm 59 - Dehşet , ve

968 137 10
                                    

Genç kızın sözlerinden sonra ortamda büyük bir gerilim baş göstermişti.Sözlerin ağırlığını fark eden önceden Felix i buyur etmiş olan genç nazik bir tonda konuşmaya başladı.


«Arkadaşım kusura bakma bu aralar kendisi çok gergin o yüzden böyle bir tepki verdi.Normalde Lia çok iyi bir kızdır»


Felix yüzünde ciddi bir ifade ile Lia adlı bir kıza bakıyordu.Kendisine doğru konuşan genç erkeğe bakmadan kıza gözlerini dikmişti.Sonrasında ise derin fakat normal bir ses tonu ile konuşmaya başladı.


«Sahip olduğun o küçük güçle bu dediklerini yapabileceğine mi inanıyorsun»


Felix konuştuktan sonra ortam daha da gerilmişti.Lia adlı 2.Seviye Locus Felix gibi normal birinin kendisine tepki veremeyeceğini düşünüyordu.Hafifçe ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.


«Eğer bir tarafın yiyorsa çık karşıma !»


Lia derin bir ses tonuyla konuştu ortada kurulan ateş bile hafifçe etkilenmişti.Felix gülümsedi ve herhangi bir şey demeden ayağa kalktı.Önceden Felix i buyuran genç ise ellerini kaldırdı ve konuşmaya başladı.


«Beyfendi , ve Lia lütfen saçmalamayın herhangi bir şey yok neden olay çıkartıyorsunuz»


Genç ne kadar konuşmuş olsa da iki tarafta kimseyi dinlemiyordu.Ateşin yanındaki bölgeye geçtiler ve aralarında 10 metrelik bir mesafe vardı.Felix ciddi bir şekilde Lia ya bakıyordu .Lianın uzun yeşil saçları vardı.Boyu ise 1.60 lardaydı ortalama 18 19 yaşlarındaydı ve güzel gözüküyordu.Lia sinirli bir şekilde Felix e baktıktan sonra hafifçe sırıttı ve konusmaya başladı.


«Pes etmek için son şansın , saldıracağım !»


Felix gülümsedi ve elini açtı.Hareketinden Lia yi hiç bir şeye koymadığı belli oluyordu.Lia Felix in hareketlerini gördüğünde sahip olduğu sinirin içine kömür atılmışa döndü ve elini önüne koyduktan sonra hafifçe fısıldadı.



«Yuvarlak Taş»


Lia nın kullandığı büyü 0.Seviye toprak elementine ait bir düz saldırı büyüsüydü.Yuvarlak Taş veya Taş Küre büyüsü hedefe bir karpuz büyüklüğünde pürüssüz , hızlı bir taş saldırısı yapmaya yönelikti.


Lianın sözleriyle birlikte ellerinin önünde yuvarlak bir taş oluştu doğrudan Felix in göğsüne ilerlemeye başladı.Felix kendisine doğru gelen taşa baktı ve yaptığı tek şey elini kaldırmak oldu.O sırada elinin üstünde kırmızı renkte dumanlar oluşmaya başlamıştı.Aslında bu Felix in , kendi büyü gücünden oluşan bir elementsel güçtü.


Felix kendisine doğru gelen taşa elini tokat atarmış gibi salladı ve hemen sonrasında taş tuzla buz olarak ortadan kayboldu.Felix in bu hareketini gören bütün izleyenler şaşkınlığa bürünmüşlerdi.Özellikle , Lia o sırada bir çok şeyi anlamıştı ve Felixe odaklanmaya başlamıştı.



Lia Felixe odaklanmaya başladığı andan itibaren her şeyi görmüştüDelirmiş bir ifade ile fısıldamaya başlamıştı.


«En enn azından 5... 5..SEVİYE BİR BÜYÜÜCÜÜÜÜÜ !!!!»


Lianın ağzından çıkan sözler ile , Felixi buyur etmiş ve diğer gençlerin içinde patlamalar ve kafayı yemeler başlıyorlardı.


Lia kendi takım arkadaşlarıydı ve bir 5.Seviye büyücüye hakaret etmişti.Beşinci seviye büyü ne demekti bir lorddu , bir kral dı 5.Seviye büyücü imparatorluğun kraliyet büyücüsü bile sadece 4.Seviyeydi.O sırada Lianın aklından Felixe söylediği sözler geçiyordu.Sözleri hatırladıktan hemen sonra yüzünde boktan bir ifade oluştu ve kendi kendine fısıldamaya başladı.


«Her şey bitti , 5.Seviye büyücüye nasıl tehditler yağdırdım.Kesin beni öldürecek ve yok edecek.Ailem böyle bir konuda değil intikam almak büyücüyü beni temizlediği için teşekkür ederler !»


Aslında Felix 4.Seviye bir büyücüydü fakat , Mistres Markeni kullanmasıyla büyü gücü çok fazla arttığı için diğer büyücüler onu 5.Seviye olarak görüyorlardı.Bütün bu olanlar sırasında Felix hiç bir şey demedi ve sadece gülümsedi.Kısa bir sessizlik sonrasında Felix derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.«Bir daha ki sefere kime bulaştığına dikkat et !»Felix bu sözleri söyledikten sonra direk olarak ortamdan uzaklaştı ve ortalıktan kayboldu.Geride sadece şaşkın ve dehşet yüzü ile karışık gençleri bıraktı.Özellikle de Lia içinden çok şanslı olduğunu geçiriyordu ve eninde sonunda dayanamayıp diz çökmüştü.Kısa bir süre içerisinde Felix yoluna devam etmiş ve Lianın arkadaşları kendisini kaldırmışlardı

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin