Mage Road - Düşünceler - Bölüm 37

1K 127 3
                                    

Felix ve Baron Mander , Will Mander bir hanın içinde buluşmuşlardı.Hava hafif kararmaya başlamıştı.

Toplantıya ortalama 2 3 saat kalmıştı.Yuvarlak köşede bulunan bir masada oturan hafif alkollü içeçekler içiyorlardı.

Baron Mander sakin bir ses tonunda konusmaya başlamıştı.

"Sanırsam , Vivandel Krallığı bizim krallığımızla bazı sorunlar yaşıyor"

Felix o anda kulağını Barone vermişti.Bulundukları krallığın ortalama 100 den fazla şehiri vardı.Fakat Baronun bahsettiği krallık olan Vivandel Krallığı ise en azından 600 den fazla büyük şehire ev sahipliği yapıyordu.

Felix in bulunduğu krallığın resmi adı Mithronim Krallığıydı ve Ana Kıtanın tam olarak doğusunda kalıyordu.Felix in eski kitaplardan öğrendiğine göre aslında bulundukları yerin keşfedilmemiş bir çok yeri vardı.Bulundukları ana kıta adı verilen kıta belkide sadece küçük bir adaydı.

Felix düşüncelere daldığı sırada Baron Mander kendisine bir soru sordu.

"Felix bu toplantıdan sonra sanırım artık bizimle kalmayacaksın"

Felix Mander e doğru baktı ve hiç bir şey söylemedi.

Baron yüzünde mahçup bir gülümseme ile konusmaya başladı.

"Senin seviyende bir büyücüyü tatmin edecek kadar fazla bir gücüm yok , senin seviyende büyücüleri Duke ve Kont temsil edebilir.Hatta Kont bile belkide zorlanabilir"

Felix anlamış bir şekilde kafasın salladı.Aslında Baron Mander konuyu açmasaydı.Felix bu konuda çok da bir şey düşünmüş seviyede değildi.Fakat konunun açılması ile birlikte ilerlemesi için gerekli olan şeylerden birinin de doğal olarak kendisine sağlanan kaynaklar olacaktı.

Felix kafasındaki beyaz taş ile zihin gücüyle iletişimde bulunup beyaz taşın gösterdiği bilgileri daha sabit ve düzenli bir şekilde hale getirdi.Bu şekilde Felix tekrardan durumuna bakmış oldu.

"Felix Irmogram"

"Seviye 4 Locus"

"Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)

"Büyü Gücü – 4.8"

"Ruh Gücü – 4.8"

- Zihin Bahçesi -

1.Seviye Çekirdek – Özel 1.Seviye Büyü Aktif

- Zihin Sarayı -

5 – Adet , 0.Seviye Büyü

Felix bu şekilde durumunu düzeltmişdi.Bundan sonra ise Baron Mander ile birlikte toplantıya girmeye ilerledi.

3 Saat Sonra ,

Toplantı Felix in kendisini göstermesi ile oldukça sakin geçmişti.Fakat o sırada kafasında bazı şeyler de yer edinmeye başlamıştı.Sven Ailesinin büyücüler yetiştirmesindeki en büyük etken aslında , Blue Moon adı denilen bir tarikat sayesindeydi.Bu tarikatın lideri 6.Seviye bir büyücüydü ve gerçekten tehlikeli sayılabilecek güçteydi.

Her ne kadar Felix bir süreliğine Sven Ailesinin Blue Moon tarikatından aldığı gücü bastırabilecek gücü olsada 6.Seviye veya 5.Seviye bir büyücü için kendisinin kullandığı büyülerin hiç bir anlamı yoktu.Felix eninde sonunde derin bir nefes almıştı ve gökyüzüne bakıp ciddi bir şekilde konuşmaya başlamıştı.

"Eninde sonunda yine olay kişinin kendi gücüne geliyor"

Felix Baron Mander ve Will ile son konusmasını yaptıktan sonra kendileriyle yollarını ayırdı ve tek başına sık ormanın içinde bulunan dar yoldan ilerlemeye başladı.Sürekli olarak zihin ve ruh gücüyle etrafı inceliyor ve tehlikelere karşı aktif halde bulunuyordu.

O sırada kulaklarında bir tiz ses yankılanmaya başlamıştı.Felix kulaklarını elleriyle kapadı ve etrafına hızlı bir şekilde bakmaya başladı.Kısa bir süre sonra ise bu ses gitmişti.

Böyle bir sesin neden niçin geldiğini anlayamamıştı.Felix bir süre daha ilerledikten sonra sesin gittiğini ve bununla ilgilenmemesi gerektiğini fark etmişti.

Felix çantasında bulunan haritayı çıkardı ve haritayı incelediği sırada elini bir kısma koydu.

"Şu anda bulunduğum yer Miwor Ormanlarının çıkışı hemen sağ tarafta Fidelphia adlı bir şehir var , sol tarafımda ise ilk önce açmam gereken Marnin Dağları ve Gemwel Ormanı var"

Felix düşünmeye başlamıştı.Ormandan ve dağdan gitmek kendisine hayat tecrübesi kazandırabilirdi fakat bu iki yer hakkındada bilgisi yoktu.Bu nedenle ilk yapması gereken şeyin ilk önce şehire gidip bu yerler hakkında biraz da olsa bilgi toplayıp sonradan ilerlemesiydi.Efsanelere göre insanın bilinmedik yerlere gitmesi kendi sonunu hazırlaması için yapabileceği en güzel şeylerden biriydi.

Felix böyle bir kişilikte olan biri değildi.Felix kendisini bir büyücü olarak görüyordu ve büyücüler her zaman hazırlıklı olan kişilerdi.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin