Fakat nedense ailesini ve köyünü kaybedip , büyücü olduktan sonra neredeyse kimse ile yakın bir temas içinde bulunmamıştı.Felix düşünceleri ile boğuştuğu sırada içten içe kafasını sağa çevirdi.Sağa çevirdiğinde ise küçük bir sokak boşluğu görmüştü.
Dikkatli bir şekilde baktığında 2 adamın oldukça yakışıklı ve üstünde lüks kıyafetler bulunan genç bir adama kılıç çekmiş ve üstüne doğru yaklaştıklarını görmüştü.Genç adamın ise gözlerinden korku rahatlıkla okunuyordu.Elinde bulunan küçük bir hançer i adamlara doğru tutuyordu fakat gözlerindeki korkudan elindeki bıçağın nasıl kullanıldığı hakkında en ufak bir fikri bile olmadığı çok rahtlıkla belli oluyordu.
Felix derin bir nefes aldı ve adamların arkasından seslendi.
"Durnn !"
İki adam Felixin sesiyle arkalarını döndüler ve Felixi incelemeye başladılar.
"Buda kim ?"
"Ne üstündeki kıfayet !!!"
Adamlar Felixin üstündeki kıyafetten onun bir büyücü olduğunu düşünmüşlerdi.Fakat sonrasında adamlardan biri kahkaha atmaya başladı.
"Hahaahaha küçük çocuğa da bakın 1.Seviye Locus oldu diye hemen üstüne büyücü kıyafeti giymiş"
Arkadaşının gülmesi ile birlikte diğer adamın yüzündede sırıtma ifadesi ortaya çıktı.Adamların saldırmaya çalıştığı diğer genç ise Felixe doğru baktı ve sesli bir şekilde bağırdı.
"Git onlar ile baş edemezsin !"
Genç cocugun bağırmasıyla Adamlar sinirlendi ve dikkatlerini Felixten çekip genç çocuga çevirdiler.
O sırada Felix ise derin bir nefes aldı ve içinden fısıldamaya başladı.
"Fire Sphere"
Felix in fısıldamasıyla ile birlikte elinin hemen üstünde bir ateş küresi belirdi.Fakat Felix ateş küresinde olan farklılığı direk olarak farketmişti.Bir kavun büyüklüğünde olan Ateş Küresi artık bir karpuz büyüklüğündeydi.
Felix ateş küresini ilk önce adamlardan birine gönderdi.
"WOOWF"
Ateş Küresinin adama çarpmasıyla küçük bir patlama sesi duyuldu.Felixin saldırdığı adamın sırtından pişmiş et parçaları düşmeye başlamıştı.Aynı zamanda adamın ağzından kanlar akıyordu.Hemen sonrasında elindeki kılıcı düşüren uznn boylu adam yere yığıldı.Arkadaşının nasıl öldüğünü gören diğer kısa boylu önceden kahkaha atmış adam ise hemen elindeki kılıcı yere attı ve diz çöktü.
"Efendi genç büyücü lütfen beni affedin gözlerim sizin sahip olduğunuz mucizeleri göremedi.Lütfen beni öldürmeyin lütfen"
Felix kafasını iki yana salladıktan sonra içinden fısıldadı ve Water Tentacle büyüsünü adamın yanında aktif hale getirdikten sonra Dokunaç ile adamın boğazını sıkmaya başladı.Bir kaç sniye sonra havasızlıktan dolayı bilincini kaybeden adam yere yığıldı.Yere yığılmasıyla birlikte yerde olan tozlar havaya kalktı.
Felix yerdeki iki cesede baktı ve hafifçe içinde önceden var olan merhamet ve insanlık duygularının kaybolduğunu , yerini intikam ve vahşete bırakmaya başladığını hisetti.Felix tam yine düşüncelerinde kaybolduğu sırada 2 adamın saldıracak olduğu genç adam konuşmaya başladı.
"Efendi Büyücü beni kurtardığınız için çok teşekkür ederim.Lütfen bunun karşılığını vermeme izin verin"
Felix genç çocuga doğru baktı ve bir kaşıını kaldırdı.O sırada genç çocuk felixin yanına geldi ve hafifçe başını eğdikten sonra konusmaya başladı.
"Benim adım Will Mander , Bu şehirde ikamet eden Baron Manderin en büyük çocuguyum sizin adınız nedir Efendi Büyücü ?"
Felix karşısındakının bir asil olduğunu anladığında içten içe "Fırsat bu olabilir" diye düşündü.Sonrasında ise Will e elini uzattı ve sıktıktan sonra konusmaya başladı.
""Felix Irmogram"
Tanışma faslını atlattıktan sonra Will tekrardan konusmaya başladı.
"Sizi aile sarayımızda ağırlamak isteriz.Biraz bekleyin adamlarımız gelip bayılttığınız adamı alsınlar ve birlikte geri dönelim"
Felix gülümsedi
"Tabi ki bekleyelim"
dedi.Yarım saatten kısa bir süre sonra üstlerinde gümüş zırh olan şovalyeler geldi.Üstlerinde bulunan zırhlarda 3 beyaz arkaplana 3 yeşil çizgilik bir işaret vardı.Felix bunun Mander Ailesinin işareti olduğunu düşünmüştü.
Muhafızların bayılmış olan saldırganı alması ile birlikte Felix ve Will at arabasına bindiler.Will o sırada tekrardan Felix ile konuşmaya ve hakkında biraz daha bilgi sahibi olmaya çalışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...