Mage Road - Bölüm 41 - Buz Yaratıkları ,

1K 133 3
                                    

Felix tam olarak neler olduğunu anlayamadan küçük bir uykuya dalmıştı.Gözlerini açıp ilerleyen at arabasının camından dışarıya baktığında etrafın yeşil arazilerden çoktan karlı bir bölgeye dönmüş olduğunu fark etmişti.

Karşısında bulunan Büyücü Mite sakin bir ses tonunda konusmaya başladı.

"Lord Felix tam zamanında uyandınız , bir kaç dakika sonra Buz Yolu Augmentinin ana kısmına girmiş olacağız.Bundan sonra elemental yaratıklar karşımıza çıkmaya başlayacak"

Felix Miteye doğru anlarmışcasına kafasını salladı.Felix haydutlara karşı kullandığı Fire Sphere büyüsü üzerinde oldukça yoğunlaşmıştı.Bu nedenle büyü normalından çok daha büyük bir şekilde ortaya çıkmıştı.Normalde boyutu bir karpuz boyutunu aşmıyordu.Doğal olarak bunun nedeni ise büyünün kalitesinden kaynaklıydı.

Felix at arabada ilerlediği sırada garip bir hırlama sesi duymuştu ve camdan dışarı baktığında bembeyaz kürkle kaplı 3 kuyruklu ortalama bir ayı boyutunda canlı görmüştü.Mite kaşlarını ciddileştirip konuşmaya başlamıştı.

"Bu bir 3 Buz Kuyruk Kaplanı !"

Mite konustuktan hemen sonra aşağıya indi ve arkasından Felix doğruldu.Öğrencilerin bir çoğu camlara çıkmış ve Felix , Mite nin yapacaklarını görmek için sabırsızlanıyordu.

Felix dışarıdaki soğuk havadan etkilenmeden doğrudan 3 Buz Kuyruk Kaplanına bakmaya başlamıştı.Mite sakin bir ses tonunda konusmaya başlamıştı.

"Bu yaratık 2.Seviye bir elemental yaratık olmasına rağmen gücü çoğu zaman yeni 3.Seviye büyücülerine eş değerdir"

Felix eliyle Miteyi durdurdu ve küçük bir parmak işareti yaptıktan sonra içinden Fire Sphere büyüsünü düşündü.Düşünmesiyle birlikte bir tutuşma sesiyle birlikte önünde ateşten bir küre oluştu ve artık kullanıma alışmış olan Felix tarafından doğrudan yaratığa doğru gönderildi.

3 Buz Kuyruk Kaplanı kendisine gelen tehlikenin farkında olsada ateş küresinden hızlı bir şekilde kaçamadı ve direk olarak bedenine isabet yedi.İsabet yemesiyle birlikte vücüdünün belirli parçaları etrafa dağıldı ve hemen sonrasında ise yerde duran siyah bedeni ortaya çıktı.

Felix gülümsedi ve Miteye baktı.Mite kafasını anlayışlı bir şekilde sallamıştı.

"Bu 4.Seviye bir büyücünün gücü !"

diye düşünmüştü.Olayı izleyen öğrenciler ise gözlerinde Felixi direk olarak kahramanları ve örnek aldıkları biri yapmışlardı.

Felix ve Mite bir süre ceset hakkında konuşmaya başlamıştılar.Felix aslında karşısındakı yaratığı tek bir hamle ile öldürmesine şaşırmamıştı.Sonuçta aralarında dağlar kadar fark vardı.Büyük ihtimalle Mite de aynı şekilde karşısındakı yaratığı öldürebilirdi tabi ki vereceği hasar Felix gibi olmayacaktı.Felixin bu hamleyi yapmasının nedeni Mitenin ve öğrencilerin bir süre gözünü boyamaktı.Sonuçta yaşadıkları dünyada güçlü olduğunu göstermezsen eninde sonunda herkes seni ezmeye çalışırdı.Felix kafasından geçen düşünceler ile birlikte bir kuş sesine benzer bir ses duymuştu.Uzun tamamiyle dümdüz olan ve küçük tepeler ile sınırlanmış olan kar yığınının arkasından ortalama yine ayı boyutlarında dolan fakat havada uçan tamamiyle buzdan oluşmuş bir yaratık kendilerine doğru geliyordu.

Mite Derin bir nefes aldı ve bu sefer sesi endişeli bir şekilde yaratığı tanımladı.

"Bu , Bu Buz Kartalı en azından 3.Seviyenin sonlarında olan bir yaratık bununla baş etmem için çok uğraşmam lazım"

Felix ciddi bir şekilde kendilerine doğru hızla yaklaşan Buz Kartalına baktı tamamiyle kartala benzeyen bu yaratığın boyutu cidden ayı kadar vardı ve en önemli özelliyse tamamiyle saydam buzdan oluşmasıydı.Her ne kadar saydam olsada , oldukça güçlü bir hava veriyordu.Felix elini kaldırdı ve Fire Sphere büyüleriyle gelen kartala saldırmaya başladı.Kartal kendisine gelen ilk ateş küresinden kaçtı ve taklalar atarak doğrudan Felix in üstüne zıplamaya çalıştı.Felix hızlı bir adımla kendini yana attı ve hemen arkasına doğru bir Fire Sphere geönderdi.

Kartal Felixin böyle bir hamle yapacağını bilmediği için direk olarak ateş küresini üstüne aldı.Ateş Küresinin kendisine değmesiyle parça pinçik olan kartal garip bir kristal cesedine döndü.

Felix her şey bu kadar mı diye düşündüğü sırada büyük bir gürleme sesi ile birlikte arkalarından bir gölge ortaya çıkmıştı.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin