Mage Road - Bölüm 32 - 4.Seviye - 1.Seviye Büyü Modeli

1K 137 4
                                    

Felix gözlerini yeşil kıyafetli kıza dikmeye başlamıştı.İçinden hafifçe enerjisini kıza doğru yönlendiriyor ve onu uyarmaya çalışıyordu.O sırada yeşil kıyafetli kız bir anda bütün vücudunda titreme hissetmişti.Bu sanki küçük bir çocukken büyük bir köpek görüp heyecanlanmaya benzeyen bir histi.Kız arkasına doğru baktı ve Felixin kendisine gözlerini diktiğini görmüştü.Kız hafifçe korkak bir sesle konusmaya başladı.

"Efendi Usta lütfen üstümden ruh gücünü çekin ailem ile aranızı bozmak istemezsiniz"

Kız konustuktan sonra Felix gülümsedi ve konusmaya başladı.

"Adın nedir ?"

Felix in konusmasından ve ruh gücünü üstünden çekmesinden sonra derin bir nefes alan kız konusmaya başlamıştı.Her ne kadar yüzünde kibir ifadesi olsada oldukça saygılı bir tonda konusmaya başlamıştı.

"Efendi Usta adım Gwen Markar , bir büyücü ailesinin kızıyım"

Felix anlamış bir şekilde kafasını salladıktan sonra ayağa kalktı ve hafif yaklaştıktan sonra konusmaya başladı.

"Aranızdakı sıkıntıyı siz mi çözeceksiniz ben mi çözeyim ?"

Felix in ses tonundan dolayı hem adam hemde Gwen korkmuştu bu nedenle birbirlerine bakmışlardı ve tekrardan kafalarını çevirip Felixe bakmışlardı.

Felix sadece bir yanağı ile sırıttı ve ellerini ikiye açtıktan sonra konusmaya başladı.

"İsterseniz aranızda bir Büyü Anlaşması yapabiliriz.Bu şekilde elinde bulunan iksirin kime ait olduğu ortaya çıkar.Yalan söyleyen ise hayatını kaybeder"

Felix in sözlerinden sonra adam elini havaya kaldırdı ve konusmaya başladı.

"Efendi usta ben razıyım hadi anlaşmayı yapalım"

Felix adama baktı ve hafifçe güldükten sonra gözlerini Gwen adlı kıza çevirdi.Gwen o sırada ellerinin titrediğini hissetmişti.Sonrasında ise derin bir nefes verdi ve elinde bulunan şişeyi masaya koydu.

"Pes ediyorum , fakat bunu unutmayacağım !"

Gwen sözlerini söyledikten sonra hemen handan çıktı ve hızlı adımlar ile uzaklaştığı dışarıdan duyuluyordu.O sırada 2 Metrelik adam Felix in yanına geldi ve diz çöktükten sonra konuşmaya başladı.

"Efendim ne kadar teşekkür etsem sizin sayenizde 2.Seviye Locus a geçme şansım olacak"

Felix gülümsedi ve elini kaldırdıktan sonra hiç bir şey demeden handan çıktı ve doğrudan saraya ilerledi.Sarayda kimseye görünmeden direk olarak odasına ilerleyen Felix yatağına oturdu ve meditasyon yapmaya başladı.Aklında sürekli olarak düşünceler ve planlar geçiyordu.

- 2 HAFTA SONRA -

Felix odasında kahvaltı yapıyordu.Oldukça keyifli bir ruh hali içerisindeydi.Çekirdek için az çok bir yöntem bulmaya yaklaşmıştı.Bu gün deneyecek ve 4.Seviyeye ulaşmak için yapması gerekenleri yapacaktı.

Kahvaltasını yapan Felix masadan kalktı ve yatağına oturdu.Sonrasında ise Zihin Sarayına giriş yaptı.Zihin sarayına giriş yaptıktan sonra önceden ayarlamış olduğu hayali bir bahçeye ilerlerdi.

Bahçenin ortasında kendisini hayal etti ve bahçenin içinde bulunan siliüeti oturduktan sonra meditasyon pozisyonu aldı.

Etrafta bulunan bütün elementlerden enerji çekmeye ve bunu yuvarlak bir topl haline getirmeye çalıştı.Ortalam 2 saat sonrasında ise başarı olmuş ve bir çekirdek oluşturmuştu.O sırada çekirdek dönüyor ve oldukça dalgantılı bir haldeydi.

Felix bütün ruh gücünü ve büyü gücünü kullanarak bahçesinin ortasında olan Ruh Çekirdeğini sabitlemeye ve dizginlemeye çalışıyordu.O sırada küçük bahçenin tamamını kaplayan kare şeklinde 4 sütün çıktı.Bu sütunlar ortalama 10 metre uzunluğundaydı ve tamamiyle taşdan oluşmaktaydılar.

Sütünlerin ustunde Felix in elementlerinin sembolu vardı sırasıyla Ateş Elementi , Su Elementi , Lanet Elementi ve Son olarak Bitki Elementi sembolleri vardı.Felix ortada bulunan çekirdeği dizginledikçe sütünlerden birer parça ip kendisine daha doğrusu çekirdeğe doğru yaklaşmaya başladı.

Felix en azından 1 saat daha uğraştıktan sonra ipler sonunda çekirdeğe yaklaştı ve çekirdek ile temasa geçtiler.İplerin çekirdekle temasa geçmesiyle birlikte Felix bütün vücüdünda büyük bir titreşimler hisetti ve o anda bilincini kaybetti.

Felix gözlerini açmıştı fakat odasında değildi.Tamamiyle bembeyaz bir odadaydı etrafında olan tek şey ise garip garip sembollerdi.O sırada kafasında bulunan beyaz taş kendisine bir durum sekmesi göstermişti.

"Büyücü 4.Seviye Bariyerini açmıştır"

"4.Seviye bariyeri açıldığı için artık kişi kendisine özel 1.Seviye bir büyü seçebilir ve normal 1.Seviye büyülerden daha düşük bir maliyette kullanabilir.Seçmeden önce 20 dakikanız vardır.Dikkatli kullanın ve seçtiğiniz büyünün ömür boyu sizinle kalacağını unutmayın.

Kullanıcı artık 1.Seviye Büyü Modellerini ve Elementleri zihnine kazıyabilir.Fakat önerilmeyen bir işlemdir en azından 7.Seviyeye kadar , Kullanıcı buradan elde edeceği 1.Seviye büyüyü element sembolu olmadan direk olarak çekirdeğine bağlı olarak kullanabilir.Bu nedenle o ayrı bir elementtir."

Felix aldığı uyarılar ile birlikte ucu ve sonu olmayan beyaz odanın etrafında gezinmeye başlamıştı.Bir çok sutun ve sembol vardı hangisini seçecekti ki

"Saymayı denesem 1 milyon yılda bile asla burada bulunan şeyleri sayamam"

Diye düşünmüştü

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin