Felix gülümsedikten sonra konusmaya başladı.
"O zaman gerekli işlemleri yapalım ve kayıt olayına başlayalım"
Felix in söylediklerinden sonra bembeyaz saçlı kadının gözlerinde ve yüzünde bir gülümseme belirmişti.Beyaz Saçlı kadın Felix e elini uzattı ve konusmaya başladı.
"Kararınızdan pişman olmayacaksınız Efendim benim adım Sila"
Felix herhangi bir yüz ifadesi göstermeden kızın elini sıktı ve konusmaya başladı.
"Umuyorum Sila , bana Felix diyebilirsin"
Sila gülümsedi ve bir kaç parşomen kağıdı getirdi.Felix bir süre okuduktan sonra herhangi bir şey bulamadı ve kendisine verilen kağıda imza attı.Sila sonrasında sakin bir ses tonunda konusmaya başladı.
"Bir kaç saat sonra Büyücü Mita büyücü olmak isteyen öğrenciler ile birlikte yanımıza gelecek ve onlar ile birlikte Five Star ın bulunduğu bölgeye gideceksiniz.Büyücü Mita aynı zamanda 3.Seviye bir büyücüdür.Sizinle birlikte gideceğini öğrendiğinde üstünden büyük bir yük kalkacaktır"
Felix anlamış bir şekilde kafasını salladıktan sonra konuşmaya başladı.
"Yöneticilerin sorumlulukları nelerdir."
Sila gözlerini kapadı ve konusmaya başladı.
"Five Star da yöneticiler öğrencilerin güvenliğinden ve aldıkları eğitimin kendilerine yararlı olmalarından sorumludurlar.Çoğu zaman yöneticiler belirli bir bölgenin yönetilmesinden sorumlu olurlar ve o konuda uzmanlaşırlar.Fakat belirli zamanlarda Five Star yöneticilerine önemli durumlarda görevler verir.Bu görevleri doğal olarak doğru bir şekilde yerine getirilmesini beklerler.Bir savaş sıraşında yöneticiler komutanlar olarak görev yaparlar"
Felix bir süre dinledikten sonra az çok tarikatlar hakkında bir bilgiye sahip olmuştu.Şu anda amacı büyü ve ruh gücü 5.0 üstüne çıkartıp 2 farklı 0.Seviye büyü elde ederek gücüne güç katmakdı.Bunun sonrasında ise 5.Seviyeye çıkmanın bir yollarını araması gerekliydi.Tabi ki acele etmenin hiç bir anlamı yoktu daha kaç gün olmuştu ki 4.Seviye olduğundan bu yana
Felix ve Sila bir süre konuşmaya daldığında içeriye Büyücü Mita ve ortalama 10 farklı genç girmişti.Bu gençlerin hepsi en azından 16 15 yaşlarındaydılar çoğunluk kızlardan oluşmakla beraber 3 erkek genç vardı.Mita Felix e baktıktan sonra Sila ile konusmaya başladı.
Durumu anladıktan sonra oldukça büyük bir hoşnutluk ile beraber Felixe yaklaştı ve konuşmaya başladı.
"Aramızda sizin gibi güçlü birini görmek bizi çok mutlu etti."
Mita konustuktan sonra arkasına döndü ve gençlere baktıktan sonra konusmaya başladı.
"Herkes Lord Felixi selamlasın kendisi bir 4.Seviye Locus büyücüsüdür , aynı zamanda Five Star da yöneticilik görevini üstlenecektir"
Gençler Mitanın sözlerinden sonra yüzlerindeki şaşkınlık ifadesini gizleyemeden Felix e doğru bakmaya başladılar.Felix kendileriyle neredeyse yaşıt gözüküyordu.Fakat Mitaya baktıklarında ise en azından 30 lu yaşlarda olduğunu anlıyorlardı.
Gençler hep bir ağızdan hafifçe eğilip Felixi selamladılar.
"Lord Felix e selam olsun"
Felix elini kaldırdıp hafifçe gülmüştü , içten içe biraz da utanmıştı böyle şeylere pek de alışık değiildi.Kısa bir süre sonra hazırlıklar tamamlandıktan sonra Felix ve Mitanın önderliğinde olan 12 kişilik grup Five Star Tarikatına doğru yola koyuldular.
Felix ve Mita at arabasında ilerliyorlardı.O sırada Mita sessiz bir tonda konusmaya başlamıştı.
"Lord Felix belki aklınızda değildir diye haber vermek istedim.Five Star a giden yol Buzlu Yol Augmentin olarak adlandırılır.Bu nedenle en azından 2.Seviye ve 3.Seviye Elemental Yaratıklar ile karşılaşabiliriz.O sırada sizden öğrencileri korumanız için yardımınızı istemek zorundayım"
Felix Mitaya baktı ve konuşmaya başladı.
"Böyle bir yolculukta size birilerinin daha yardım etmesi gerekmez mi ?"
Felix in sorusuyla karşılaştığında derin bir nefes alan Mita tekrardan konusmaya başladı.
"Normalde bir 3.Seviye büyücü daha benimle birlikte görevlendirilmişti.Fakat ne yazıkkı kendisi bir büyücü savaşında geçen gün hayatını kaybetti.Her şey üst üste geldiği için yeni öğrencileri benim götürmem gerekti"
Felix anlayışla kafasını salladıktan sonra sessizliğe büründü.O sırada Mita tekrardan konusmaya başladı.
"Arkamızda bulunan öğrencilerin hepsi güçlü ailelerden gelme oldukları için bize haftalık 20 30 Ruh Taşı ödeyecekler , aynı zamanda unutmayın Lord Felix tarikatlar en iyi kaynaklarını bu şekilde öğrencilerden sağlar.Nasıl olsa bir çoğu büyücü olamadığı için bize bir zararda da bulunmazlar"
Felix duyduklarından sonra kaşlarını kaldırdı ve tekrardan camdan dışarıya bakmaya başladı.Yüzünde hafif bir gülümseme vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasíaBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...