Mage Road - Bölüm 9

1.2K 148 2
                                    

Felix kafasında bulunan kapşonu açtı ve gülümsedikten sonra konusmaya başladı.

"Sadece normal bir büyücüyüm içeriye öylesine girmek istiyorum"

Felixin sözlerinden sonra asker kanının donmuş olabileceğinden şüphe duydu fakat hemen sonrasında kendine geldi.Her büyücüyüm diyene inanamazdı değil mi ?

Aynı zamanda Felixin genç yaşı da bu şüphesini doğruluyordu.

Asker somurtarak tekrardan konusmaya başladı.Fakat bu sefer konusmasında önceki uygunluktan eser yoktu.Eğer üstünde bulunan asker kıyafetleri olmasaydı dışardan izleyenler onu bir sokak serserisi veya haydut sanardı.

"Hmpf her büyücü diyeni alsaydık etraf büyücüden geçinmezdi bana kanıt göstermen lazım"

Felix adamın sözlerine kızmadı.Çünkü içten içe kendide haklı buluyordu.Sonrasında ise Felix elini gizleyerek parmağıyla adamın diğer eline bakmasına işaret etti.Sonrasında ise elinde bir Fire Sphere büyüsü belirdi.

Adamın büyüyü görmesiyle gözlerini devirmesi bir olmuştu.İçinden çok kötü şeyler geçirmeye başlamıştı.Neredeyse karşısında bulunan gencin normal bir kişi olduğuna inanmıştı.Bir anda böyle bir büyü ile karşılaşınca önceki tavrından dolayı neler yapması gerektiğini düşünmeye başlamıştı.

Sonrasında ise hemen özür dileyip Felix e geçiş için izin vermişti.Felix herhangi bir şey demedi ve gülümsedikten sonra kapıdan içeriye girdi.

Felix içeriye girdikten sonra hafifçe bir şaşırma sesi ortaya çıkarmaktan kendili durduramamıştı.Her ne kadar artık bir büyücü olsada etrafında gördüğü şeyler yinede kendisini etkilemişti.Bulunduğu yer hiç önceki kasabaya benzemiyordu etrafta karıncalar gibi çok fazla insan vardı.

Felix hayatında ilk defa bu kadar insan görüyordu.İlk şaşkınlığını atlattıktan sonra ise en yakında gördüğü bir hana gitti.At arabasını çoktan dışarda bırakmıştı zaten önemli bir şey yoktu.Bu nedenle ağırlık sorunu yoktu.

Felix hana girdikten sonra ilk fark ettiği şey insanların farklılığıydı.Önceki kasabadaki insanların çoğu köylüylerden oluşuyordu.Fakat burada siyah cübbeliler , beyaz cübbeliler , sadece bununla kalmayıp farklı farklı renklerden olan cübeli kişiler vardı.Bunun dışında ise her türlü silahı kullanan savaşçıları görmek mümkündü.

Felix etrafına bakmaya devam ettiği sırada sonunda tezgahtarın yanına gelmişti.Felix tezgahtara baktı ve 30 lu yaşlarında oldukça güzel bir kadın olduğunu görmüştü.Hafif esmer ten ve oldukça güzel bir fizğe sahipti.Boyu ortalama 1.65 boylarındaydı ve giydiği siyah ve gri karışımı kıyafet kendisine büyük bir çekicilik katıyordu.

Kadın Felixin kendisini süzdüğünü gördü ve gülümsedikten sonra konusmaya başladı.

"Buralarda yenisin galiba ?"

Felix onaylarak gülümsedi.Hafifde utanmıştı , sonrasında ise başını karıştırarak konuşmaya başladı.

"Bir oda ve biraz bilgi istiyorum ?"

Kadın gülümsedikten sonra ellerinde bulunan tahtadan olan bardakları sildiği sırada konuşmaya başladı.

"Bir odanın haftalık fiyatı 1 gümüş , bilgi bilginin değerine bağlı"

Felix kaşlarını çattı ve 1 gümüş masaya koyduktan sonra ciddi bir ses tonunda konusmaya başladı.

"Sadece büyücüler ile bilgi istiyorum.Aynı zamanda etrafta ticaret yapabileceğim büyü marketleri varsa o da güzel olurdu"

Kadın Felixin ciddileştiğini gördüğünde yüzünde soğuk bir ifade aldı.Tezgahın önündeki gümüşü alıp elini kaldırdı ve iki parmak işareti yaptı.Felix 2 gümüşü masaya koyduktan sonra kadın tekrardan işine devam etmeye başladı.Aynı sırada da konusmaya başladı.

"Büyücüler şehirlerin ve toplulukların en güçlü askeri ve bilin insanları oluştururlar.Aynı zamanda aralarında bir çok sorun vardır.Bunu görmek istiyorsan kıyafetlere bakabilirsin.Örnek olarak siyah cübbeliler karanlık sanatları daha doğrusu daha çok savaş üzerine çalışan büyücüleri gösterir.Onun aksine beyaz cübbeli büyücüler ise sağlık ve araştırma işlerine bakarlar.Tabi ki bu onların güçsüz olduğunu göstermez.Bunun dışında giyilen cübbeye göre büyücünün elementinide anlayabilirsin"

"Diğer soruna gelecek olursam bütün şehirde sadece Wawmang Büyü Marketi var.Hemen merkezde gözden kaçırman imkansız.Oraya girmek istiyorsan büyücü olduğunu kanıtlaman yeterli.Tabi ki orada kullanılan para biriminin Ruh taşı olduğunu söylememe gerek yok ?"

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin