Mage Road - Bölüm 46 - Zindan Yöneticisi , Gelişim

1K 135 2
                                    

Felix etrafındaki hiç bir öğrenciye ve canlı varlığa dikkat etmeden odasına ilerledi.Odasının kapısını sakin bir şekilde açtı ve kapıyı arkadan kitledikten sonra masasının yanına hafif karanlakmış havada daha rahat görebilmek için bir mum ışığı koydu ve koltuğa oturduktan sonra kitabı açıp derin derin okumaya başladı.

"Fog Void"

"0.Seviye Büyü Modeli"

"Büyüyü kullanan kişinin mutlaka 4.Seviye ve yüksek seviyelerde bir Locus olması gerekmektedir.Eğer kişi 4.Seviye ve yüksek seviye locus olmadığı halde büyüyü öğrenmeye ve kullanmaya çalışırsa Zihin Sarayını yıkar ve kişinin akli dengesini kaybetmesine yol açar"

"Büyü kullanılan kişinin zihnini ve bilincini bir sis ortamına götürür.Dışarıdan kişi tamamiyle hareketsiz durur ve hiç bir şey olmamışcasına önüne bakar"

"Büyünün başarılı olması kullanılan kişiyle doğru orantılıdır.Eğer 4.Seviye Locus büyüyü 1.Seviye birini kullanırsa 1 dakika , 2 .Seviye Locus birine kullanırsa 30 saniye , 3.Seviye deki biri için 10 Saniye ve aradaka çok da fark olmayan diğer 4.Seviyelerdeki kişilere karşı kullanır ise , bir kaç saniye veya kişiye göre değişmekle birlikte olarak 3 4 saniyeliğine sersemletme etkisinde olur"

"Kişi bu büyüyü normal insanlar üzerinde kullanırsa kullanılan insan bilincini kaybeder"

Felix bir süre büyünün kullanım konuları hakkında bilgi aldıktan sonra derin bir nefes aldı ve bütün ışıkları söndürüp aklını rahat ettirmeye başladı.Bir büyü daha öğrenmesi Zihin Sarayında pek de bir şeye sebeb olmayacaktı bu nedenle rahatlıkla öğrenebilirdi.

Felix büyü modelinin simgesini öğrendikten sonra çizmeye başlamıştı.Bu büyü modeli herhangi bir element sembolü gerektirmiyordu direk olarak Ruhsal Enerjiye bağlıydı bu nedenle direk olarak modelini sarayının içinde bir yere çizebilirdi.

Felix Zihin Sarayına giriş yaptı ve büyü modelini çizmeye başladı.Sürekli olarak enerji aktarıyor ve konsantrasyonun un bozulmasına engel oluyordu.Aklındaki boşluk bedenini ve ruhunu sarıyor bütün sahip olduğu her varlık belirtisini engelliyordu.Dışarıdan birisinin Felixi görmesi şartı ile onun ölmesini sanması oldukça olası bir durum olarak beliriyordu.

"12 Saa Sonra"

Felix gözlerini açtı ve yeni büyü modelini kontrol etmeye başladı.

"Fog Void"

"0.Seviye Büyü Modeli"

"Büyü Gücü Kullanımı -" 1.0"

"Kullanılan kişinin gücüne göre zihinlerinde sis oluşturur ve sersemletir"

Felix büyüyü başarıyla zihin sarayına çizdiği için oldukça mutluydu o sırada kafasında bir şey belirmişti.

"Önceleri bir model yerleştirdiğimde bunun bende etkisi olmuyor muydu ?"

Felix şüphelerini doğrulamak için hemen durumunu kontrol etmek için beyaz taşı düşündü

"Felix Irmogram"

"Seviye 4 Locus"

"Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)

"Büyü Gücü – 5.2"

"Ruh Gücü – 5.2"

- Zihin Bahçesi -

1.Seviye Çekirdek – Özel 1.Seviye Büyü Aktif

- Zihin Sarayı -

6 – Adet , 0.Seviye Büyü

Felix durumunu kontrol ettikten sonra sabahın ilk ışıklarıyla birlikte odasında yankılanan oldukça sesli bir kahkahayı kendisini durdurmadan milletin kulağında yankılatmıştı.

"Artık bir 0.Seviye sembol ve büyü modeli daha gerçekleştirebilirim.Aynı zamanda 5.Seviyeye geçmek için gereken şartlara baksam iyi olur !"

Felix bunları düşündükten sonra yatağından kalktı ve bir duş aldı.Duş aldıktan sonra kahvaltsını yaptı ve dışarıya çıkıp bugün yapması gereken işlemlere bakmaya başladı.

Felix in baktığı kısım aslında oldukça büyük bir tahta duvardı.Bu tahta duvar 4.Seviye ve yüksek büyücüler için hazırlanmıştı ve duyuru panosu işlemi görüyordu.Felix duyuru panosunda kendisine verilen görevlere ve sorumlulukları okumaya başlamıştı.

"Felix"

"4.Seviye Büyücü"

"Dostlarım , aramıza yeni katılan büyücü Felix i selamlıyoruz ve Five Star ın ışığının sürekli olarak üstünde olmasını diliyoruz.Kendisine verilen görevler aşağıda sıralanmıştır.

"Büyücü Felix Sarayın alt kısmında bulunan , Zindan 23 ün sorumluluğunu üstlenecektir.Her hafta burayı kontrol edip bir anormallik durumunda üst seviyesindeki büyücüye rapor verecektir"

"Ayrıca farklı günlük görevler alınacaktır"

Felix kafasını anlamış bir şekilde sallamıştı.Kısacası asıl işi Sarayın altında bulunan zindanlardan biri olan Zindan 23 ün bekçiliğini ve incelemesini gerçekleştirmekti.Bunun dışında günlük görevler de alacaktı.Felix in alacağı maaş ise Mito nun verdiği bilgilerden sonra oldukça değişmişti.

"Felix" 23.Zindan Denetleyicisi ve Yöneticisi , Haftalık 50 Ruh Taşı , 50 Altın"

Felix gülümsedi ve görevini yerine getirmek için sarayın alt kısımlarına doğru ilerlemeye başladı.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin