Mage Road - Rüya - Bölüm 24

1K 138 2
                                    

"Felix Irmogram"

"Seviye 3 Locus"

"Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)

"Büyü Gücü – 2.5"

"Ruh Gücü – 2.5"

Zihin Sarayı (Ateş Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Su Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Kurban Elementi Sembolu 0.Seviye

Büyüler -

Abisal Anlaşması (?.Seviye) Yok

Abisal Kurbanı (?.Seviye) Yok

Fire Sphere (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 0.20) – Hasar = 5 Derece

Water Tentacle (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 10 saniye başına 0.20) Hasar = 3 Derece

Felix beyaz taşın sözlerinden sonra olduğu yere yığılıp bilincini kaybetmişti

Felix yavaşça gözlerini açtı ve bilincini kaybetmeden önceki beyaz taşın kendisine gösterdikelerini hatırlamaya başladı.

Neler olduğunu fark ettiğinde ise gülümsedi ve hemen sonrasında büyük bir kahkaha gelmişti.

Büyücü gücü 2.0 dan direk olarak 2.5 e gelmişti.Eğer bir kez daha bu şekilde arttırabilirse Tahminine göre Seviye 4 Locus için gerekli olan Ruh gücüne sahip olacaktı.

Felix derin bir nefes aldı ve masasının üstünde bulunan su kasesine ilerlerdi.Kaseyi eline aldı ve kana kana su içmeye başladı.Sonrasında ise tekrardan durumunu inceledi

"Felix Irmogram"

"Seviye 3 Locus"

"Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)

"Büyü Gücü – 2.5"

"Ruh Gücü – 2.5"

Zihin Sarayı (Ateş Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Su Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Kurban Elementi Sembolu 0.Seviye

Büyüler -

Abisal Anlaşması (?.Seviye) Yok

Abisal Kurbanı (?.Seviye) Yok

Fire Sphere (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 0.20) – Hasar = 5 Derece

Water Tentacle (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 10 saniye başına 0.20) Hasar = 3 Derece

Felix durumuna tekrardan baktığında büyü gücünü artması dışında kitapta okumuş olduğu bilgilerden olan Abisal Antlaşması ve Abisal Kurbanı büyüleride Zihin Sarayında yer etmiş ve modellenmişlerdi.Bunları ileride kullanması için tek yapması gereken şeyin düşünmek olduğunu bilmek kendisini oldukça iyi hisettirmişti.

Felix sonrasında ise durumunda kendisini merak ettiren başka bir şeye bakmaya başladı.Bu Seviyesinin altında olan "Seviye 1 Sacrife" olarak yazan yazıydı.Aynı zamanda Kurbancı olarak algılanmıştı.

Felix in anladığına göre büyü gücünde ve ruh gücünde olan büyük değişimin sorumlusu buydu.Felix hemen Kemik Metodu adlı kitabı açıp sayfaları hızlıca çevirmeye başladı.

"Sacrife Sacrife nerede"

Felix sayfaları çevirdiğinde tam bulamadığını düşünmüştüki kırmızı yazılar ile "Sacrife" Adlı bir başlığa gelmişti.Hemen kitabı masasına koydu ve koltuğa oturduktan sonra okumaya başladı.

"Sacrife diğer adıyla kurbancı , kişi Abisal a kurban vermesiyle birlikte 1.Seviye Sacrife olur ve verdiği kurbanın gücüne göre kendisine güç eklenir.Eğer kişi ileride kurban vermeye devam ederse Sacrife nin seviyesi artar ve her seviyede kişiye farklı güçler veya bilinmeyen hediyeler verir.Bir tür kurban ederek güç kazanma sistemidir.Bir çok büyücü olamayan kişi bu yoldan ilerleyerek büyücülere denk güç elde etmeye çalışmıştır"

Felix o sırada gözlerinde bir ateş belirmesiyle gülümseme yüzünde oluşmuştu.Neler yapacağını düşünmeden önce yatağına uzandı ve uyumaya başladı.

Felix uyuduktan sonra rüyasında babasını , annesini ve köyünde bulunan arkadaşlarını gördü.Herkes ona garip bir şekilde bakıyordu.Sanki gözlerinde sorgular bir ifade vardı.Bunun nedenini anlamamıştı Felix ne yapmıştı ki neden kendi insanları ona sorgulayıcı gözler ile bakıyordu.

Felix dümdüz taş ile kaplı yoldan ilerlemeye devam ediyordu.Sağ tarafta annesi sol tarafta babası vardı.Kendisine bakıp kafalarını yanlara çeviriyorlardı.Sanki Felixi görmek istemiyorlarmış gibi davranışları vardı.Felix bunlara dayanamamıştı.Sinirlendi ve gözlerinden gelen yaşları engelleyemedi ve olabildiğince büyük bir çığlık sesiyle haykırdı.

"Aaaaaaaaaa"

Felix yatağından terler içinde uyandı ve etrafına bakmaya başladı.Sıkıntı yoktu odasındaydı sadece kötü bir rüya görmüştü.Elleriyle başına masaj yapan Felix neden böyle bir rüya gördüğünü içten içe merak ederek ayaklandı ve odasının yanında bulunan duş a girdi ve yıkanmaya başladı.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin