Mage Road - Bölüm 31 - Heyecan !

1K 130 3
                                    


Felix masaya oturduktan tam olarak 2 3 dakika sonra yemeği ve içeçeği gelmişti.Felix fazla bir şey düşünmeden yemeğini yemye odaklandı ve arada sırada içinden yemeğin güzel olduğunu geçiriyordu.

O sırada hanın kapısının içinden 2 siyah cübbeli kişi içeriye girdi.Etraflarına bakındılar ve sonrasında ise tezgahtar a doğru ilerlediler.

Felix yemeğini yemeye devam ettiği sırada sürekli olarak büyücüleri izliyordu.Kısa bir süre içerisinde büyücülerden biri kendisine doğru bakmaya başlamıştı.Felix birine odaklandığında özelliklede odaklandığı kişi bir büyücü olursa onların bunu hissedebileceğini tam olarak anlamamıştı.

Felix e bakan siyah cübbeli adam elini hafifçe havaya kaldırdı ve özür dilemeye benzer bir hareket sergiledikten sonra arkadaşıyla fısıldaşmaya başladı.Arkadaşıyla fısıldaşmasıyla birlikte , doğrudan yukarıya odalarına geçmeye başlamıştılar.Felix büyücülerin hareketlerinden şüphelenmişti.

Aynı zamanda Siyah Cübbe giyiyorlardı.Bunun anlamı kötü bir emel işleyecek olmalarından dolayı kaynaklanabilirdi.Büyük ihtimal ile büyücülerden biri kendisine odaklandığında gücünün yüksek olduğunu düşündüğünden dolayı kendisini rahatsız ettiği için özür dilemişti.

Felix bu konu hakkında düşündüğü sırada yemeğinin ve içeçeğinin bitmiş olduğunu gördü.Barmen e seslenip bir içecek daha aldıktan sonra Gümüş Kartallar ile girdiği savaştan sonra ilk kez durumuna bir göz attı.

"Felix Irmogram"

"Seviye 3 Locus"

"Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)

"Büyü Gücü – 3.3"

"Ruh Gücü – 3.3"

Zihin Sarayı

(Ateş Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Su Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Kurban Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Bitki Elementi Sembolü 0.Seviye)

Büyüler -

Toxic Plant Bomb (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım oranı 0.50) – Hasar = 10 Derece !!

Abisal Anlaşması (?.Seviye) Yok

Abisal Kurbanı (?.Seviye) Yok

Fire Sphere (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 0.20) – Hasar = 5 Derece

Water Tentacle (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 10 saniye başına 0.18) Hasar = 3.05 Derece

Felix doğal olarak bir gelişim bekliyordu.Çünkü o savaşta kendini biraz olağandan fazla zorlamıştı.Bu nedenden dolayı ruh gücü aldığı baskıyla savaşarak kendini geliştirmişti.Felix durumu gördüğünde Büyü Gücünün ve Ruh Gücünün 3.3 seviyeye geldiğini görmüştü.Artık çekirdek oluşturma işlemini yapabilirdi.

Felix Albin ile konusmayı bitirdikten sonra bu konu hakkında da bir şeyler sormuştu.Albinin söylediği tek şey herkesin bu bölümü kendi geçmesi gerekli olduğuydu.4.Ssviye diğer seviyelerden oldukça farklı olduğu için kişi kendi bir yolunu bulup çekirdeğini oluşturması gerekliydi.

Felix derin bir şekilde loş ışıklı kalabalık fakat bir o kadarda sakin han ortamında içkisini yudumlayarak düşünüyordu.Nasıl bir yöntem izleyebilirdi , nasıl bir yol görebilirdi , diye düşünceler kafasını yiyordu.Bir yolunu bulup 4.Seviyenin sırrına ulaşmalıydı.4.Seviyeye geçtiğinde neler olacağını tam olarak bilmiyordu fakat bu onu sadece daha da çok heyecanlandırıyordu.Fakat acale etmenin kendisine hiç bir yararı olmadığını iyi biliyordu.

Felix aynı zamanda çok hızlı ilerlediğinin de farkındaydı.Bir çok insan şu anda bulunduğu seviyede olmak için 20 yıldan fazla zaman harcıyordu.Fakat Felix nedense gerekli şartları sağladığı sürece rahatlıkla ilerleyebiliyordu.Felix kendisine yakın yaşlarda bulduğu ve 4.Seviye veya üstünde olan tek kişi Albindi önceki öldürdüğü iki büyücü ise en azından 30 lu yaşlarının üzerindeydi.

Felix bu düşüncelere daldığı sırada hanın içinden bir patlama sesi duyulmuştu.

Felix dikkatini topladı ve sesin geldiği yere baktı.Bir kadın ve bir erkek tartışıyorlardı.Üstlerinde yeşil kıyafetler vardı ,

"O benim iksirim sakın bir daha bana yaklaşma yoksa seni patlatırım"

Yeşil kıyafetli ve uzun siyah saçlara sahip olan güzel denebilecek bir yüze sahip olmasıyla farklı bir çekicilik kazanan kadın adama karşı konuşmuştu.

Adam sinirli bir şekilde kadına baktı ve kalın kaşlarından birini kaldırdı.Adamın boyu en azından lafın tam anlamıyla 2 metre vardı ve oldukça güçlü gözüküyordu.Üstüne giydiği yeşil kıyafet bile kendisini garip bir şekle sokuyordu ve tam olarak yetmiyordu.

"Seni cadı onu benden çaldın bunun hesabını ödeyeceksin !"

Adam konustuktan sonra kadına yaklaşmaya çalışıyordu ki kadın hafifçe bir kahkaha attı ve konusmaya başladı.

"Senin gibi 2.Seviye Locus bile olmamış bir büyücü neden bana artislik yapıyor.Ben hem 2.Seviyeyim hemde 3.Seviye bir aile reisine sahibim bana hiç bir şey yapamazsın anlıyormusun"

Adam bu aşağılamayı duyduğunda gözleri sinirden kıpkırmızı olmuştu.Bir şey yapamayacağını oda biliyordu.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin