Mage Road - Bölüm 43 - Five Star ....

998 123 6
                                    


Felix , Mite ve öğrenci grubu at arabalarında soğuk buzlu yol Augmentin içinde devam ediyorlardı.Felix in son savaşından sonra Mite ve öğrencilerin gözünde değeri artmıştı.Hatta her biri kendisine ayrı bir hayranlık beslemeye başlamıştı.Felix pek bu konuyu önemsememiş olsada hoşuna gitmiyor da değildi.

Buz Goril Kumandanı şu ana kadar savaştığı en tehlikeli yaratıktı.Eğer yetenekleri düzgün bir şekilde kullanmasaydı ölmesi işten bile olmazdı.Mite kendisine bu yaratıkların gözlerinin en değerli kısım olduğunu söylediği için Mite ile birlikte gözleri almışlardı.Doğal olarak gözler Felix in çantasında bulunan tahtadan bir kutunun içinde duruyordu.Mitenin söylediklerine göre Felix en azından bu iki gözü rahatlıkla 100 Ruh Taşına elden çıkartabilirdi.

Felix yolculuğun ne zaman biteceği hakkında kafasında düşünceler geçtiği sırada camdan baktı ve kahverengi renkli buz a benzer maddeden büyük kuleler görmeye başladı.O sırada Mitenin heyecan dolu sesi etrafta yankılandı.

"Five Star a gelmiş durumdayız öğrenciler girişteki danışmana başvurun.Onlar size ne yapacağınızı söyleyeceklerdir"

Mite öğrencilere dönüp konuştuktan sonra Felixe döndü ve gülümsedi.

"Bu taraftan Lord Felix prosedürleri tamamlayalım ve sizi diğer yöneticiler ile tanıştırayım"

Felix Mitenin arkasından gitmeye devame etti.Kısa bir süre içerisinde büyük bir yapı görmüştü.Yapının duvarları rahatlıkla 100 metreden yüksekti ve sadece bununla kalmayıp tamamiyle buzdan oluşmuştu.Yerler karla karışık buz şeklindeydi.Felix ve Mite ortadan açık olan girişten içeriye girdiler.Kendilerini karşılayan ilk şey tamamiyle buzdan oluşmuş olan elinde uzun bir kılıç olan bir muhafız oldu.

Muhafız yanlarına geldi ve konusmaya başladı.

"Mite nasılsın küçük dostum"

Mite gülümsedi ve konuşmaya başladı.

"Felix bu kapı muhafızlarının lideri olan Elemental Varlık Buz Muhafızı kendisi liderimiz tarafından yaratılmıştır"

Felix Buz Muhafızına odaklanmış bir şekilde bakmaya başlamıştı.En azından 3.Seviye bir büyücüyle eş değer güce sahip olan Muhafız oldukça sağlam gözüküyordu.

Felix hafifçe kafa selamı verdikten sonra Mite ile muhafız arasında küçük bir konuşma ile birlikte içeriye girmişlerdi.Etraftakı binalar buz ile karışık taşlardan yapılmıştı ve güzel bir mimariye örnek veriyorlardı.Aynı zamanda sürekli olarak etrafta öğrenciler görüyordu ve bütün öğrencilerin üstünde mavimsi renkte bir kıyafet vardı.Kıyafetın üstünde ise garip semboller vardı.

Felix bu sembollerin düşük büyücüleri etrafta olan soğuktan koruduğunu düşünmüştü.

Felix ve Mite eninde sonunda oldukça büyük saraya benzer bir yapıya gelmişlerdi.Sarayın köşelerinde 4 farklı kulesi vardı ve ortasında ise diğer kulelerden daha da büyük olan bir kule vardı.Mito kulelere bakarak yürümeye devam etti.Aynı zamanda ise tekrardan konusuyordu.

"Bu 4 kule , 5.Seviye Büyük Büyücüleri temsil eder , ortadaki kule ise liderimiz Serholm 6.Seviye büyücüyü temsil eden kuledir.Aynı zamanda kendi yaşadığı yerdir"

Felix herhangi bir şey söylemeden sürekli olarak düşünerek ilerliyordu.

"Bu kulelerin tek anlamının bu olmadığından eminim"

Diye düşünmüştü Felix

Sarayin içine girdikleri sırada Felix durumunda bir değişiklik olup olmadığını kontrol etmek için beyaz taşı düşündü ve düşünmesiyle birlikte zihninde görüntüler belirmeye başladı.

"Felix Irmogram"

"Seviye 4 Locus"

"Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)

"Büyü Gücü – 4.9"

"Ruh Gücü – 4.9"

- Zihin Bahçesi -

1.Seviye Çekirdek – Özel 1.Seviye Büyü Aktif

- Zihin Sarayı -

5 – Adet , 0.Seviye Büyü

Felix bu şekilde durumunu düzeltmişdi.Bundan sonra ise Baron Mander ile birlikte toplantıya girmeye ilerledi.

Felix durumunu gördüğünde hafifçe sırıtmadan duramamıştı.Buz Gorili Kumandanı ile olan savaşı kendisine 0.1 fazladan güç kazandırmıştı.Şimdi sadece bir bu kadar daha kazandığında iki farklı 0.Seviye büyü elde edip bir çekirdek daha oluşturmanın yollarını arayabilirdi.Her ne kadar Felix olaya iyi yönünden baksada emindi ki etraftakı 5.Seviye büyücülerin hiç biri diğer büyücülerin seviyesini yükseltmek için çaba sarfetmezdi.

Felix zaten Five Starı sadece kaynak ve büyü eksikliğini gidermek için kullanıyordu

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin