Bölüm 57
-----------
Fargol ciddi bir yüz ifadesi ile Felix e gözlerini dikti.
Ondan bir cevap bekliyordu.
Felix kısa bir süre düşündükten sonra gözlerini ciddi bir şekilde açtı ve konuştu.
«Tamam istediğiniz görevi yapacağım.Fakat anlaşma imzalamak istiyorum»
Felix in sözleriyle hafifçe yüzünde gülümseme oluşan Fargol onaylayarak kafasını salladı fakat sonrasında ise söyle bir söz dedi.
«Açıkçası aynı şeyi bende sana söyleyecektim.Anlaşmadan hemen sonra sana Mistres Marken den vereceğim.Bu şekilde yolculuğa çıkmadan önce diğer şartları da öğrenmiş olursun»
Felix in yüzünde kocaman bir şaşırma ifadesi Fargol un sözleriyle birlikte yer almıştı.Bunun nedeni çok basitti .
Fargol un kendisine gereken eşyayı görevden sonra vereceğini düşünmüştü.Fakat hayır , Fargol ona şu anda verecekti , Mistres Marken i , bu kadar önemli bir nesneyi ,
Felix ve Fargol bir süre daha konuştular. Fargol Felix e yapması gereken şeyler ve hangi rotadan ilerlemesi gerektiğini , tehlikeleri gibi şeylerden bahsetti.Kısa bir süre sonra Fargol arka tarafa ilerledi ve çantasından bir kutu çıkardı.
Kutuyu Felix e verdi ve sonrasında konuşmaya başladı.
«Bu Mistres Marken tek yapman gereken kaynar bir suyla içmek , sonrasında zaten gereken etkileri alacaksın.»
Fargol un sözleri bittikten sonra hemen dolabına yöneldi ve dolabıyla uğraştığı sırada konuşmaya başladı.
«4.Şart ise bir adet 1.Seviye Büyüsünü daha , zihin bahçesine eklemen gerekiyor»
Felix onaylamış bir şekilde kafasını salladı.Az çok emindi ki bir tane 1.Seviye Büyü bulması ihtimaller dahilindeydi.Bu nedenle rahattı. Fargol biraz düşündükten sonra tekrardan konuşmaya başladı.
«Bütün bunları yaptıktan sonra son şart olan ve aynı zamanda en zor kısım olan bölüme geliyorsun , Bu bölüm Varlık Taşının yardımıyla zihninin içinde oluşturduğun , Zihin Sarayından farklı olarak oluşturduğun evin içinde , Mistres Marken i özümsemen ile birlikte küçük bir çekirdek oluşucak.Bu çekirdek aslında 4.Seviyeye geçtiğin sırada oluşturduğun çekirdeğe benziyor.Bu evin içinde oluşan çekirdeğin içine zihninle dalış yapacaksın.Sonrasında ise tamamı sana kalmış ve sana bu konuda bir şey söylemem senin kötülüğüne olacaktır»
Fargol bir nefeste bütün söylediklerini söylemişti .Felix pür dikkat dinlediği ve sahip olduğu zihin gücünden dolayı hiç bir söyleneni unutmamıştı.Aslında az çok bir şeyleri anlamıştı.
«Kısacası 4.Seviyeden en önemli farkı önemli bazı maddelere ihtiyacımız olduğu , Bunun dışında bir zihin evi oluşturulacak ve tekrardan kullanılan madde ile oluşmuş olan çekirdeğin içine giriş yapılacaktır.Bundan sonrası yine 4.Seviyedeki gibi garip bir durum ile karşılaşmaktır.Fakat bunu aynı önceki ismini unuttuğum büyücü gibi söylemedi»
Felix derin bir nefesle işlerin oldukça karıştığını düşünmeye başlamıştı.Sonrasında ise küçük bir anlaşmayı Fargol ile yaptı ve odasına çekildi.
Bir su kaynattı ve kaynattığı suyun içine küçük bir mor bitkiye benzeyen Mistres Marken i attı.
Tam olarak suyun içinde eridikten sonra suyu hafifçe soğuttu ve sonrasında içti.Bütün kafası Mistres Marken i içmesiyle birlikte kaynamaya başlamıştı.Büyük bir acı bütün kafasına çok hızlı şekilde vuruyordu.
"Felix Irmogram""
Seviye 4 Locus" "
Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)"Büyü Gücü – 10.2""Ruh Gücü – 10.2"
------------------------ Zihin Bahçesi -1.Seviye Çekirdek – Özel 1.Seviye Büyü Aktif------------------
----- Zihin Sarayı -7 – Adet , 0.Seviye Büyü -----------------------
Zihin Evi - (Oluşum Evresi)Felix o anda istemeden de olsa beyaz taşın kendisine verdiği bilgiler ile biraz rahatlamıştı.Kısa bir süre sonra ise başındaki ağrı geçmişti.
"Başımdaki ağrı çok fazlaydı.Fakat bütün bu acıya dayanmaya değdi"
Felix beyaş taşın kendisine gösterdiği Ruh Gücü ve Büyü Gücü miktarını gördüğünde , sahip olduğu küçük dilini yutacak gibi olmuştu.Belki şu ana kadar yaptığı bütün gelişimlerden daha fazlaydı.Felix bu şekilde bir nesnenin ne kadar önemli olduğunu anlamış olmuştu
"Sanırım 6.0 lık istenen sınır bu nesnenin kişiyi öldürmemesi için gereken sınırdı"
Felix o sırada neden Fargol un kendisine 6.0 şartını koyduğunu anlamıştı.
Derin bir nefes alan Felix bütün hayatının tekrardan değiştiğini hissediyordu.Hemde daha 5.Seviyeye geçmemişti bile , sahip olduğu büyü gücü ve ruh gücü bütün gücünü 2 3 kat arttırmıştı.Eğer önceki Mor Halka Kurtu 5.Seviyeye dönüşmüş olsa bile şu andaki haliyle onunla yinede savaşabilirdi.
Tabi ki bu demek değildi ki onu rahatça indirebilirdi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...