Felix gözlerini ovalayarak uyandı ve odasında olduğunu anladığında hafifçe gözlerini kapadı ve ayağa kalktı.Üstünü giyme işlerini tamamladıktan sonra kahyalar tarafından getirilen kahvaltıyı yaptı.Sonrasında ise odasının perdelerini çekti ve Bitki Sembölünü zihnine yerleştirmeye başladı.
Bitki sembolü su ve ateş dan farklı bir sistem işliyordu.Zaten sembolün tasarımı bile bir ağacı andırıyordu.Ağacın kökleri ve yaprakları , dalları hepsi bir şekilde küçük bir sembole sığdırılmıştı.Şimdi ise Felix tarafından Zihin Sarayına sığdırılıyordu.
Felix Bitki Sembölü kitabının içindeki derin nefes tekniklerini gerçekleştirerek yavaşça çizmeye başlamıştı.
Kısa bir süre sonra zaman algısını kaybetmiş ve tamamiyle sembole odaklanmıştı.
- 15 Saat Sonra -
Felix gözlerini derin bir nefes ile açtı ve ilk hisettiği şeyler açlık ve sussuzluk olmuştu.Oturduğ yatağından doğruldu.Ayakları hafifçe uyuşmuştu fakat bunu dert etmeden masasında bulunan sürahiden bir bardak kendine su doldurdu.Suyu içtikten hemen sonra odasından çıktı ve havanın tekrar karanlık olduğunu gördü.Bütün bir günü sembolu çizerken geçirmişti.
Kısa bir süre ile mutfağı buldu ve orada bulunan aşçılardan küçük bir şey hazırlamalarını istedi.Aşçılar herhangi bir şey demeden kendisine doyurucu bir et yemeği hazırlamışlardı.Felix yemeği yedikten sonra aşçılara teşekkür etti.Odasına doğru yola koyuldu.
Aşçılarda o sırada önceki muhafızlar gibi aynı şeyi hissediyorlardı.Bunun nedeni doğal olarak sarayda yaşayan insanlardan hiç bir teşekkür gibi laflar duyulmamış olmasıydı.Felix farketmese bile yaptığı normal olarak gördüğü davranışlar kendisi sarayda yaşayan insanların gözdesi haline getiriyordu.
Felix odasına geldiğinde tuvalate gitti ve işini bitirdi.Sonrasında ise tekrardan yatağına oturdu ve meditasyon pozisyonu aldı.Çoktan Toxic Plant Bomb büyü modelini okumuştu ve şimdi element ile birleştirecekti.Felix ortalama 15 dakika içinde transa geçti ve modeli çizmeye başladı.
- 3 saat sonra -
Felix gözlerini açtı ve etrafında bulunan yeşil ışıkların doğrudan kendisine geldiğini gördü.Bu işaretin artık güzel bir işaret olduğunu bilen Felix tekrardan gözlerini kapadı ve düşünmeye , hayal etmeye devam etti.
Modelin çizilmesi tamamlanmıştı fakat şu anda yeni oluşturmuş olduğu sembol ile bağdaştırılması vardı.
Felix ilk önce Büyü Modeli ile Sembol arasında bir köprü kurdu.Bu köprünün sembol tarafından büyü modeline inen küçük insanlar hayal etti ve bu insanlara bitki adını verdi.Aslında bu insanlar Felixin kafasında olan Bitki Element Parçaçıklarıydı fakat Felix farklı bir hayal tekniği kullanarak görüntüsünü daha güzel bir şeye çekmeye çalışıyordu.
Tam olarak 2 saat geçtikten sonra Felix içinde garip şeyler ve titreşimler hissetmeye başlamıştı.
Neredeyse her şey hazırdı.Felix son bir güç ile derin bir nefes aldı ve bütün bitki element parçacıklarını doğrudan sembolden , modele aktardır.O sırada Felix bir enerji patlaması geçirdi ve bütün vücüdündan siyah pislikler çıkmaya başladı.Aynı zamanda vücüdündan enerji yayılmaya başlamıştı.
Felix kısa bir süre sonra gözlerini açtı ve beyaz taşı düşünmesiyle durumunu incelemeye başladı.
"Felix Irmogram"
"Seviye 3 Locus"
"Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)
"Büyü Gücü – 3.0"
"Ruh Gücü – 3.0"
Zihin Sarayı
(Ateş Elementi Sembolu 0.Seviye)
(Su Elementi Sembolu 0.Seviye)
(Kurban Elementi Sembolu 0.Seviye)
(Bitki Elementi Sembolü 0.Seviye)
Büyüler -
Toxic Plant Bomb (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım oranı 0.50) – Hasar = 10 Derece !!
Abisal Anlaşması (?.Seviye) Yok
Abisal Kurbanı (?.Seviye) Yok
Fire Sphere (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 0.20) – Hasar = 5 Derece
Water Tentacle (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 10 saniye başına 0.18) Hasar = 3.05 Derece
Felix durumunu incelemesiyle içinde büyük bir heyecanın başlaması eş zamanlı şekilde gerçekleşmişti.
"Artık 4.Seviyeye ulaşabilirim her şeyi sağladım tek yapmam gereken bir Çekirdek oluşturmak !"
Felix gülümsedi ve ayağa kalktıktan sonra doğal olarak ilk yapmak istediği yapacaktı.
Yeni büyüsünü deneyecekti.
Tabi bu büyü denemesinden önce ilk önce yıkandı ve üstündeki pisliği temizledi.
Felix derin bir nefes aldıktan sonra etrafa baktı ve tam büyüyü fısıldayacakken etrafına tekrardan baktı ve hafifçe kendi ensesine bir tokat attı.
"Gerizekalı patlamalı bir büyüyü niye kendi odanda yapmaya çalışıyorsun"
Diye söylendikten sonra hafif kahkaha atarak odasından çıktı ve uygun bir yer bulmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...