Koridorda sessiz ayak sesleri hafif bir şekilde yankı yapıyordu.Felix odasından çıkmış ve Fargol un odasına doğru ilerlemeye başlamıştı.Odanın kapısına geldikten sonra yüzünde mahcup bir gülümseme oluştu ve içeriye girmeden önce son bir derin nefes daha aldı.
Felix derin nefesini aldıktan sonra kapıya tıkladı ve açıp içeri girdi.
Fargol elinde bir çay ile havada uçuşan bir kitaptan bir şeyler okuyordu
.Felix in içeriye girmesiyle göz bebekleri hafifçe büyümüştü.Fazla olmasa da bir şey in kendisini etkilediği söylenebilirdi.
Felix tam konuşacağı sırada sözü Fargol tarafından kesildi.
«Ruh gücünü ve Büyü Gücünü sadece bir kaç gün içinde nasıl bu kadar arttırdın ?»
Felix gülümsedi ve bir şey demedi.
Fargol bunu gördüğünde kafasını iki yana salladı ve sorusunu devam ettirmedi.Her büyücünün sonuçta belirli sırları vardı.Bu nedenden ötürü bir şey söylemek istemediklerinde bunu zorlaması haksızlık sayılırdı.
«Lordum Fargol 5.Seviyeye çıkmak için gereken sırları bilmek istiyorum !»
Felix in sözleri ile birlikte o sırada havada uçuşmaya devam eden kitap yere düştü ve Fargol dik dik Felix e bakmaya başladı.
Sonrasında ciddi bir yüz ifadesi aldı ve konusmaya başladı.
«Bunun tam olarak 5 şartı var.Her şartı yerine getirdiğinde sana diğer şartı söyleyeceğim. !»
Felix kafasını anlamış bir şekilde sallamıştı.İçten içe strese girmeye de başlamıştı.Fargol elini kaldırdı ve parmağıyla bir işareti yaptı.
«Büyü ve Ruh gücünün 6.0 ı geçmiş olması gerekiyor !»
Felix gülümsedi ve onaylar şekilde kafasını salladı.Fargol ise komik bir ifade ile Felix e bakmaya başladı.«Demek bu yüzden senden gelen güç bu kadar fazlaydı.Çoktan sınırı aşmış olmalısın !»Fargol düşüncelerini kendine sakladıktan sonra bu sefer parmağıyla 2 işaretini gösterdi.
«Bir 5.Seviye yaratığın varlık taşına ihtiyacın var !»
Fargol sözlerini bitirdikten sonra elini indirmişti.Bunun nedeni karşısındakı 4.Seviye büyücünün böyle bir yaratığın varlık taşına sahip olduğunu düşünmemişti.O sırada Fargol gözleriyle tekrardan Felixi inceledi ve yüzündeki gülümseme ile birlikte bir kafa işareti gördü.Fargol nefesini tuttu , içinden geçirdi.
«Nasıl bir büyücüsün sen !»
Fargol bu sefer elini 3 işareti ile havaya kaldırdı ve tekrardan konusmaya başladı.
«Sulgan Tozu veya Mistres Marken nesnelerinden birine sahip olman ve bunları özümsemen gerekiyor»
O sırada Felixin yüzünde olan gülümseme gitmişti.
«Fargol Lordum bunları nereden bulabilirim»Fargol gülümsedikten sonra konusmaya başladı.
«Aslında senin seviyen de ki büyücülere bunları ücretsiz olarak sağlıyoruz ama sıkıntı ise , bu nesneleri bizden alırsan 20 yıllık bir kontrat imzalamak zorundasın.Aynı zamanda Işık Tanrısı , Solem Nar ile anlaşmasını imzalayacaksın !»
Felix şartları duyduktan hemen sonra kafasını iki yana salladı böyle bir durum olamazdı.O sırada Felix in yüzünün bozulduğunu gören Fargol gülümsedi ve konusmaya başladı.Konuştuğu sırada ses tonu biraz daha sessizdi.
«Aslında sana bir teklifim olacaktı.Eğer istediğim bir konuda bana yardım edebilirsen sana bir kullanımlık Mistres Marken verebilirim.Bu sayede 5.Seviyeye geçmek için şartlardan birini de sağlamış olursun»
Felix in gözleri dikkatli bir şekilde Fargolun ağzından çıkan sözlere bakıyordu.Fakat bu fazla uzun sürmemişti.
«Beşinci seviyede olan bir büyücünün isteği ne kadar çok zor olacaktı ki !»Felix bu şekilde düşündüğünde durumun riskli olduğunu anlamıştı.
Fargol hafif bir kahkaha attıktan sonra konusmaya başladı.
«Senden Micandir krallığından çıkıp Vivaldel Krallığına gidip orada bulunan büyücü tarikatlardan biri olan Soul Secret ( Ruh Sırrı ) te bulunan Miane adında bir büyücü ile konuşup ondan bana gereken nesnelerden birini almanı istiyorum» ( Micandir in resmi adı , Mithrondir olarak geçer)
Felix derin bir nefes aldı ve düşüncelere daldı.Ne yapması gerektiğini düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...