Ormanda denelemerini bitirmiş olan Felix çoktan sarayda odasına gelmişti.Odasında yeni düşünceler ile kafası dolu olduğu sırada kapısı tıklandı ve sonrasında içeriye Will girdi.
Will odaya girdikten sonra hafif bir selam verdi ve konusmaya başladı.
"Felix Efendi , babam sizinle görüşmek istiyor sanırım Sven Ailesi ile ilgili"
Felix kafasıyla onaylama işareti yaptıktan sonra koltuğundan kalktı ve Will ile birlikte Baron Mander in odasına yürümeye başladı.Sürekli olarak Will in kendisine yarım bir şekilde baktığını gördüğü için dayanamadı ve konusmaya başladı.
"Will bir sorun mu var ?"
Will Felix in sorusuyla karşılaşınca biraz utandı ve sonrasında konusmaya başladı.
"Efendi Felix oldukça açık olacağım.Celice den hoşlanıyorum , umarım aklınızda onunla ilgili bir plan yoktur !"
Felix şaşırmış bir şekilde kaşlarını kaldırmıştı.Fakat Will in yüzündeki ciddi ifadeyi görünce kendiside yüzünde bir ciddi ifade aldı ve konuşmaya başladı.
"Celice kim ?"
Will o sırada kafasına büyük bir taş düşmüş gibi hissetmişti.Karşısındakı kişi bir büyücüydü , aynı zamanda öğrendikleri bilgilere göre en azından 3.Seviye Bir büyücüydü.Onun gibi bir büyücü bir çok kadınla birlikte olabilir ve çoğu zaman kadınları ve aşk ilişkilerini umursamazlardı bile , fakat Will Celice için bir büyücüyle düşman olmayı göze alıp ona böyle bir ihtam da bulunmuştu.
Will kafasını mahçup bir şekilde karıştırdığı sırada gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Boşverin sadece benim kendi içimde yaptığım kuruntular işte"
Felix Will in cevabından sonra herhangi bir şey demedi.Yüzünde belli olmasa da içinden gülmeye engel olamıyordu.Sonunda Will ve Felix Baron Manderin odasına geldiler.İçeriye sadece Felix girdi Will ise dışarıda bekliyordu.Felix bu durumdan dolayı garip bir durumun olduğunu düşünmüştü.
Felix odaya girdikten sonra Baron ayağa kalktı ve sakin bir ses tonunda konusmaya başladı.
"Merhabalar Efendi Felix sizi önemli bir haber için buraya çağırdım."
Felix kafasını yana çevirerek haberin detaylarını bilmek istermişçesine bir yüz ifadesi takındı.Baron Mander koltuğuna oturdu ve masasına ellerini koyduktan sonra konuşmaya başladı.
"Bildiğiniz üzere Sven Ailesi ile ilgili problemlerimiz iyice artıyor.Sadece bunla kalmayıp Celmano şehirinin dışındakı köylerden biri olan Milkard Köyünde , daha doğrusu kasabasında Mander Ailesine ait olan ticarethanelere saldırılar düzenliyorlar.Her ne kadar anlaşmamız böyle olmasada sizden bir ricade bulunarak oraya Mander Ailesi adına kurulacak olan toplantıya temsili gitmenizi istiyorum.Yanınızda Will ve Bende geleceğim.Asıl istediğim yanımızda güçlü bir büyücü olması ,"
Baron Mander derin bir nefesle konustuktan sonra gözlerinde çaresizlik ifadesi ile Felix e bakmaya başladı.Felix bu isteğini reddetse bile ona karşı herhangi bir şey diyemezdi.Bir şey demeyi bırak Felix i sinirlendirirse büyük ihtimalle Mander Ailesini tek başına yok edebilecek güce sahipti , en azından derin bir yara verecek güce ,
Felix Baron Manderin gözlerindeki isteği fark ettiği için yardım etmenin kötü bir düşünce olmayacağını düşünmüştü.Hem yeni güçlerini kontrol edip biraz daha tecrübeye ihtiyacı olduğunu düşünüyordu.Aynı zamanda yeni yerler görmeye de ihtiyacı vardı.Bu nedenle gülümsedi ve konusmaya başladı.
"Baron Mander sıkıntı yapmanıza gerek yok size eşlik edeceğim.Aynı zamanda güvenliğinizi savunacağım"
Felix in cevabıyla birlikte Baron Manderin yüzünde gerçek samimi bir gülümseme oluşmuştu.Felix in böyle bir isteğini kabul edecek seviyede olduğunu düşünmüyordu.Fakat o anda büyücüler ve özelliklede Felix hakkında ne kadar yanlış düşünceler içerisinde olduğunu anlamıştı.Biraz daha konuştuktan sonra Felix odadan çıkmak için izin istedi.
Baron Mander izni verdikten hemen sonra tekrardan konusmaya başladı.
"Felix Efendi kısa bir süre sonra ailemizin durumlarından çıkacağınızı tahmin edebiliyorum.Bu nedenle şimdiye kadar yaptığınız her şey için çok teşekkür ederim.Eğer sizin içinde uygun olursa yolculuktan geldikten sonra size Mander Ailesinin dostluk simgesini vermek isterim.Her ne kadar size pek yararı olmasada büyük şehirlere girerken bir asil ailesinin simgesine sahip olmak farklı bir etki yaratabilir"
Felix gülümsedi.
"Doğal olarak aramızdakı olan dostlukdan bende hoşnutum.Fakat sanırım yanlış bir düşünce oluşmuş.Benim hakkımda 3.Seviyede büyücü olduğumu söyleyenler var fakat ben bir 4.Seviye Locus büyücüsüyüm"
Felix sözlerinden hemen sonra odadan çıktı ve odanın içerisinde gözlerinden hafif yaş gelen sanki uçan bir fil görmüş derecesinde şaşırmış bir Baron bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...