Mage Road - Bölüm 61 - Rüneloji !

1.2K 146 11
                                    

Felix mağazaya girdikten sonra ilk fark ettiği şey mağazanın önceki girdiği magazalardan daha farklı bir şekilde dizayn edilmiş olduğuydu.Önceki mağazalar oldukça klasik bir şekilde dizayn edilmiş iken bu mağaza oldukça yeni bir türdü.


Mağazanın ortasında bir genç kadın duruyordu.Kadının seviyesi Level 3 Locus olarak Felix in gözüne çarpmıştı.Etrafında ise büyük dairesel bir kütüphane vardı.Bunun dışında ise masanın şekli ve renki tamamen bir beyaz ay ı temsil ediyordu.


Felix masaya yaklaştıktan sonra genç kadının ilgisi Felixe yöneldi.Felixi bir kaç saniye süzdükten sonra gözlerinde garip bir ışık belirdi ve gülümsedi.Sakin ve kulağa oldukça hoş gelen bir ses tonunda konuşmaya başladı.


«Merhabalar lordum hangi konuda alışveriş yapmak istersiniz ?»


Felix gülümsedi ve kafasıyla selam verdikten sonra konuşmadan önce düşünmeye başladı.


«Kitaplardan öğrendiğim kadarıyla bir kişinin 0.Seviye Büyüleri öğrenme sınırı kişinin kendi büyü gücüyle doğru orantılı olmalıdır.Her ne kadar böyle bir bilgi verilmiş olsa da bu sınırın ne kadar altında bilgi öğrenmek o kadar güçlü bir temel sağlayacaktır»Felix bir süre düşündükten sonra konuşmaya başladı.


«Klasik elementler dışında farklı element sembolleri ve modelleri satıyormusunuz ?»

Felix soru sorduktan sonra masanın karşısındaki kadını izlemeye başladı.Kadını boyu oldukça uzundu neredeyse Felixle eşitti ve bunun dışında beyaz ile karışık siyah uzun beline kadar inen saçları vardı.Yaşı ortama 25 23 civarlarındaydı.Aynı zamanda gözleri garip bir beyaz ışık ile parlıyordu.


Kadın felixin sorusuyla birlikte kütüphane gibi olan dairesel şekilden bir kitap aldı ve konuşmaya başladı.


«Klasik elementler dışında sahip olduğumuz 2 farklı element var , bunlar Bitki ve Rüneloji»


Felix cevabını aldıktan hemen sonra elini çenesine götürdü ve düşünmeye başladı .Rüneloji oldukça merakını besleyen bir büyü dalıydı .Rüneloji belirli büyüsel sembolleri kullanarak nesneleri farklı etkiler veren büyüsel nesnelere çevirmeye yarıyordu.


 bu sadece buz dağının görünen kısmıydı.Zindanların yapılmasından , Felix in Beş Yıldızdaki alışveriş sisteminden tut her şey bununla yapılmıştı.

Felix ilk önce derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.


«Rüneloji ile ilgili detaylı bilgi veren detaylı bir kitabınız var mı ?»Felix in sorusuyla birlikte hızlı adımlar ile birlikte kütüphaneden başka bir kitap alan kadın konuşmaya başladı.«Elimizde şu anda Rüneleoji Başlangıç seviyesi adlı kitap var.Sadece 10 Ruh Taşına alabilirsiniz»


Felix onaylar bir şekilde kafasını salladıktan sonra cebinden Beş Yıldız tarikatından aldığı ilk maaş olan 50 Ruh Taşından , 10 adet çıkardı ve masaya koydu.Kadın ruh taşlarını aldıktan sonra kitabı Felix e teslim etti.


Felix sonrasında ise tekrardan sakin bir ses tonunda konuştu.«Şimdi bana Runelogy sembolünü ve onunla ilgili bazı modeller göster»


Kadın hemen alt tarafında bulunan bir kitabı çıkardı ve masaya koydu.Hemen sonrasında 2 kitap daha çıkarıp ilk çıkardığı kitabın yanına yerleştirdi.«Lordum bu 0.Seviye Runeloji sembolü diğerleri ise Ateş ve Güç Sembolleri , Ateş Sembolü kullanılan nesneye ateş elementini aşılayan bir sembol diğer sembol Güç ise kullanılan nesnenin fiziksel gücünü ve genel gücünü arttıran bir sembol»Felix kafasını anlamış gibi salladı ve fiyatı sordu.«Fiyatları ?»Kadın gülümsedikten sonra gözlerini kapadı ve konuştu.«Hepsinin toplam fiyatı sadece 20 Ruh Taşı , 10 Runeloji sembolü için 5 Ateş Sembolü için 5 de Güç sembolü için»Felix hiç bir şey söylemeden masaya 20 ruh taşını bıraktı ve gereken eşyaları aldıktan sonra dükkandan çıkış yaptı.Şu anda seri bir şekilde handan bir oda tutup aldığı yeni bilgileri incelemek istiyordu.Arkasından bakan genç kadın ise kendi kendine fısıldadı.«Hem bu kadar genç , hem de yakışıklı , aynı zamanda en azından 4. veya 5. seviye bir büyücü ne kadar güzel bir damat olurdu !!»Kadının gözlerinde olan ateş neredeyse etraftaki nesneleri eritecek kadar fazlaydı.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin