Mage Road - Şüpheler ve Wawmang - Bölüm 25

1.1K 159 23
                                    

NOT - KİTABI YAYINLADIKTAN SONRA GEÇEN 4 GÜN İÇERİSİNDE 1 K YA ULAŞTIK HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM.AYNI ZAMANDA SADECE 4 GÜN İÇİNDE 25 BÖLÜM YAZAN BENİ DE TEBRİK ETMENİZİ İSTERİM :=) 

-Toplam Kelime Sayısı - 15.123"

-------

Felix yıkandıktan sonra duştan yarı çıplak şeklinde çıktı.Dolabından yeni bir set siyah takım alıp yavaşça giydikten sonra aynada kendine bakmaya başladı.Gözlerindeki kahverengi renk daha parlak bir şekilde bürünmüş saçları biraz daha uzamıştı ve hafifçe omuzuna değmeye başlamıştı.Boyu zaten 1.77 olmuştu ve kendisine daha garip bir hava katmıştı.Kıyafetinde verdiği biraz değişik bir karizma ile sakalının yeşillenmesi başlamıştı.

Felix kendini aynada kontrol ettikten sonra odasından dışarı çıkmadan önce son bir şeyi daha incelemeye başlamıştı.Bu öldürdüğü büyücünün üstünden çıkan mavi renkteki içinden enerji aldığı yüzüktü.Felix yüzüğü eline aldı ve incelemeye başladıktan sonra bir takım görüntüler görmeye başlamıştı.Bu görüntüleri ise kendisine beyaz taş veriyordu.

"Su Element Yüzüğü (En Düşük Kalite)"

"Özelliker"

"Su Elementini kullanan büyü modellerinin gücü yüzde 5 arttırır"

"Su Elementini kullanan büyü modellerinin harcamalarını yüzde 10 indirir"

Felix yüzüğün özellikleri bu şekilde öğrenebildiğini bilmiyordu.Fakat zaman geçtikçe garip bir şeyler hissetmeye başlamıştı.Her ne kadar kafasını karıştıran bir durum olsada buna anlam veremiyordu.Babasının kendisine verdiği beyaz taş neden bu kadar işe yarıyordu.Felixin kitaptan okuduğuna göre sadece düşünüldüğünde kendisine durumunu göstermesini gerekiyordu.

Fakat şimdiye kadar zihnine yerleştirdiği beyaz taş sadece durumunu değil ek olan bilgiler ve eline aldığı bir eşyanın tanımlamasını da yapmıştı.Bu garip bir özellikti.O sırada Felix yeterli bilgisi olmadığını düşündü ve bu konuya sonra bakmasının kendisi için daha iyi olacağını düşündü.

Felix yüzü sağ elinin yüzük parmağına yerleştirdikten sonra hafif bir enerji hisetti.Sonrasında ise durumunu kontrol etti.Nelerin değiştiğini görmek istiyordu.

"Felix Irmogram"

"Seviye 3 Locus"

"Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)

"Büyü Gücü – 2.5"

"Ruh Gücü – 2.5"

Zihin Sarayı (Ateş Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Su Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Kurban Elementi Sembolu 0.Seviye

Büyüler -

Abisal Anlaşması (?.Seviye) Yok

Abisal Kurbanı (?.Seviye) Yok

Fire Sphere (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 0.20) – Hasar = 5 Derece

Water Tentacle (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 10 saniye başına 0.18) Hasar = 3.05 Derece

Felix pek de farklı bir şey olmadığını görünce biraz yüzü bozulmuş gibi olmuştu.Yinede bu yüzüğü satabileceğine emindi.Bu nedenden dolayı rahatsız olması pek de uzun sürmemişti.

Hazırlıklarını yapmış olan Felix odasından çıktı ve çıkmasıyla Will ile karşılaşması bir oldu.

Will Felix i gördükten sonra sakin ve aynı zamanda saygılı bir ses tonunda konuşmaya başladı.

"Efendi Felix büyücünün cesedini ne yaptınız ?"

Felix kaşlarını havaya kaldırdı ve gülümsedi.

"Tamamiyle yok edildi hiç bir şekilde izi sürülemez"

Felix in cevabını duyan Will rahatlamış bir şekilde gergin omuzlarını aşağıya indirdi.Fakat bu rahatlama hiç de uzun sürmemişti daha ortalama 4 5 saat geçmişti ve bir bedeni tamamiyle yok etmişti.Will karşısındakı kendisinen 2 3 yaş büyük gence baktı ve kafasını iki yana sallayarak içinden

"Büyücüler çok tehlikeli canlılar"

diye geçirdi.Sonrasında ise Will ve Felix birlikte koridorda yürümeye başladılar.Will Felixe durumlar hakkında bilgiler verdi ve neler olacağını söyledi.Her ne kadar saldırı onların başına gelmiş olsada bulundukları şehrin kanun sağlayacalıları bunu araştıracaklardı ve doğal olarak hafif de ols Felix in başı ağrıyabilirdi.

Felix bu konulara önem vermiyordu tek önemsediği şey gücünü arttırmanın diğer yollarıydı.Bu nedenle Will ile görüşmesini bitirdikten sonra doğrudan sarayın bölgesinden dışarı çıktı ve Wawmang büyü marketine gitmek için yola koyuldu.Yol sırasında insanların duyumlarına göre Wawmang sadece Celmano içinde olan bir büyü marketi görevi görmüyordu.

Wawmang aslında Kader Yolu çok güçlü bir büyücü tarikatina ait bir marketti ve her türden büyücülere hizmet veren bir çok yönlü ticaret merkeziydi.Felix bunu öğrendikten sonra Wawmang a giderken daha tedbirli olmaya çalışarak ilerledi.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin