"Efendi Felix , yanlış anlamazsanız kaç yaşında olduğunuzu sorabilirmiyim.Oldukça genç gözteriyorsunuzda ?"
Felix elini hafifçe salladı ve sorun olmaz işareti yaptıktan sonra konusmaya başladı.
"Sadece 19 yaşındayım"
Felixin sözlerini duyan Will kaşlarını hafifçe çatmıştı.Felixin kullandığı büyüleri ve neler yapabildiğini kendi küçük gözleriyle görmüştü.Will şu anda 17 yaşındaydı ve karşısında bulunan 19 yaşındakı büyücü ile aralarında büyük bir fark olduğunu düşünmeye başlamıştı.Hatta çoktan düşünüyordu bile ,
Felix ise o sırada oturduğu at arabasını inceliyordu.Her ne kadar lüks olsada fazla gösterişten kaçınılmış olan bir tasarımı olan at arabası göze şık hafif lüks ve asil hava yayıyordu.At arabasının dışında ise muhafızların üstünde olan simgelerden görmüştü.
Felix Will e doğru baktı ve konusmaya başladı.
"Ne kadar yolumuz kaldı ?"
Felixi gözleriyle sürekli olarak inceleyen Will Felixin sorusuyla hafifçe irkildi ve aptal bir gülümsele ile cevap vermeye başladı.
"Sadece 10 dakika güneş tepede olduğu için etraf oldukça kalabalık bu yüzden yavaşça ilerliyoruz"
Felix elini çenesine koyduktan sonra camdan dışarı baktı ve insanları izlemeye başladı.İnsanları izlemeye devam ettiği sırada Will e doğru baktı ve konuşmaya başladı.
"Sana saldıranların kim olduğunu biliyormusun"
Will bu soruyu duyunca hafifçe kafasını eğdi.
"Aslında bunu size söylemem doğru olmaz fakat benim hayatımı kurtardınız.Bu yüzden bunu bilmeye hakkınız var"
Sonrasında ise Will derin bir nefes aldı ve konusmaya başladı.
"Bana saldıranlar Micandir Krallığı tarafından bize bahsedilmiş Baronluk Ailesi olan Manderin en büyük düşmanı Sven Ailesidir.Aslında başlarda bizler ile hiç sorunları olmayan bir aileydi.Fakat ailede olan gençlerden bazıları büyücülük konusunda güçlenmeye başlayınca egoları ve açgözlülüklerinden dolayı bizim sahip olduğumuz marketlere ve doğal kaynaklara zorla el koymaya başladılar.Krallık ile bu konuyu konuşmuş olsakda krallıkta ailenin büyücüler yetiştirebildiğini öğrendiğinde bu konuda hiç bir şey yapmamaya karar vermişti ...."
Felix 10 dakika boyunca susmayan Willi dinledikten sonra olayları anlamıştı.Kısacası Sven Ailesi büyücülük ile uğraşıp güç kazandığında Mander Ailesinin kaynaklarını istemişti.Her ne kadar Mander Ailesi krallığa başvurup durumu bildirmiş olsalarda büyücü yetiştiren bir baron ailesi ile normal bir baron ailesinin arasındakı farkı anlamamak çok saçma olurdu"
Felix düşünceli bir duruma geçtiğinde Will in sesini duydu.
"Sonunda geldik Efendi Felix buyrun size eşlik ediyim"
Felix Will in arkasından arabadan aşağıya indi.Etraf şehrin giriş bölgesinden çok daha değişikti.Şehrin giriş bölgesinde tahtadan oluşmuş olan yapılar hakimken , şu anda bulunduğu yerde bir çok ev taştan yapılmıştı ve çok daha az insan vardı.Var olan insanların çoğuda üstlerinde şaşalı kıyafetler veya muhafızlar ile geziyorlardı.
"Asiller ile normal insanların yaşama kalitesi çok farklı"
Felix bunu söyledikten sonra gülümsemişti.Bir kaç hafta önceyey kadar normal bir çiftçiydi.Büyücü olabildiği için şu anda bulunduğu yerde olabiliyordu.Eğer büyücü olamasaydı değil Will ile konuşmak büyük ihtimal ile şehre bile zar zor girerdi.
Will Felixin etrafı incelediğini fark etti ve hafifçe seslendi.
"Efendi Felix bu taraftan"
Felix Will in sesine tepki verdi. Will in arkasından gitmeye başladı.Felixi karşılayan ilk şey büyük parmaklık benzeri siyah çelikten yapılmış bir kapıydı.Önde ise ortalama 30 dan fazla muhafız vardı ve kapının iki tarafındada 10 metrelik kuleler vardı.At arabasının geçmesi için açılan kapıdan Will Felix ile birlikte girdi.Muhafızlar Felix Will ile birlikte girdiği için hiç dikkat bile etmeden sadece önlerine bakmaya devam ettiler.
Felix kapıdan ilk girdikten sonra önünde bulunan gerçekten ismi gibi saray olan yere bakmıştı.Çoğunluklukta yontulmuş taştan yapılmış olan sarayın boyutu en azından 30 40 metre vardı.Toplam 4 kulesi vardı ve bir kalaeyi andırıyordu.Taşlar herhangi bir renge boyanmadan doğal gri tonlarını korumuştu.Sadece kulelerde ve kapılarda Will in ailesinin simgesi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...