Felix kısa bir süre sonra Mite ile birlikte , sarayın içine girmişti.Bir kaç kişiyle tanıştırıldıktan sonra Felix asıl kişiyle tanımış olmuştu.
Bu kişi kendi üstü olan 5 Büyük Büyücüden biri olan Fargol olarak bilinen 5.Seviye büyücüydü.Fargol kendisine küçük bir sözlerde ve sorumluluklarından bahsettikten sonra kendisini ve Mitayı odadan çıkarmıştı.
O sırada Felix sürekli olarak Mite nin ismini , Mito , Mita , olarak karıştırdığını hissetmişti.Gerçi bu pek de onu rahatsız etmiyordu.
Felix sarayın mavimsi renkler ile karışık geniş yollarından ilerlediklerinde siyah büyük bir kapının önüne gelmişti.Bu oda Felix in odası olarak kendisine tayin edilmişti.
Felix odaya girdi ve etrafına bakmaya başladı.Büyük iki kişilik bir yatak ve camında güzel bir manzara vardı.Yer ise mavi renkte tahtadan yapılmıştı ve üstünde farklı renklerde halılar vardı.Sadece bununla değildi odanın içinde kendi duş bölgesi , küçük bir labaratouvar ve son olarak da küçük bir kütüphane vardı.
Felix odanın Baron Manderin kendisine verdiğine kıyasla çok farklı olduğunu hissetmişti.
Gerekli ayarlamalar bittikten sonra Mite Felix e ertesi gün işlerine başlayacağını söyledikten sonra Felixi yalnız bıraktı.
Felix yatağına uzandı ve bir süre dinlenmeye başladı.
Ortalama 3 5 saatlik uykudan sonra uyanan Felix üstündeki kıyafetleri dolabının içinde bulunan omzunda 4 yıldız barındıran mavi ile turkuaz rengi karışımı bir büyücü kıyafetiyle değiştirdi.Bu büyücü kıfayetinin daha iyi gözükmesinden bir yana kendisine farklı bir savunma verdiğini de hissedebiliyordu.
Felix kıyafetini giydikten sonra dolabının yanında bulunan aynadan kendine baktı.Boyu çoktan 1.80 e ulaşmıştı ve 4.Seviye büyücü olduğundan dolayı gözleri ve yüzü farklı bir şekilde parlıyordu.
Felix gülümsedi ve odasından dışarı çıkıp gezmeye başladı.Kendisini gören öğrencilerin hepsi yarım bir şekilde başlarını eğiyor ve kendisine selam veriyordu.Felix ise küçük kafa hareketiyle selamlarını alıyordu.
Felix in üst seviye bir büyücü olduğunu omuzda bulunan 4 Yıldızdan anlıyordu.Etrafı gezdikten sonra bir kaç yeri aklında tutmayı başarmış olan Felix ilk olarak Büyü Kütüphanesine yol almıştı.Sonuçta asıl amaçlarından biri de buydu ,
Felix kütüphaneye girdi ve bir masanın arkasında oturan yaşlı bir adama kendisine Fargol tarafından verilen simgeyi gösterdikten sonra gülümsenerek karşılandı ve içeri girmesine izin verildi
Felix in gürdüğü kütüphane ciddi bir büyüklüğe sahipti en azından 50 metre uzunluğunda 100 metre genişliğinde kütüphanecikler , 20 den fazla büyük sırayla dizilmişti.Her bir sıranın üstünde kitapların konuları ve ne ile ilgili oldukları yazıyordu.
Felix 2 dakka yürüdükten sonra 0.Seviye Buz Büyüleri adlı bir kategoriye rastladı ve ilerlemeye başladıktan sonra gözleri ile etraftaki büyüleri incelemeye başladı.
Çok fazla büyü modeli vardı.O kadar ki bir tarikatta bulunmamış Felix gibi bir büyücü için çok büyük şaşkınlık demek oluyordu.
Bu büyülerden biri bile normal insanların dünyasında ciddi rakamlara satılabilir ve katliamlara sebep verebilirdi.
Felix büyülerin isimlerini teker teker okuyurdu.
"Ice Spear"
,
"Ice Sword"
,
"Icıcle"
"
"Frost Area"
,
Felix bir süre kitapları gezdikten sonra en azından 30 dan fazla 0.Seviye buz modeli olduğunu fark etmişti.İlk öncelikle yeni bir büyü modelini zihnine kazımadan önce o büyü modeli hakkında bilgi edinmesi gerektiğini iyi biliyordu.Doğal olarak bundan daha da önemlisi ne tür bir büyü modeline ihtiyacı ve büyü modelinin elementiydi.
Felix derin bir nefes aldı ve kütüphanenin ortalarında bulunan bir masada oturduktan sonra bir kalem ve kağıt aldıktan sonra düşüncelerini hem yazıyla hemde kafasından planlamaya ve oluşturmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...