Felix her ne kadar garip bir şekilde verilecek olan ödülün 30 Ruh Taşı olduğunu gördüğünde şaşırmış olsa da bu konuda pek de düşünmenin kendisine yararı olmayacağını biliyordu.Bu nedenle görev kitabını aldı ve zindana giriş yaptı.
Zindanın içinde pek de bir değişiklik yoktu.Klasik bir şekilde yola ilerledi ve 3 yolu tekrardan gördü.Bu sefer yollar biraz daha farklıydı.
«Hmm İlk yol yine yeşil taşa götürüyor diğer yol ise 4.Seviye öldürülmesi gereken yaratığın bulunduğu kısım , ve aynı şekilde yine bilinmeyen adlı bir yol var !»
Felix bilinmeyen yolunu tekrar görmüştü.Aslında bu sefer girmek istiyordu.Çünkü artık büyü gücü çok daha güçlü ve fazladan bir büyüye daha sahipti.
Bir çok 4.Seviyenin kendisiyle aşık atamayacağını düşünüyordu.
Felix ilk önce yaratığı halletmenin güzel bir fikir olacağını düşündü ve yaratığın bölgesine giden tünelden ilerlemeye başladı.Bir süre sonra ise 50 metre genişliğinde dairesel bir alana gelmişti.Önünde ise ortalama 2 metre boylarında bir kurt vardı.Kurt tun ayaklarında zincir yaraları vardı.Kurt tamamen siyah bir tüy rengine sahipti ve etrafında mor bir ip dairesel şekiller çiziyordu .Felix beyaz taş ile bakmayı denedi ve kurt hakkında bilgi öğrenmeye çalıştı.
«Mor Halka Kurt»«4.Seviye Yaratık»
Felix elini çenesine koydu ve düşünmeye başladı.Kurt kendisini süzüyor ve anlaşılan Kurt bile karşısındaki insanın pek de güçsüz bir insan olmadığını anlamıştı.Bir süre sonra kurt hırlamaya başladı ve tam saldıracağı sırada Felix elini havaya kaldırdı ve içinden yeni zihnine kazıdığı büyü olan Ateş Hortumunu düşündü.
Felix in düşünmesiyle birlikte elinde küçük boyutlarda sürekli olarak dönen ateşten bir hortum oluştu.Hortumun boyutları fazla değildi belki bir insanın parmağı kadardı.Felix derin bir nefes aldı ve elindeki Hortumu saldı.
Hortumu Mor Halka kurtuna doğru salmamıştı.Hemen önündeki 4 5 metrelik alana doğru düşüncesiyle yönlendirmişti.
Felix in elinden çıkan hortum garip bir dalgalanma yaşayarak en azından 2 metre boylarına gelmişti.Felix ateşten gelen sıcaklığı hissedebiliyordu.O sırada Mor Halka Kurdu Felixin hortumuna dikkatli bir şekilde bakıyordu.Anlaşılan hortumdan rahatsız olmuştu.
Felix gülümsedikten hortumdan bir tane daha oluşturdu ve iki hortumu da yanına koydu.Bunları şimdilik bir savunma aracı olarak kullanmayı deneyecekti.Felix Mor Halka Kurtuna baktı ve gülümsedi.
«Ne oldu kurtçuk saldırmayacakmısın ?»4.Seviye bir yaratık en azından bir çocuğun aklına sahip olurdu.Bu nedenle Felix in dediklerini açık bir şekilde anlıyordu .Felix in dedikleri kendisini oldukça sinirlendirmiş olsa ki , kurt aniden ayaklarını öne çekti ve bütün vücuduyla Felix e saldırdı.
Felix gülümsedikten sonra elinden bir Ateş Küresi oluşturdu ve kurt gelişine doğru salladı.Kurt gülümsemeye benzer bir hareket yaptıktan sonra etrafında sürekli olarak dönenn Mor ip gelen ateş topun önüne geçti ve kurt un hasar almasını engellemişti.
Felix gördüğü şeyle birlikte hafif bir şekilde kaşlarını kaldırmıştı.
«Anladığım üzere ile bu Mor Halkayı hem savunma hem de saldırı olarak kullanabiliyor.O zaman fazla yaklaşmasına izin vermesem iyi olur»
Felix küçük bir taktik denemek istiyordu.Derin bir nefes aldı ve ilk önce tekrardan sağa sola doğru koşan kurt a doğru bir ateş küresi gönderdi.Kurt aynı şekilde karşılamıştı fakat o sırada Felix in diğer elinden gönderdiği şeyi görmemişti.
Felix kurt un mor halkası ateş küresini engellediği sırada kurt un koştuğu tarafa doğru hızlı bir şekilde küreden sonra bir bitki bombası büyüsü kullanmıştı.
Kurt fark etmiş olsa da o sırada ateş küresini engellemek ile uğraşan mor küresi yanında değildi.
«Boom»
Orta derecede bir patlama olmuştu.Patlama ile birlikte Kurt doğrudan 10 metrelik geriye doğru uçmuştu.Felix Kurt u incelediğinde ölmediğini ve sadece biraz yara aldığını görmüştü.Gerçi bu beklenebilirdi.
Karşısındaki kendisiyle eş derecede güç ve büyü sahibi olan bir yaratıktı.Mor Halka Kurt u kalktıktan sonra Felixe derin ve sinirli gözler ile bakıyordu.Anlaşılan oyuna getirildiğini anlamış ve çok kızmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasiaBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...