Felix in katliamında sonra askerlerin davranışını oldukça değişmişti.Yolun geri kalan kısmında ise herhangi bir şey olmamıştı.Baron Mander in takımı ve Felix güvenli bir şekilde Milkard Kasabasından içeri girmişlerdi.Baron un gelişi kasabada oldukça büyük bir ses uyandırmıştı.
Kasabaya vardıklarında güneş tam tepeedeydi ve toplantı akşam günü olacaktı.Felix baronlar ile buluşacakları yeri ayarladıktan sonra kasabayı gezmeye başladı.
Kasaba Felix in ilk bulunduğu kasabadan çok daha güzel fakat Celmano gibi büyük bir şehirle kıyaslanamayacak kadar da gelişmemiş bir yerdi.Etrafta çocuklar rahatlıkla oynayabilir ve genç çiftler gezebiliyorlardı.Felix i en çok şaşırtan yer ise burada Siphon adlı bir büyü marketi vardı.Felix etrafta soruşturmasıyla bu büyü marketinin şehirdekinden biraz daha farklı olduğunu anlamıştı.
Oldukça küçük bir market olan bu market 15 yıllık bir tarikat olan Fire Eye ait bir marketti.Felix çoktan bu durumlara alışmıştı.Tarikatlar ve Büyü Okulları çok gizemli bölgelerdi.Ekonomilerini kazanmak için Siphon gibi küçük marketler veya Wawmang gibi büyük büyü zincir marketleri açıyorlardı.Bu şekilde hem normal insanlar büyüler ile haşır neşir olabiliyor.Hemde büyücülerin ve tarikatların cebina ruh taşları kazandırıyorlardı.
Felix arada sırada büyü tarikatlarından veya okullarından birine kayıt olma düşüncesini aklından geçiriyordu.Fakat bu konuda şu anda yapması gereken bir plan yoktu.Bunun nedeni ise bir okulun bilgisine ihtiyacı yoktu.Bir çok tarikatın asıl lideri zaten 4.Seviyedeydi sadece büyük tarikatlar 7. ve 8.Seviye liderlere sahipti.
Kısacası Felix bir tarikata katılmak istiyorsa bu tarikatın büyük bir seviyede olması gerekliydi.Aynı zamanda büyük bir tarikatın isteklerini yerine getirmek de daha zordu.
Felix yeni sahip olduğu 1.Seviye Dark Star büyüsünü kasabanın taşlı yollarında yürüdüğü sırada kafasında düşünmeye devam ediyordu.
Dark Star büyüsü yıldız simgesinde hafif siyahımsı bir enerji atıyordu.Bu enerjinin etkisi patlama ve kesme olarak birleşik bir durumdan güç alıyordu.Bunun haricinde Plant Bomb büyüsü de oldukça işe yarıyordu.Felix kısa bir süre önce bu büyüyü test etmişti ve oldukça yararlı bulmuştu.Bu büyü kalabalık bir grup ile savaşırken oldukça işe yarıyordu.
Her ne kadar haydutlar gibi değersiz savaşçılar ile Fire Sphere büyüsü ile baş edebilse bile 2.Seviye üstü Locus Büyücülerinin doğuştan sahip olduğu etkiler büyünün gücünü oldukça düşürüyordu.
Felix 4.Seviye olduktan bir süre sonra etrafında ruhsal gücünden bir kalkan olduğunu hissetmişti.Bunun hakkında herhangi bir bilgisi yoktu aslında sadece hissetmişti.Toz dumanına benzeyen bu kalkan kendisine gelen saldırılara karşı bir koruma oluşturuyordu.Kısacası Felix Fire Sphere büyüsünü kendi seviyesinde birine etkili olabilmesi için ya fazla sayıda isabet ettirmeliydi.Yada Fire Sphere büyüsünü geliştirip Fire Ball a dönüştürmeliydi.Fire Ball büyüsü 1.Seviye bir büyüydü bu nedenle çok daha güçlü etkilere sahipti.
Felix aklındakı düşüncelerin bitmesiyle birlikte Siphon adlı büyü marketinin kapısında olduğunu fark etti.
Kapıdan içeriye girdikten sonra hafif bir zil sesi çaldı ve kendisini 25 li yaşlarda genç ve güzel bir kadın karşıladı.Kadının uzun siyah saçları ve yeşil gözleri vardı.Ten rengi bembeyaz ve fiziği oldukça güzeldi.
Kadın kendisini gördükten sonra gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Efendi büyücü size nasıl yardım edebiliriz"
Felix kadının 3.Seviye bir büyücü olduğunu anlamıştı.Bu nedenden dolayı kendisinin nasıl büyücü olduğunu anlasılmasında bir merakı yoktu.
Felix etrafa bakınmaya başladıktan sonra konuşmaya başladı.
"Sadece bakınıyorum"
Kadın hafifçe başını eğdikten sonra bir tahtadan koltuğa oturup sakince bekledi.
Felix ise kısa bir süre sonra marketten dışarı çıktı.O sırada yüzü oldukça kızarmıştı.Kendi kendine söylenerek yürümeye başladı.
"O kadar büyü gücün var , O kadar ruh gücün var fakat meteliksiz adamın tekisin"
Felix in o sırada üstünde sadece 2 Ruh Taşı vardı ki bunlar 0.Seviye büyü için bile yeterli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...