Felix düşüncelerini bir bir yazmıştı ve tekrardan kendi kendine düşünmeye başlamıştı.
"İlk öncelikle bana gereken büyü modeli elementini düşünmeliyim.Şu anda 0.Seviye büyülerimin elementlerini göz önüne alırsam 3 farklı element kullanmış oluyorum.Bunlar sırasıyla Ateş , Su , ve Bitki olarak yer alıyorlar.Buz Elementi güzel bir seçenek olabilir.Fakat zaten sahip olduğum Su Elementi büyüsü olan Su Dokunacı yüzünden içim bir türlü rahat etmiyor"
Felix elini çenesine koydu ve derin bir nefes verdikten sonra tekrardan düşünmeye başladı.
"Bunun dışında ekleyeceğim bu büyü modeli savaşta veya önemli durumlarda bana yardım etmesi gereken bir büyü olmalı , şu anda direk saldırı ve alan saldırısı olan Ateş Küresi ve Bikti Bombasına sahibim fakat bunların dışında bir büyüye daha ihtiyacım olabilir.Kontrol , Sürpriz saldırı gibi büyüler için ise Su Dokunacını kullanıyorum"
Felix o sırada aklına bir şey gelmişçesine bir çoğu dolmuş olan kağıda yazmaya devam etti.
"Saldırı olarak yeterince büyüm var Sürpriz saldırılar ve garip kontrol zamanları için ise Su Dokunacını kullanabiliyorum , Etkili alan patlaması için de doğal olarak Bitki Bombasına sahibim , bunların dışında 1.Seviye Kök Büyüm olan Dark Star da boş geçmeyecek bir derecede"
Felix ister istemez hafifçe evet diye bağırmıştı.
Felix utanmış bir şekilde etrafına bakınmaya başladı ve kimsenin etrafta bulunmadınığını anlayınca rahatladı ve gülümsedikten sonra kendi kendine konusmaya başladı.
"Dikkat dağıtıcı veya sersemletici bir büyüye ihtiyacım olacak.Buz Goril Kumandanı ile olan savaşımından çok zarar almadan çıkabilmemin tek nedeni onu şaşırtabilmiş ve saldırımı isabet ettirmiş olmamdı.Eğer saldırımı isabet ettiremeyecek bir durumdaysam saldırılarımın ne kadar güçlü olması önemli değil.Şu anda büyülerim ile büyü gücümü hesaba alırsam oldukça rahat bir savaş çıkarabilirim."
Felix sonrasında derin bir nefes aldı ve kütüphanenin içinde olan ve sadece 4.Seviye büyücülerin girebildiği bir kitaplığa girdi.Bu kitaplık neutral adı verilen herhangi bir element ile pek da bağdaşmayan büyüleri simgeliyordu.Felix büyü modellerinin üstünden göz geçirmeye başladı.Aynı zamanda buradakı büyü modellerini kiralaması için belirli bir ücret ödemesi gerektiğini de biliyordu.
Felix 2 3 farklı büyü modeline baktıktan sonra alt köşede pek de dikakt çekmeyen toz bulutu renginde bir kitap olduğunu fark etmişti.Kitabın yanına yaklaaştı ve eline aldıktan sonra çömeldiği yerden ayağa kalktı ve kitabın ismini hafif sesli bir şekilde okudu.
"Fog Void"
"0.Seviye"
Felix kitabın içini açtı ve kitabı kiralamadan önce hafif bilgi verilen kısma bakmaya başladı.
Kitap ve büyü modeli hakkında biraz daha bilgi almak istiyordu.
"Fog Void" ( Sis Boşluğu)"
"Kişinin elinden bir büyü gücü hedeflediği varlığa doğru görünmez bir şekilde gitmeye başlar"
"Kişinin hedeflediği kişiyle kendisinin sahip olduğu ruh gücüne doğru orantılı olarak etkileri farklılık gösterir"
"Kullanılması için gereken şart 4.0 üstü Ruh ve Büyü gücü"
Felix gülümsedi ve kitabı kirlamak için gereken Ruh Taşının 50 olduğunu gördüğünde kafasını anlar bir şekilde salladı.Şu anda yapması gereken tek şey içinden kitabı kiralamak istediğini söylemesi ve kitabın bulunduğu kısımda açılan boş alana 50 ruh taşını veya onunla aynı değerde olan bir nesneyi koymasıydı.
Felix içinden 1 aylığına kiralamak istediğini söyledi ve kitabın bulunduğu alt kısımda bir küçük bölüm açıldı.Hafif bir mavi yazıyla "50 büyü taşı veya eş değer bir nesne yerleştirin" yazıyordu.Felix elini cebine attı ve küçük bir kutunun içinde bulunan Buz Goril Kumandanın mavi gözlerinden bir tanesini aldı ve kitabın bulunduğu kısmın içine attı.
Felix göz ü attıktan hemen sonra kapak kapandı ve sonrasında tekrardan bir yazı belirdi.
"Kitap 1 aylığına kiralanmıştır"
Felix gülümsedi ve kitabı detaylı bir şekilde incelemek için sarayda bulunan odasına gitti.Aynı zamanda yarın yapması gereken işleri olduğunu da unutmaması gerekiyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasíaBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...