Mage Road - Seçim - Bölüm 33

1K 126 4
                                    

Felix etrafta gezinmeye başlamıştı.Bir sürü boyutta sütün ve farklı taşlar vardı.Hepsinin üstünde ise farklı farklı semboller vardı.Sembollerden herhangi bir enerji hissetmiyordu.Bu nedenle ne yapacağını bilmiyordu.

Düşünüyor ve düşünüyordu bir karar vermesi gerekliydi.Felix beyaz sütünların arasında ilerlemeye devam ediyordu.Oldukça fazla devasa sütünlar görmeye başlamıştı.Bütün bu sütünlar çok güçlü gözüküyorlardı.Belkide bunlardan birini seçmesi ona oldukça güzel bir güç verecekti.Daha doğrusu hepsi birer 1.Seviye Büyü Modeliydi fakat aralarında elbet farklı bir büyü olacaktı.

Felix olduğu yerde durdu ve büyük sütünü izlemeye koyuldu.En azından 1000 metre uzunluğundaydı ve tam olarak tepesini göremiyordu.Fakat oldukça fazla sembolu vardı ve bu Felixin hoşuna gitmişti.

Kafasından seçtiği sembolun bu olduğunu gösterecekti.İçinden bir titreme geldi ve kendisini durdurdu.Sonrasında ise hemen sutunun yanında bulunan bir şey dikkatini çekti.Felix yaklaştıkça bunun bir taş olduğunu görmüştü.Fakat taşın üstünde bir sembol vardı !

Felix taşın üstündeki sembolu incelemeye başlamıştı.Bir yıldız simgesi vardı ve bu simgenin her üçgenin köşe noktasında bir nokta vardı.Fakat taş oldukça küçüktü ve sembol neredeyse seçilemiyordu bile.

Felix o sırada hemen yanında bulunan büyük bir sutün a bakış attı.Sonrasında ise elindeki taşa bakmaya başladı.O sırada kafasında bulunan beyaz taş kendisini süre konusunda uyardı.

"Son 2 dakika"

Felix dişlerini sıktı ve içinden gelen sesi dinleyerek küçük taşı seçti.Sonrasında ise kafasında emir verdikten sonra taşa odaklanmaya ve istediğini belirtmeye başladı.

O anda küçük taş toz bulutu olarak doğrudan kafasına girdi.Felix bir anda kendini karanlık bir yerde bulmuştu.

Gözlerini açtığında ise durumunu incelemeye başlamıştı.

"Felix Irmogram"

"Seviye 4 Locus"

"Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)

"Büyü Gücü – 4.7"

"Ruh Gücü – 4.7"

Zihin Sarayı

(Ateş Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Su Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Kurban Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Bitki Elementi Sembolü 0.Seviye)

- Zihin Bahçesi -

1.Seviye Çekirdek -

1.Seviye ---------------------------------------------------------- Büyüler -

1.Seviye Büyü – Dark Star – Karanlık Yıldız – Hasar = 30 Derece – Büyü Gücü Harcama–0.25

"5 metrelik alanın içerisinde istediği yerde yıldız simgesinde bir karanlık enerji yaratır.Bu enerji 100 metrelik alan içerisindeki hedeflere gönderilebilir.Aynı zamanda aynı anda 2 tane oluşturulabilir.

0.Seviye - --------------------------------------------------------- Büyüler -

Toxic Plant Bomb (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım oranı 0.50) – Hasar = 10 Derece !!

Abisal Anlaşması (?.Seviye) Yok

Abisal Kurbanı (?.Seviye) Yok

Fire Sphere (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 0.20) – Hasar = 5 Derece

Water Tentacle (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 10 saniye başına 0.18) Hasar = 3.05 Derece

Felix durumunu incelemesiyle gözlerinden yaş gelmesi bir olmuştu.Elde ettiği büyüyü denemek için sabırsızlanıyordu.

Fakat rüyadan uyandıktna hemen sonra direk olarak uykuya dalmayı engelleyemedi.O sırada Felix tekrardan ailesi ile ilgili rüyalar gördü.Sadece bu değildi asıl kendisini etkileyen gökyüzüne doğru bir merdivenden doğru ilerliyordu.Merdiven bembeyaz renkliydi.Kısa bir süre sonra ise yıldızların içinden ilerliyordu o sırada içinden bir ses yıldızları övüyordu ve bundan çok büyük hoşnutluk duyuyordu.

Felix bir süre sonra uyandı ve direk olarak duş almaya gitti.Şu anda yapması gereken şey bir şeyler atıştırıp yeni büyüsünü denemesi için dışarı çıkması ve ormana gitmesiydi.

Felix hızlıca kıyafetlerini değiştirdi ve saat 3 sularında saraydan dışarı çıktı.Saraydan dışarı çıktıktan hemen sonra bütün insanlardan hızlıca geçerek doğrudan Celmano şehrinin dışına çıktı ve patika yoldan saparak ormana girmeye gitti.

Ormana girdikten sonra klasik bir şekilde düz alan aramaya başlamıştı.Bir süre etrafına bakındı fakat ağaçlardan hiç bir şey göremiyordu.Bu nedenle içi sıkılıyordu.Aslında garip olan bir şey yoktu.Felix sadece çok heyecanlıydı ilk defa 1.Seviye bir büyü deneyecekti ve bu büyüyü kendi seçmişti ve bütün büyücüler arasında sadece kendisinin olacak bir büyüydü.Felix kısa bir süre sonra açık bir alan buldu ve her zamanki gibi zavallı ağaçlardan birini hedef aldıktan sonra gülümsedi.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin