Mage Road - Bölüm 51 - Meditasyon

931 125 2
                                    

Felix Five Starın etrafında bir süre gezdikten sonra sonunda aklına bir şey gelmişti.


«Şu ana kadar sadece 2 meditasyon tekniği kullandım.Belki de eğer burada bir meditasyon tekniği bulabilirsem zaten yüksek olan ruh gücümü ve büyü gücümü biraz daha arttırabilirim»

Felix bu düşünceyi beğendikten sonra aklını bir şey kurcalamaya başladı.

«Nasıl meditasyon tekniği bulacağım»Felix bunu düşündükçe kafasında çıkmaza giriyordu.Evet belki emindi yani en azından Beş Yıldız Tarikatında böyle bir meditasyon tekniğinin varlığından , fakat durum sadece bu değildi.

Böyle bir teknik olsa bile neden kendisine gümüş tepside sunulacağını düşünseydi ki

Felix sonrasında bu konuda açık bir şey bulmak için kendisinden sorumlu olan 5.Seviye Büyücü Fargol ile konuşmaya gitti.


Felix sarayın içine girdikten sonra Fargol un kapısına hafif tedirgin adımlar ile yürüdü.Bunun belirli sebepleri vardı.Örnek olarak eğer böyle bir istekte bulunursa Fargol kendisinden şüphe duyabilirdi.


Felix yine de başka bir şansı olmadığını biliyordu .Fargol un büyük mavi kapısının önüne geldikten sonra kapıyı çaldı ve içeriye girdi.Fargol masasında oturmuş yeşil kapaklı bir kitabı okuyordu.Kapısının açılmasıyla birlikte Felix e bakması bir olmuştu.Fargol gülümsedi ve konuşmaya başladı.


«Buyur Felix ne hakkında konuşmak istiyorsun ?»


Felix derin bir nefes aldı ve bir kaç adım yaklaştıktan sonra olabildiğince saygılı bir tonda konuşmaya başladı.


«Lordum Fargol eğer mümkünse bir meditasyon tekniği istiyorum ?»


Fargol Felix in istediğini duyunca kaşlarını hafifçe çattı ve derin bir nefes verdikten sonra konuşmaya başladı.

«İlerleme isteğin güzel bir şey fakat Beş Yıldız Tarikatının özel meditasyon tekniğini sana şuan veremem fakat eğer istersen 4.Seviyedekilerin işine yarayacak bir tekniğe sahibim ?»


Felix ilk önce tarikatın özel meditasyon tekniğini alamayacağını duyunca morali bozulmuş olsa da Fargolun sonradan söylediği söz kendisini oldukça mutlu etmişti.


«Evet çok iyi olur Lordum Fargol»Felix in heyecanlı halini gören Fargol un yüzünde büyük bir gülümseme oluştu.


«Gerçekten bulunduğun yaşta 4.Seviyeye gelmen ileride rahatlıkla 6.Seviyeye kadar çıkabileceğini gösteriyor.Umarım bu tekniği iyi kullanırsın»


Fargol konuştuktan sonra ayağa kalktı ve dolabından Felix e turkuaz renkli kapağı olan ince bir kitap verdi .Felix kitabı aldı ve odadan sakince çıkmadan önce tekrardan Fargol a bir kez baktı.

Fargol 40 lı yaşlarının sonunda hafif kır saçlı oldukça sevecen bir adama benziyordu.Her ne kadar dışarıdan böyle gözükse de verdiği enerjiden çok güçlü olduğu belliydi .Felix şu anda emindi ki 5.Seviye bir büyücü ile savaşırsa iki üç hamlede kaybederdi.Elinde hazine gibi tuttuğu kitap ile birlikte doğrudan odasına ilerleyen Felix odasına girdi.

Kapıyı kitledi ve masaya oturdu.Elindeki kitabın üstünde yazan soluk harfleri yavaşça okudu

«Girdap Nefesi»

Felix kitabın ismini okuduktan sonra derin bir nefes aldı ve kitabın içeriğine göz gezdirmeye başladı.

Ortalama 3 4 saat sonra kitabın tamamını okumayı bitirmişti . Felix şu anda zaten 5.2 lik bir ruh gücü ve büyü gücüne sahipti.Bu nedenle başka bir büyü daha elde etmeden biraz daha güçlenmek istiyordu.

Felix kitabın kendisine söylediği şekilde nefes ritmini uygulamaya başladı.Meditasyon sırasında zaman hızlıca geçti gitti ve öğlen meditasyona başlayan Felix ertesi günün saat on iki sularında gözlerini açtı.O sırada içinde güzel bir his vardı.Bu his aslında kitabın kendisine verdiği bir his değildi.Kitabın kendisine kazandırdıkları ile ilgili bir histi.Felix değişiklikleri görmek için durumunu bir kez daha beyaş taşı düşünerek kontrol etti.

"Felix Irmogram""Seviye 4 Locus" "Seviye 1 Sacrife"

 (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)

"Büyü Gücü – 5.8""Ruh Gücü – 5.8"

- Zihin Bahçesi -1.Seviye Çekirdek – Özel 1.Seviye Büyü Aktif

- Zihin Sarayı -6 – Adet , 0.Seviye Büyü 

Felix durumunu gördüğünde yüzünde aptal bir gülümseme oluşmasına engel olamadı.Sonrasında ise elini sıktı ve içinden geçirmeye başladı.«Artık bir büyü daha öğrenme zamanım geldi !»

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin