Mage Road - Bölüm 58 - Yolculuk , Vay Vay

991 121 10
                                    

Felix in konusmasıyla 2.Seviye büyücü olan genç kız kaşlarını çattı ve ciddi bir şekilde konuşmaya başladı.Felix bir süre boyunca odasında kaldı ve kendine gelmeyi bekledi.Kendine geldikten sonra gereken hazırlıkları yaptı.Aynı zamanda Felix erkenden çıkacağı için normalde verilmesi gereken haftalık ücreti biraz daha erkenden verildi.


Felix sarayın yan tarafında bulunan bir binadan kendisine verilmesi gereken 10 altın ve 50 ruh taşını aldı ve gerekli olan şeyleri topladıktan sonra , Five Star (Beş Yıldız) tarikatından çıktı.Felix herhangi bir at arabasına binmemişti.Çünkü şu anda gideceği yol uzaktı ve büyük ihtimalle hiç bir kiralık araba o konuda yardım etmiyorlardı.


Felix hiç ayak basılmamış karların içinden gidiyorlardı.Etrafta ki göz ün görme mesafesi en azından 20 metreye kadar inmişti.Felix yürüdüğü sırada Fargol un kendisine bahsettiği şeyler hakkında düşünmeye başladı.


«Benden Vivandel Krallığında bulunan Ruh Sırrı adlı bir büyücü tarikatına gitmemi istedi.Bu tarikatın seviyesi Beş Yıldızdan biraz daha yüksek ve çalıştıkları büyü konuları ise Ruh işleri ile ilgili»


Felix derin derin düşünmeye başlamıştı.Düşüncesine eşlik eden tek şey siyah botlarının karda yürüdüğü sırada çıkardığı seslerdi.


«Ruh konuları okuduğum neredeyse her kitapta minimum şekilde bahsedilmiş konular , oldukça gizemli ve güçlü bir konu olduğunu söyleniyor.Belki bu fırsatı değerlendirirsem bir ruh büyü modeli bulabilirim»


Felix bu planın güzel olduğunu düşünmüştü.Fakat böyle bir şeyi yapmadan önce ne tür bir ortama gittiğini bilmesi gerekiyordu.Felix ön kısmına doğru baktı ve ortalama 4 5 saat yürüdükten sonra etrafındaki görüşün açıldığını hissetmişti.Tahminine göre 2 3 saat sonra bu ortamdan çıkacaktı ayakları tekrardan taze toprağa basacaktı.


Doğal olarak Felix yürüdüğü sırada sürekli olarak etrafına bakıyordu ve gülümsüyordu.Her ne kadar başına çok kötü şeyler gelmiş olsa da eğer bu olaylar yaşamamış olsaydı.Şu anda ailesiyle birlikte çiftlik işleri ile uğraşıyordu.


«Şimdi ise bütün herkesin başını önünde eğdiği bir 4.Seviye büyücüyüm»


Felix gülümsemişti ve kader konusunda düşünmeye başlamıştı.Bu oldukça garipti ve neler yapılması gerektiğinin bir kullanım kılavuzu yoktu.


Felix düşünceler içinde ilerlediği sırada sonunda çimler ile kaplı bir toprak yoluna girmeyi başarmıştı.Hava kararmaya başladığı için bir yerde kamp yapmanın iyi bir fikir olduğunu düşünüyordu.O sırada küçük adımlar ile ilerledi ve 5 kişilik bir grubun bir ateşin etrafında oturduğunu gördü.


Felix incelemeleriyle bu kişilerin tamamen normal savaşçılar olduklarını anlamıştı.Hafifçe gülümseyen Felix yavaşça ilerlemeye başladı ve kendisini belli etti.5 Kişilik grup hızlı bir şekilde döndüler ve Felixe şüpheli ifadeler ile bakmaya başladılar.

Sonrasında grubun içinden cesaretini toplamış olan genç 25 li yaşlarda bir adam konuşmaya başladı.

«Sen kimsin ?»


Felix ellerini kaldırdı ve zararsızca bir yüz ifadesi aldıktan sonra konuşmaya başladı.«Sadece bir gezginim ateşinizin yanına oturabilir miyim ?»


Felix yüzünde sahte olduğu 100 metre uzaklıktan belli bir gülümseme ile gençlerin yanına oturmak istediğini söylemişti.O sırada gençleri inceliyordu.2 Kız ve 3 erkek grubundan oluşan gençlerin arasında önceden fark edemediği 2.Seviye bir genç kız büyücü vardı.


Felix kıza gözlerini dikmeye başlamıştı fakat sonrasında ise hemen dikkatini geri çekmişti.Felix e doğru konuşan genç Felixin silahı olmadığını gördüğünde derin bir nefes aldı ve konusmaya başladı.


«Tabi gel oturabilirsin»


Genç konustuktan sonra Felix kafasını hafifçe eğdi ve gençlerin oturdukları tahtalardan birine çömeldi ve konuşmaya başladı.


«Sizler ne yapıyorsunuz buralarda ?»


Felix ilk konuşan kişi olmuştu.O sırada gençlerden biri ateşin içine biraz daha odun atıyordu.Felix in sözleri gecenin karanlığının içinde yanan bir meşale gibi etraftaki sessizliği bozmuştu.


«Sana oturabilirsin dedik , boş konuşmaya devam edersen o güzel dilini alır bir tarafına bağlar ve seni ateşte yakarım !»


Felix bu sözleri duyduğunda yüzünde ciddi bir ifade oluştu ve hiç bir şey demedi.


Sadece kafasından 

"Vay Vay Vay ...."

Diye düşündü.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin