Mage Road - Bölüm 52 - Yavaş , Yavaş ,

983 146 8
                                    


Felix odasından hızlı bir şekilde çıktı ve kütüphaneye doğru yol aldı.


Felix bu sefer her şey itam olarak bildiği için fazla zaman geçmeden kütüphaneye ulaşmıştı.Kütüphaneden içeri girdikten sonra herhangi bir kategori seçmeden düşünmeye başlamıştı.Doğal olarak ilk önce 4.Seviyelerin girebileceği kısma girmiş ve orada bulunan kategoriler arasında düşünmesi gerekecekti.

Felix derin bir nefes aldı ve kendi kafasında savaşlar vermeye başladı.«Beş Yıldız Tarikatının en iyi olduğu büyüler buz büyüleri , Fakat benim buz büyülerine pek de ilgim yok.Başka bir element en azından daha çok kullanacağım veya içime yatan , önce ki zamanlarda da alışmış olduğum bir element olmalı»


Felix buz elementi dışında ki kategorilere göz gezdirmeye başladı.


Felix ne kadar göz gezdirse de fazla element olmadığını biliyordu.Buz dışında sadece ateş ve su elementi vardı.


Felix doğal olarak ateş elementini düşünmeye başlamıştı.Hem zaten yatkınlık açısından en iyi olduğu element de oydu.

Felix sonrasında daha fazla düşünmeden ve zaman kaybetmeden ateş büyülerinin olduğu kitaplık alanına girdi ve hızlıca kitapların isimlerine bakmaya başladı.


«Ateş Kamçısı , Ateş Patlaması , Ateş Dalgası , Ateş Hortumu»


Felix son büyüyü gördüğü sırada göz bebeklerinin büyüdüğünü hissedebiliyordu.İçinde garip bir heyecan belirdi ve durmak bilmeksizin bir öğrenme isteği oluştu.Eline kitabı aldı ve hemen incelemeye başladı.«Ateş Hortumu»«Kişi ellerinden minyatür ateşten oluşan hortumlar oluşturur.Kişinin gücüne göre hortumların salınmasıyla birlikte bu ateşten hortumlar şekil alır.Aynı zamanda kişinin ruh gücü yeterliyse hortumlar kontrol edilebilir»Felix büyünün verdiği kısa bilgiyi görünce gözleri karardı ve kitabı almasıyla birlikte doğrudan ödeme kısmına ilerledi.Buz Kumandanı Gorilin den kalan diğer gözü de attıktan sonra alım gerçekleşmişti.

Fakat o sırada bir tabela uyarı verdi.

«Büyücü Felix , kitap değeri 70 Ruh Taşı , verilen nesne değeri 50 ruh taşı 30 büyü taşı borcunuz var ortalama 2 hafta içinde ödeyiniz»Felix kitabı alamayacağını düşündüğü için korkmuş olsa da borç yaptırabileceğini öğrenmesi iyi olmuştu.Büyük ihtimalle bu sadece 4.Seviye ve üstleri içindi.


Felix sonrasında daha fazla düşünmeden kitap ile birlikte odasının yolunu tuttu.yeni büyüsünü zihin sarayına yerleştirip günlük zindan görevini yerine getirmeliydi.Felix göz açıp kapayıncaya kadar odasına girmiş , kapıyı kitlemiş ve perdeleri çekmişti.Derin bir nefes aldıktan sonra kitabın içeriklerini okudu ve yavaşça zihin sarayına yerleştirmeye başladı .Felix ateş elementine aşina olduğundan dolayı saat fazla geçmeden büyüyü zihin sarayına yerleştirmeyi başarmıştı.


Felix büyüyü zihin sarayına yerleştirdikten hemen sonra beyaz taşı zihninde canlandırdı ve son durumunu incelemeye başladı.


"Felix Irmogram""Seviye 4 Locus" "Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)"Büyü Gücü – 6.1""Ruh Gücü – 6.1"- Zihin Bahçesi -1.Seviye Çekirdek – Özel 1.Seviye Büyü Aktif- Zihin Sarayı -7 – Adet , 0.Seviye Büyü


Felix yeni durumunu gördüğünde bu sefer pek de bir tepki vermemişti.Bunun nedeni az çok bekliyordu böyle bir sonucu , Çünkü hem yeni meditasyon tekniğini kullanmış , hem de yeni bir büyüyü zihnine kazımıştı.Şu anda oldukça güçlü olduğu söylenebilirdi.Felix büyüyü beyaz taş ile inceledi«0.Seviye»«Kullanım - 0.4 Büyü Gücü»Felix kullanımın pek de fazla olmadığını düşünüyordu.Büyü Gücü her 3 saatte bir tekrardan en saf haline dönüşüyordu.Kısacası Felix çok daha güçlü ollmuştu.Şu anda yapması gereken şey ise zindana inip günlük görevini tamamlamaktı.Aynı zamanda bilinmeyen odanın hala orada olup olmadığını da merak ediyordu.


Felix odasından çıktı ve doğrudan sarayın içine girdi.Sarayın içinde bulunan zindanlara inen aleti kullandıktan sonra kendi zindan numarasına yürümeye başladı.Etrafta çok az kişi vardı ki zaten özel bir durum olmadan zindanlara pek kimse gelmezdi.


Felix zindan kapısının yanında duran görev kitapçığına bakmaya başladı.


"Yeşil Taş ı incele"

"Yaratıkları incele"

"4.Seviye bir yaratık zindan içinde serbest kalmış yok et !" - Ödül - 30 Ruh Taşı"


Felix o sırada garip bir şekilde kaşlarını kaldırdı.

"Bu bir rastlantı mı acaba ?" 

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin