Mage Road - Bölüm 16

1K 129 1
                                    

Adam sonrasında kafasını kaldırdı ve masanın üstünde duran gözlüğünü taktıktan sonra hafifçe kaşını çattıktan sonra konuşmaya başladı.

"Will oğlum bu arkadaşın kim ?"

Will mahcup bir gülümseme ile konuşmaya başlamıştı.

"Baba bu kişi arkadaşım değil kendisi Efendi Felix bir büyücüdür."

Adam oğlunun açıklamasıyla hafif bir kahkaha attı ve konusmaya başladı.

"Demek öyle büyücü Felix , kusuruma bakma yaşından dolayı pek anlamamış olabilirim.Şimdiye kadar gördüğüm her büyücü en azından beyaz sakallı dedeleri andırıyordu hahahah"

Adam sözlerini bitirdikten sonra tekrardan bir kahkaha patlatmıştı.Felix önceki baskının bir anda kaybolduğunu hissetmişti.

Sonrasında aniden kahkası kesilen adamdan tekrardan baskı gelmeye başlamıştı ve kaşlarını çatarak konuşmaya başladı.Gözleri sürekli olarak Felixi kesiyordu fakat konuştuğu kişi Will di,

"Peki Will büyücü Felix ile nasıl tanıştınız ?"

Will babasının huylarından haberdar olduğu için ciddi bir ses tonunda konuşmaya başlamıştı.

"Baba Sven Ailesi tarafından saldırıya uğradım.Boş bir sokaktı ve kimse yoktu iki adam karşıma çıkmıştı.O sırada Efendi Felix hayatımı kurtardı ve adamlardan birini canlı bir şekilde yakaladı"

Will in son sözlerinden sonra Will in babasının bütün kaşları durgun hale gelmişti ve yüzünde hafif bir utanmış ifadesi yer aldı.Oğlunu en sevdiği ve değerlisini kurtaran kişiye çok saygısızca davranmıştı.Hemde bu kişi bir büyücüydü.Büyücüler normal insanlardan ve asillerden çok daha gururlu olurlardı.

Bir büyücüye saygısızlık yapan bir normal insanı o büyücünün oracıkta öldürmesi hiç de görülmedik bir şey değildi.

Bu sefer Adam Felixe doğru yürüdü ve elini uzattıktan sonra konuşmaya başladı.

"Kabalığım için beni mazur görün son zamanlarda kimin dost , kimin düşman olduğunu anlayamıyoruz.Benim adım Arth Mander fakat herkes bana Baron Mander derler siz nasıl hitap etmek istiyorsanız öyle hitap edin"

Felix küçük şeyleri sıkıntı eden biri değildi.Zaten çok yeni bir büyücüydü ve geldiği yer insanların en alt takaba kısmı olan çiftçilerdi.Bu nedenle böyle şeyleri takacak bir kişiliğe sahip değildi.Baron Mander in elini sıktıktan sonra saygılı bir ses tonunda konuşmaya başladı.

"Hiç sıkıntı değil bunlar oldukça normal tedbirler bende sizin yerinizde olsam öyle davranırdım.Adım Felix Irmogram sadece gezgin bir büyücüyüm"

Felix in tepkisini oldukça beğenen Mander sonrasında elini çenesine koyarak konuşmaya başladı.

"Madem oğlumu kurtardın Efendi Felix gelin size bir ziyafet sunalım ve Mander Ailesinin misafirperverliğini gösterelim"

Baron Mander konuştuktan sonra Felixe cevap şansı vermeden odadan Will ile birlikte dışarıya çıktı ve Felix de zaten acıkmış olduğu için arkalarından takip etti.3 lü koridorda yürüdükleri sırada konuşmaya başlamışlardı.

"Will , Efendi Felixin yakaladığı adamı konuşturmaya başladınız mı ?"

Will kafasını iki yana salladı derin bir nefes verdi.

"Henüz daha kendine gelmedi fakat Muhafız Lideri Arvel e bildirdim kendisi bizzat onun ağzından bilgi almaya çalışacak"

Baron Mander cevap karşısında kafasını olumlu bir şekilde salladı ve Felixe bakarak konuşmaya başladı.

"Efendi Felix ziyafetten sonra ne yapmak istersiniz ?"

Felix bu soruyu buraya geldiği andan beri bekliyordu.Fakat asillerin biraz kişiliklerini gördüğünde taktik değiştirmesi gerektiğini fark etti.Onlara karşı beyaz veya siyah olamazdı gri ve gizemli olmak zorundaydı ve merak uyandırmalıydı.

"Henüz emin değilim.Sizce ne yapmalıyım"

Felixin cevabını duyan Will ve Baron Mander aynı anda gülümsemişlerdi.Hayatları boyunca diğer asiller ile politlik vuruşmalara giren baba oğulun bu cevaptan çok anlam çıkarabilecek derecede zekaları vardı.

"Bizimle kalman aslında oldukça iyidir.Sana güzel bir pozisyon ve haftalık maaşda bağlarım.Karşılığında tek istediğim şey bir durum olduğu zamanda aileyi savunmandır"

Yürümenin bittiği tam ziyafet odasıne girecekleri anda Baron Mander Felixin beklediği cümleleri kurmuştu.

Felix gülümsedi ve sadece tek bir söz ile cevapladı.

"Olur"

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin