Mage Road - Bitki Sembolü ve Toxic Plant - Bölüm 27

1K 128 10
                                    

Felix biraz düşündükten sonra konuşmaya başlamıştı.

"Efendi Albin elinizde bulunan en ucuz semboller nelerdir ?"

Alben elini çenesine koydu ve düşünmeye başladı sonrasında ise gözleri açıldıktan sonra konuşmaya başladı.

"En düşük sembol 5 Ruh Taşı fiyatinda olan Bitki Sembölüdür fakat söylemek zorundayım çok nadir bir şekilde bu elementin büyülerine rastların bizde bile şu anda sadece 3 tane var"

Felix Bitkiyi duyduğunda gözlerinde garip bir ışık belirdi ve heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı.

"Sembolu istiyorum , aynı zamanda bana büyü modellerinide gösterirmisiniz ?"

Alben gülümsedi ve cebinden bir kitap çıkarıp masaya koydu.Sonrasında ise 3 kitap daha çıkardı.Önceki gibi Felix herhangi bir kataloğa bakmasının gerekli olmadığı bir durum olduğundan dolayı direk olarak istenilen nesneleri verebilirdi.Herhangi bir katalog kitabı çıkarmasına gerek yoktu.

"Felix element sembolünden önce çıkarılan 3 farklı bitki büyü modellerine bakmaya başladı"

"Sharp Vine" - Keskin Sarmaşık"

"0.Seviye Büyü"

"Kişi 15 metre uzunluğunda keskin bir sarmaşığı hedefine fırlatır ve düşünce gücüyle kontrol edilebilir"

Felix anlamış şekilde kafasını salladı ve diğer kitaba bakmaya başladı.

"Toxic Plant " " Toksik Bitki"

"Kişi elinde yeşil bir bitki topu oluşturur bu bitkiyi düşünce gücüyle hedefe gönderebilir.Hedefe vurduğunda 4 metrelik bir patlama ile birlikte zehirli bir bulut gönderir"

Felix diğer büyüyede bakacaktı fakat büyünün değerinin 200 den fazla ruh taşı olduğunu gördüğünde direk olarak es geçmişti ve Toxic Plant ve Sharp Vine arasında düşünmeye başlamıştı.

Sharp Vine kendisine çok daha fazla kontrol ekleyecek bir büyüydü bir çok avantajı ve kullanışlı yanı olabilirdi.Fakat Felix küçük bir düşünce ile aslında Sharp Vine yerine şu anda sahip olduğu büyülerden biri Olan Water Tentacle kullanılabilirdi.Bu nedenle aynı türden başka bir büyü modeline ihtiyacı yoktu.

Şu anda 1 e 1 durumlarında Fire Sphere büyüsünü kullanıyordu yakalamak ve defans aynı zamanda yakın saldırı için Water Tentacle büyüsü iş görüyordu.Eksik olduğu bölüm ise hafif şaşırtıcı etkiye ve alan saldırısına sahip bir büyüydü.Bunlar düşünüldüğünde Toxic Plant oldukça önemli bir büyüydü.

Felix kafasını tatmin olmuş bir şekilde salladı ve gülümsedikten sonra konuşmaya başladı.

"Bitki Elementi Sembolunu ve Toxic Plantı istiyorum"

Felix in konusmasından sonra Albin sakin bir ses tonunda konusmaya başladı.Etraf daha da kalablık olmaya başladığından ötürü hızlıca Felixi göndermek ve diğer müşteriler ile ilgilenmek istiyordu.Etrafta başka masa sahipleri olsada onlar bile tıkanmışlardı.

"İkisi toplam 10 Ruh Taşı önceki bilgiyle birlikte 11 Ruh Taşı toplam tutar"

Felix o sırada gözlerinden yaşlar akarak biriktirdiği bütün ruh taşlarını masaya bıraktı ve Albin e iyi günler dedikten sonra dışarı çıktı.Cebinde bulunan bilgileri öğrenmek istiyordu fakat bu günlük oldukça yorulmuş olduğunu hisettmişti.

Her ne kadar uyumuş ve dinlenmiş olsada sorun fiziksel bir yorgunluk değildi.Sorun ruhsal yorgunluğundaydı.Son zamanlarda sadece büyüler ile ilgilenmekten ve tanrılar ile anlaşmaya gitmekten başka hiç bir şey yapmamıştı.Felixin aklına son zamanlar geldiğinde kendisini en çok etkileyen şeyin Abisalin kuklası olduğunu bir türlü unutamıyordu.

Nasıl bir varlık bu kadar güç elde edebilirdi.Bunu bir türlü anlayamıyordu en azından o küçük aklı buna izin vermiyordu.

Felix bu düşünceler ile birlikte doğrudan sarayın yolunu tuttu.Sarayın önüne geldiğinde muhafızlara selam verdi ve içeri girdi.Muhafızlar Felixi tanıyorlar ve saygı duyuyorlardı.Fakat Felix pek düşündükleri gibi biri değildi.Bunun nedeni Büyücüler hep kibirli varlıklardı bu nedenle kendilerine değil selam vermek göz ücüyla bakmaları bile oldukça garipti onlara göre ,

Felix ise bu düşüncelerden uzak bir şekilde sarayın içine girmiş kendi odasına ilerlemeye başlamıştı.Odasına girdikten sonra yatağının altında olan küçük bir sandığa kitaplarını koydu ve doğrudan yatağa uzandı ve hafif karanlakmış havanın içinde uykuya daldı.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin