Mage Road - Bölüm 35 - Haydutlar , Abisal Kuklası

1K 130 6
                                    

Felix odadan çıktıktan sonra doğrudan kendi odasına gitti.Will Felix odadan çıktıktan hemen sonra babasıyla konuşmak için odaya girmişti.Büyük ihtimalle o da Felix in kendileri ile birlikte gelmelerine oldukça sevinecekti.

Felix odasına gittikten sonra meditasyon pozisyonu aldı ve enerji toplamaya başladı.Şu anda yapacak pek de bir şeyi yoktu.

- 1 Hafta Sonra -

Felix sarayın önünde at arabasının dışında dimdik bir şekilde duruyordu.Üstünde siyah bir takım elbise vardı.Normalden farkı ise takım elbisenin omuzları gümüş iplikler ile kaplanmıştı.Felix 4.Seviye büyücü olduktan sonra boyu 181 e ulaşmıştı.Fiziksel seviyesi ise normal bir insanın 3 katı seviyesindeydi.Oldukça güzel bir fiziği olan Felix diğer muhafızların hayran bakışlarına maruz kalıyordu.

Kısa bir süre sonra ise Baron Mander ve Will Mander sarayın önüne geldiler ve Felix ile kısa bir konuşma sonrasında toplantının yapılacağı bölgeye ilerlemeye başladılar.At arabası yavaş fakat rahat bir şekilde ilerliyorlardı.Ortalama 2 günlük yolları vardı.Bu nedenle pek de bir hazırlık yapılmamıştı.

Felix cam kenarındaki koltukta tek başına oturmuştu.Karşısında ise Will ve Baron Mander vardı.Baba ve oğul Felixden gözlerini ayıramıyorlardı.1 Hafta önce Felix kendilerine 4.Seviye Bir büyücü olduğunu söylemişti.Bu seviye neredeyse bir büyücü tarikatinin liderinin seviyesindeydi.Felixin gücünde bir büyücüyü her tarikat kolları açık bir şekilde karşılarlardı ve yüksek bir pozizyona geçirirlerdi.Sadece bununla kalmayıp her hafta kendisine fazladan ödeme yaparlardı ve kaynaklar verirlerdi.

Baba oğul kafalarından sürekli olarak Felix gibi güçlü bir büyücünün kendileriyle neden bu kadar haşır neşir olduğunu merak ediyorlardı.

Felix ise o sırada odasında bulunduğu kitaplardan öğrendiği kadarıyla büyücülerin gelişmelerinde kullandığı farklı bir kaynak olduğunu daha öğrenmişti.Bu kaynaklara element taşı deniliyordu.Ruh Taşı bir para birimi ise Element taşları ise kişinin büyü gücünü ve ruh gücünü arttıran taşlardı.Oldukça değerli olan bu taşlar sadece büyücülerin elinde bulunuyordu.

Felix kafasında düşünceler geçtiği sırada çoktan ormanın içindeki patika yoldan ilerlemeye devam eden at arabası ve arkasından gelen 30 kişilik atlı asker aniden durmuşlardı.

Felix o sırada dikkati dağılmıştı ve etrafa göz kesmeye başlamıştı.Bir kaç saniye sonrasında at arabasının kapısı çaldı ve askerlerden biri kafasını içeriye soktu ve konusmaya başladı.

"Efendim haydutların saldırısına uğradık sayıları en azından 100 kadar var !"

Asker bunları söylediği sırada gözlerindeki korku ifadesini gizleyemiyordu.Felix gülümsedikten sonra konusmaya başladı.

"Baron Mander bunu ben halledeyim"

Baron Mander yüzünde bir ciddi ifade ile kafasıyla onayladı.Felix askerle birlikte aşağıya indi ve önlerini kesmiş olan haydutlara bakmaya başladı.

Haydutlar her tipten varlardı.Fakat Felix kafasını sıkılmış bir şekilde aşağıya indirdikten sonra Fire Sphere büyüsüyle haydutların ortasına saldırdı.

Bir saniyeden kısa sürede oluşan en azından 2 insan büyüklüğünde yuvarlak bir ateş küresi doğrudan haydutların ortasına uçmuştu.Bir çok haydut neler olduğunu anlayamadan ateş küresinin patlaması etkisinde kalmıştı.

Ateş Küresinin patlamasından sonra haydutların yarısından fazlası külden oluşan cesetlere dönmüşlerdi.Hayatta kalmayı başaran diğer haydutlar ise doğrudan arkalarını dönüp kaçmaya başlamışlardı.

O sırada Felixin arkasında duran Baronun askerleri korkudan küçük dillerini yutmuşlardı.Aslında Felix bile Fire Sphere büyüsünün bu kadar güçleneceğini düşünmemişti.Fakat bunun üzerine fazla düşünmedi askerler geriye gittikten sonra içinden sessiz bir şekilde fısıldadı.

"Abisal Kurban"

Felix in fısıldamasıyla birlikte yeşil gözlere sahip kuru kafa ortaya çıktı ve Felixin bir şey söylemesine gerek kalmadan ateşten sipsiyah olmuş cesetleri hızlı bir şekilde süpürdü.Sonrasında ise Felixin önüne geldi ve gözleri tekrardan yeşile döndü.Aynı şekilde gözlerinden çıkan yeşil ışık Felix in kafasından içeriye girdi.

Felix bu sefer bilincini kaybetmemişti.Fakat Abisal Kuklası gittikten sonra direk olarak beyaz taşı düşündü ve durumunu kontrol etti.

"Felix Irmogram"

"Seviye 4 Locus"

"Seviye 1 Sacrife" (Kurbancı - +0.5 Büyü Gücü - +0,5 Ruh Gücü)

"Büyü Gücü – 4.8"

"Ruh Gücü – 5.8"

Zihin Sarayı

(Ateş Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Su Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Kurban Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Bitki Elementi Sembolü 0.Seviye)

- Zihin Bahçesi -

1.Seviye Çekirdek -

1.Seviye ---------------------------------------------------------- Büyüler -

1.Seviye Büyü – Dark Star – Karanlık Yıldız – Hasar = 30 Derece – Büyü Gücü Harcama–0.25

"5 metrelik alanın içerisinde istediği yerde yıldız simgesinde bir karanlık enerji yaratır.Bu enerji 100 metrelik alan içerisindeki hedeflere gönderilebilir.Aynı zamanda aynı anda 2 tane oluşturulabilir.

0.Seviye - --------------------------------------------------------- Büyüler -

Toxic Plant Bomb (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım oranı 0.50) – Hasar = 10 Derece !!

Abisal Anlaşması (?.Seviye) Yok

Abisal Kurbanı (?.Seviye) Yok

Fire Sphere (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 0.20) – Hasar = 5 Derece

Water Tentacle (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 10 saniye başına 0.18) Hasar = 3.05 Derece

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin