Felix aslında saraya ilk geldiği andan itibaren alt kısımlarda zindanlar olduğunu Miteden öğrenmişti.
Fakat kendisine fazladan bilgi verilmediği için merak etmemişti.Bu nedenle pek de uğraşmamıştı.
Şimdi ise Zidanlardan birine yönetici olarak atanmıştı ve nasıl bir görev olduğunu merak ediyordu.Felix garip bir yuvarlak odanın içine girdi etraf tamamiyle mavi buz rengindeydi.Oda garip bir kaç sarsılmadan sonra aşağıya inmeye başladı ve kısa bir süre sonra Felixin baktığı kısım bir kapı gibi açıldı.
Felix kapıdan çıktıktan sonra etrafta sadece 3 5 insan gördü ve başka kimse yoktu.Kendisini gören gençlerden biri yanına geldi ve heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı.
"Ah merhaba siz Lord Felix olmalısınız buyrun Zindan 23 bu tarafta , neler yapacağınız konusunda size küçük bir belge verilecektir"
Felix kafasını anlamış bir şekilde salladı ve gülümsedi.Felix gencin yanında yürüdüğü sırada etrafına bakmaya devam ediyordu.Etraf tamamiyle bir buzul mağarsına benziyordu ve dikdörtgen bir şekilde upuzuncasına devam ediyordu.Her 10 metrede bir en azından 5 metrelik yuvarlak genişliğinde girişler vardı.Üstlerinde ise numaralar vardı.Felix bunların zindanlara gidiş yolları olduğunu düşünmüştü.
Felix ve genç çocuk yürüdükleri sırada genç bir anda konusmaya başladı.
"Lord Felix zindan hakkında pek bir şey bilmediğinizi varsayıyorum.O yüzden size biraz bahsetmeme izin verin"
Felix gencin kendisine baktığını ve cevabını beklediğini gördü.Hiç bir şey demeyen Felix sadece kafasıyla işaret verdi.Nedense bu aralar pek kimseyle konuşmak istemiyordu.
Felix in işaretini gören genç gülümsedikten sonra konusmaya başladı.Felix in düşüncesine göre karşısındakı genç büyücülerin bu şekilde davranmasına alışıktı.
"Zindanlar kadim zamanlardan kalmış bir çeşit yaratıklar ve hazineler barındıran mağaralar veya büyüsel alanlara verilen isimlerdir.Aslında bu zindanların bir çoğu oldukça nadirdir.Bu nedenle zindanların içinde bulunan yaratıklar yok edilse bile bir süre sonra tekrardan büyüsel güçle oluşurlar.Doğal olarak bundan dolayı zindanların sahibi olan tarikatlar oldukça güçlü tarikatlardır"
Felix anlamış bir şekilde kaşlarını kaldırdı o sırada Genç fısıldayarak konusmaya başladı.
"Aslında bulunduğumuz yerde Five Star ın kurulmasının nedeni de bu yeraltı mağarasının en azından 50 farklı zindana sahip olmasıdır"
Felix o sırada kafasında şimşekler çaktığını hissetmişti.
"Sürekli olarak element yaratıklarına can veren bir büyüsel alan , aynı zamanda garip bir şekilde gizemli büyüsel olaylara sebebiyet veren bir toprak , burası sadece gelişmek için değil , öğrencileri geliştirmek ve zenginlik elde etmek için de kullanılabilir.Eğer bu zindanların gizemleri çözülebilirse bunu çözen büyücü neler elde eder ?"
Felix aklından düşünceler geçtikçe zindanlardan birine girmek için sabırsızlanıyordu ki genç çocuk durdu ve sağ tarafa doğru döndü.
"Lord Felix burası sizin şimdilik sorumlu olduğunuz zindan hemen su sağ kısıma büyü gücünüzü yönlendirirseniz kapı açılacaktır.İçerideki yaratıkların en fazla 3.Seviye olduğu biliniyor.Sizden yapılması istenen görev hemen büyüyü aktif ettiğiniz yerin yan kısmında kitapta yazıyor ve her gün değişiyor.Bu nedenle lütfen günlük olarak bu zindana gelmeyi unutmayınız"
Felix derin bir nefes aldı ve konusmaya başladı.
"Bilgiler için teşekkür ederim ismin nedir ?"
Felix in bir kaç cümle konuştuğunu gören genç adam şaşırdı ve yüzünde mahçup bir ifade ile konusmaya başladı.
"Ah Lord Felix benim ismim Mirhim , 5 yıldır burada zindanların genel rehberliğini yapıyorum"
Felix anlamış bir şekilde kafasını salladı ve sonrasında zindanlar hakkında yapması gerekenleri söylemesi gereken kitabı eline aldı.Felix in kitabı eline aldığını gören Mirhim rahatsızlık vermemek için yavaş adımlar ile uzaklaşmaya başladı.
Felix elindeki mor kapaklı kitaba baktı ve gülümsedikten sonra kitabı açtı ve derin derin okumaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...