"Büyücü avucunun içinde ortalama bir kavun büyüklüğünde ateş element parçacıklarından oluşturulmuş bir ateş küresi oluşturur.Düşüncesi ile bu küre 15 metre mesafe içinde kullanılabilir"
Extra – (1.Seviye büyü olan Fire Boltdan daha güçsüz ve yavaştır.)
Felix gözleri faltaşı gibi açılmış bir şekilde büyünün içeriklerini tekrardan okudu.Sonrasında ise 2.Büyüye baktı.Diğer büyü ateş elementini kullanmıyordu.
"Acid Spray" - Asit Spray – 0.Seviye - "0.5 Büyü gücü – Kullanıyor"
"Büyücü avucunun içinden yeşil eritme gücü olan bir sıvı salgılamaya başlar.Bu sıvı ortalama 15 metre ileriye kadar gidebilir.Kullanım başına ortalama 4 saniye boyunca sıvı salgılamaya devam eder"
Extra (Kişinin elementi ile uyuşmadığı için fazladan güç harcıyor)
Felix okudu kadarıyla belli bir şeyleri anlamıştı.Şu anda ilk tasarımını yapması gereken büyü Fire Spheredi.Bunun bir çok nedeni vardı fakat en önemlisi temelini sağlam atma isteğinden kaynaklanıyordu.
Felix kararını verdikten sonra su ve yemek yedikten sonra geriye kalan parasının sadece 5 bakır olduğunu gördü.Gülümsedikten sonra tekrardan gözlerini kapadı ve tasarıma başladı.
Büyü Modeli Tasarımı Simge tasarımı gibi değildi.İlk öncelikle büyünün sembolu önceden hazırladığı simgesinin altına çizilir sonradan Simgenin içinden büyü modeline aktarılır.Bu işlem yapıldığında büyü modelinin tasarımları ruhunun içine odaklanarak kişiye alıştırılır.Bu şekilde zihin ve ruh birlikte iş görür ve büyü aktif hale gelirdi.
Felix kendisini tamamiyle tasarıma verdi.
- 3 Gün Sonra -
Felix gözlerini açtığında gülümsedi ve etrafına bakınmaya başladı.Hala aynı odadaydı ve sonunda yeni bir şey öğrenmişti.Tasarım sonunda tamamlanmıştı.Felix içinde olan gücü hissedebiliyordu ve aynı zamanda etrafı görüşü tekrardan değişmiş ve öncekine kıyasla çok daha büyük bir siyah sıvı vücudundan akmıştı.
Felix tekrardan duş aldıktan sonra ayakta durdu ve sonunda babasının kendisine verdiği beyaz taşı eline aldı.
Kitap bu taştan kendisine bir tür kimlik olarak bahsetmişti.Kişi zihni ile bu taşa bağlantı kurduğunda taş beyaz bir elemente dönüp başının içinden girecekti.Bundan sonrasında ise kişi ne zaman ne kadar büyü gücü kaldığını görmek isterse onu kontrol edebilecekti.
Felix fazla uzatmadan ayakta bir şekilde taş ile bağlantı kurmaya başladı.Taş Felixten gelen elementlere tepki vererek beyaz bir ışığa dönüştü.
Felix aniden yere yığıldı ve sonrasında hemen ayağa kalktı.Düşüncesiyle birlikte zihninde bazı yazılar belirdi.
"Felix Irmogram"
"2.Level Locus"
"Büyü Gücü – 1.0"
"Ruh Gücü – 1.0
Felix gülümsedikten sonra bir kaç kez esnedi.Kitaptan okuyup anladığına göre Büyü Gücü büyülerin kullandığı büyü gücünü temsil ediyorken Ruh Gücü ise hangi seviye olduğunu belirleyen güçtü.Kısacası seviyesi arttıkça kullanabileceği büyü sayısı ve gücü de ona göre artacaktı.
Örnek olarak Felix şu anda 1.Seviye Büyü Modeline sahip olsaydı bile bunu zihninde tasarımlaması kendisini kaldıramayacağı bir güç olacaktı ve ruhu aşırı zorlanacağından yok olacaktı.Bu da kısacası onun ölmesine neden olan bir şeydi.Felixin böyle bir şey yapmak istemediği kesindi.
Felix son 5 bakıra güzel bir yemek ve Bire içtikten sonra ormana doğru yürüdü ve ormanın içinde açık bir alan bulduktan sonra ortalama 2 insan uzunluğunda kayanın önüne geldi.
Felix elini dua eder pozisyonunda kaldırdı ve zihninin içinde bulunan Fire Sphere modelini düşündü.Düşünmesiyle birlikte Felixin elinde göz açıp kapayınca kadar bir kavun büyüklüğünde Ateşten oluşmuş bir küre oluşmuştu.
Felix küreye baktıkça garip ve güçlü hissediyordu içinden gelen sıcaklığı hissediyor ve çok rahatlatıcı bir şeylere kapıyordu.O kadar ki yazar bile bunun nasıl bir his olduğunu açıklayamıyordu.
Felix sonrasında kendini topladı ve düşüncesiyle birlikte elinde bulunan Ateşten Küre doğrudan hedeflediği taşa doğru gitmeye başladı.Her ne kadar kitap kendisini FireBolt kadar hızlı olmayacağını uyarmış olsada Felix Kürenin hızını ortalama bir okun hızından çok az daha yavaş olduğunu söyleyebilirdi.
Ateş Küresi taşa çarpmasıyla birlikte patla sesi duyuldu ve oldukça kalın olan kayanın bir kısmı parçalanmış ve diğer kısmı ise sipsiyah olmuştu.
Felix bu kadar fazla bir güç beklemiyordu ve cidden çok şaşırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasíaBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...