Mage Road - Bölüm 50 - Sandra ve Martin

989 133 8
                                    

Felix in kendilerine selam verdiğini gören erkek ve kadın büyücü aynı şekilde gülümsediler ve selam verdiler.


İkisi de 4.Seviye büyücüler olarak görünüyorlardı . Felix sonrasında tezgahtan bir tabak açık bir şekilde sergilenen bir çok çeşit yemekten tabağına koydu .Felix tabağına koyduktan sonra iki kişinin bulunduğu masaya yakınlaştı ve oturdu.

Yavaş bir şekilde yemeğini yemeye başlayan Felix eninde sonunda diğer büyücülerden biriyle iletişim e geçmiş oldu.Kadın büyücü ortalama 35 yaşlarında upuzun siyah saçları ve ince bir bedeni vardı.Yüzünün sağ tarafında bulunan hafif bir yara izi dışında pek de çirkin denecek bir kadın değildi.Kadın ilk önce Felix in yanına yaklaştı ve sakin bir ses tonunda konuşmaya başladı.

«Sen aramıza yeni katılan Büyücü Felix olmalısın benim ismim Sandra , Semboller ile ilgili öğrencilere ders veriyorum» 


Felix kadının konuşmasından sonra derin bir nefes aldı ve lokmasını yuttuktan sonra konuşmaya başladı.«Tanışmaya memnun oldum Bayan Sandra ismimi biliyorsunuz.Ben de zindanların birinde yöneticilik yapıyorum»

Felix in sözleri normalde ilgisiz gözüken adamın  gözlerinde garip bir şey belirmesine neden olmuştu . Felix in söylediği konu hiç de hafife alınacak bir şey değildi.Tam Sandra konuşacağı sırada , adam bir hışımla birlikte masaya iki elini koydu ve gözlerindeki şaşkınlık ifadesini gizleyemeden konuşmaya başladı.

«Nasıl senin gibi yeni birini Zindan Yöneticiliği gibi bir göreve verebilirler !»Felix adama doğru baktı ve incelemeye başladı.Adam ortalama kadının yaşlarındaydı ve sarı saçları ve hafif kirli sakalı vardı.Boyu ise 1.75 1.73 gibi bir şeydi.Aslında adamın tipi oldukça normaldi ve herhangi bir özel tarafı yoktu .Felix elindeki çatalı yarısı bitmiş yemeğine koydu ve konuşmaya başladı.«Hareketlerine dikkat etme şansın var mı  ?»Felix rahatsız olmuş bir şekilde adama baktı  .Sandra durumu fark etmişti olacaktı ki konuşmaya başladı.

«Ah Bay Felix arkadaşımın kusuruna bakmayın kendisi aslında oldukça sakin biridir.»

O sırada adamda biraz büyük tepki verdiğini fark etmişti.Masadan ellerini çekti ve hafif bir öksürmeden sonra konuşmaya başladı.

«Önceki kaba davranışım yüzünden kusura bakmayın.Adım Martin , İksirler ile uğraşıyorum ve eğitim veriyorum.Sorumu cevaplama şansınız var mı ?»



Felix yemeğini yemeye devam etti ve bir lokma daha yuttuktan sonra konuşmaya başladı.


«Daha buradaki ilk günüm denebilir.Herhangi bir şey bilmiyorum , bana verilen görev buydu ve bende görevi kabul ettim»


Sandra ve Martin Felix in ağzından çıkan sözleri can kulağıyla dinliyorlardı.Eğer Felix tanıdıkları biri olsaydı ona inanmaları zor olurdu , ama durum öyle değildi .Sandra derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı.


«Aslında şaşırmış olmamızın nedeni , Zindan Yöneticileri en güçlü büyücü savaşçılar tarafından oluşturulur.Bu nedenle yeni gelen bir büyücünün böyle önemli bir göreve atanmasını beklemiyorduk»


Felix o sırada durumu kavramıştı.


«Her neyse konu ile bilgim yok.Size afiyet olsun ben odama dönüyorum»Felix Martin ve Sandra ile vedalaştıktan sonra sarayın etrafını gezmeye başladı.Aklından ise farklı düşünceler geçiyordu.


«Bu büyücülere dikkat etmem gerekebilir.Özellikle de Martin e bana o davranışından anladığım kadarıyla içinde kıskançlık besliyor.Kıskançlık bir büyücünün elinde bir lanete dönüşebilir»Felix etrafta yürümeye devam ediyordu.Saat ortalama üç sularıydı.Martin ve Sandra kapalı bir yatak odasında bulunuyorlardı.Bir masanın sağında ve solunda durak koltuklara oturmuşlardı ve yüzlerinde stresli bir hal vardı.O sırada Sandra konuşmaya başladı.


«Bu hiç olmadı Five Star ın tam planlarımızı gerçekleştireceğimiz sırada bir savaşçı 4.Seviye Büyücü tutacağını hiç düşünmemiştim»


Sandranın sözlerinden sonra Martin in yüzü çirkinleşti ve konuşmaya başladı.


«Sence gerçekten Zindan Yöneticiliği görevlerinden birinin ona verilme nedeni güçlü olmasından dolayı mı ?»


Sandra , Martinin konuşmasından sonra bir aptala bakıyormuş gibi baktı ve konuşmaya başladı.


«Ah seni aptal gerçekten bunu sana benim açıklamam gerekmiyor değil mi ? Zindanlar içinde arada sırada anormallikler gerçekleşiyor ve savaşçı kabiliyetleri olmayan büyücüler için neredeyse ölümcül bir deneyim olarak biliniyor»


Sandranın sözleri Martini rahatsız etmiş olsa da haklı olduğunu bildiği için sesini kesti.Bir süre sonra Sandra cübbesinin geniş cebinden küçük bir kitap çıkardı ve Martin e bakıp konuşmaya başladı.


«Ortalama 1 ay sonra Five Star ın sahip olduğu bütün zindanlar bizim , yani Corpse Head tarikatının olacaktır»Sandranın konuşmasından sonra Martin in yüzünde şeytani bir gülümseme oluşmuştu.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin