Felix kitabın içeriğini detaylı ve derin bir şekilde okumaya başladı.Aslında kitap Mirhim in söylediklerinden fazla bir şey söylememişti sadece görev kısmında farklı 3 işlem vardı.
1 - "Zindan 23 ün içini inceleyin ve bir anormallik var mı diye kontrol edin"
2 - "Zindan 23 ün içinde bulunan tanımlanamayan nesne olan yeşil taşı araştırın ve her hafta bilgilerinizi rapor edin"
3 - " Zindan 23 ün içinde bulunan yaratıkların bedenlerini araştırın ve her ay bilgilerinizi rapor edin"
Felix bu 3 görevin Cumartesi ve Pazar günleri hariç her gün yapılması gerektiğini belirten bir notta görmüştü.O kadarda zor değildi sonuçta haftalık olarak 50 Ruh Taşı alacaktı bu kadarını yapması gerekliydi.
Fakat Felixin o sırada başka bir amacı da vardı.Eğer zindanlarin nasıl oluştuğu gizemini çözebilirse hayal bile edemeyeceği bir güce sahip olurdu.Anladığı kadarıyla ne 5.Seviye Locuslar nede 6.Seviye Locuslar böyle bir güce sahipti.Felix şu ana kadar var olduğu bilinen en büyük Locus un 8.Seviye Locus Fingolmer olduğunu duymuştu.Bu büyücüde zaten Büyücüler Meclisinin yöneticisi olarak görev yapıyordu.
Felix Locus kısmından sonra neler ve ne tür güçler ile karşılaşacağını bilmiyordu fakat aceleside yoktu.Büyücü olalı sadece 2 , 4 ay olmuştu ve çoktan 4.Seviye de bulunuyordu.
Felix yapması gereken görevleri öğrendikten sonra kitabı üstündeki mavi cübbenin içine yerleştirdi ve kitabı aldığı yerin hemen yanındakı kısma büyü gücünü yerleştirdikten sonra kapı bir kaç gıcırdama ile açıldı.Felix derin bir nefes aldı ve içeriye adımını attığında garip bir enerji hissetti.Sonrasında ise upuzun bir koridor gördü.Felix sahip olduğu derin gözle bu koridorun 3 e ayrıldığını ve her yolun üstünde yazı ile belirtilmiş bazı yazılar vardı.
Felix bu yazıları görmek için biraz ilerlemesi gerektiğini biliyordu.Bu nedenle uzun etraftaki meşaleler dışında hiç bir aydınlık tarafı olmayan koridorda ilerlemeye başladı.
Felix yürüdüğü sırada bazı yaratıklar görüyordu fakat bu yaratıkların çoğu 1.Seviye ve 2.Seviyedeydi Felixten gelen enerjiyi hissettmeleriyle beraber pek de Felix ile uğraşmıyorlardı.Fakat bu korktukları anlamına da gelmiyordu.
"Sanırım buradakı yaratıklar Dışarıdakı yaratıklara göre farklı düşünce biçimlerine sahipler , belkide bu zindanın kendilerine sağladığı garip bir özelliktir"
Felix düşünceler içerisinde 3 farklı yol a gelmişti.Her birinin üstünde bir tabel vardı ve tabelanın üstünde mavi ile yolun nereye gittiği hakkında bazı şeyler yazıyordu.
1.Yol – Yeşil Taş
2.Yol – Yaratıklar
3.Yol - Bilinmiyor
Felix garip bir şekilde yollara bakmıştı.Yeşil Taş büyük ihtimalle kendisine bahsedilen görevlerden biri olan , "Yeşil Taşı incele ve rapor ver" görevi olması gerekliydi.Yaratıklar ise incelenmesi gereken yaratıklar var adlı görevin yolu olmalıydı.Fakat o sırada garip bir his Felixi kapladı.
"Peki bilinmeyen neydi neden burada ortaya çıkmıştı ?"
Felix bir türlü anlam veremiyordu.Böyle bir yol ne kendisine kitapta yada Mirhim tarafından bahsedilmişti.Bir sıkıntı olup olmadığını bilmiyordu.Fakat içinden şu anda hiç de bilinmeyene doğru yol almak gelmiyordu.Bu nedenle ilk öncelikle Yeşil Taş yolundan ilerledi ve 10 dakika sonra bir yuvarlak odaya geldi.
Oda tamamiyle gri renkli sert taşlardan oluşuyordu ve ortada diki bir taşın üstünde yuvarlak ve ortalama bir insan yumruğu boyutunda olan pürüssüz yepyeşil bir taş duruyordu.Felix direk olarak taşa odaklandığında beyaz taş kendisine küçük bir bilgi vermişti
"Zihin Taşı"
"Bilinmiyor"
"Bilinmiyor"
Felix hafif sırıtmadan duramamıştı.O sırada bir şeyler öğrenmişti bile aslında ,
"Her ne kadar Mirhim ve diğer kitapta verilen bilgilere göre bu taştan yeşil taş olarak bahsedilsede beyaz taş direk olarak bana bu taşın Zihin Taşı adlı bir nesne olduğunu gösteriyor"
Felix aklından geçen düşünceleri bir süre toparladıktan sonra gözleri hafifçe kısık bir şekilde etrafına bakmaya başladı.
"Yeşil Taşın böyle bir şey olduğunu Beyaz Taş nasıl biliyor , bu beyaz taş gerçekten bütün büyücülerde olan bir şey mi ?"
Felix aklında bir çok soru ve gizemle Zindan 23 ün içinde Yeşil Taş daha doğrusu , Zihin taşı ile birlikte bir süre dona kalmıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...