Felix kısa bir süre önce Wawmang Marketine gittiği için yol hala aklındaydı.Bu nedenle kısa süre içerisinde markete ulaşmıştı.Etraftaki hiç bir insan dikkatini çekmiyordu ve tamamiyle kendi işine bakarak ilerliyordu.
Felix Wawmang Marketinin önünde durdu ve derin bir nefes aldıktan sonra içeriye girdi.Bu sefer hedefinde başka bir 0.Seviye Büyü almak vardı.Eğer mümkün ise bu 0.Seviye büyüyü şu anda sahip olduğu element sembollerinin içinden alacaktı.Doğal olarak almak istediği büyü mutlaka farklı bir büyü olacaktı.Bu şekilde 4.Seviyeye giriş için güzel bir yol arayabilirdi.
Fakat Felix bir sorun ile karşı karşıyaydı.Şu anda değil 4.Seviyeye girmek böyle bir yöntemin varlığından bile haberdar değildi.
Bu nedenle markete girdi ve kendisine önceden yardım adamı gözleri yuvarlak masalarda aradı.Bir kaç bakışmadan sonra önceden gördüğü genç adamı önünde başka bir yeşil cübbeli adamla konuşurken görmüştü.Bir süre beklemenin kendisi için iyi olacağını düşünmeye başlamıştı.
O sırada aklında bir çok şey ilerliyordu.Bunlardan en önemlisi 4.Seviyeye giriş yolu ve aynı zamanda bunun kendisinde neler değiştirek olduğuydu.Şu ana kadar eline geçen hiç bir kitap bu konu hakkında kendisine bilgi vermemişti.Eğer Felix bugün geçirmiş olduğu olayları geçirmeseydi.Zaten bu kadar hızlı bir şekilde ilerlemezdi.
Bugün geçirdiği olay kendisine büyük bir güç vermişti.Bu güçten dolayı şimdiden 4.Seviyeye geçiş yollarını aramaya başlamıştı.
Felix düşüncelerinin doğruluğunu kontrol ettiği sırada yeşil kıyafetli adamın kalktığını gördü.Bunun üzerine hızlı adımlar ile genç adamın önüne geldi ve koltuğa oturdu.
Genç adam Felix i gördüğünde bir kaşını kaldırdı ve hafif bir kahkaha attıktan sonra konuşmaya başladı.
"Gerçekten çok şaşırtıcı şimdiden 3.Seviye oldun demek ki çok güzel"
Felix karşısındaki adamın gülmesinden rahatsızlık duymamıştı
Felix te karşılık olarak gülümsedikten sonra konuşmaya başladı.
"Evet güzel şeyler ile karşılaştım ve hızlıca 3.Seviyeye atlayabildim.Şimdi size bir soru sormak istiyorum"
Felix in konusmasından sonra yüzü ciddileşen genç adam Felixe kısık gözleri ile bakmaya başladı.Felix ise hafif bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"4.Seviyeye nasıl ilerleyebillirim ?"
Felix in sorusuyla adamın kaşlarını çatması bir olmuştu.Fakat sonrasında ise kafasını anlar bir şekilde salladıktan sonra konusmaya başladı.
"4.Seviyeye geçmenin 3 şartı var , Bunlar ilk şart Ruh Gücünü 3.0 a çıkarmandır.Sonrasında toplam 4 Element Sembolunu çizmiş olman gerekmektedir.Son şart ise biraz daha farklı Büyü Modellemesinden ve Element Sembölü çizmekten farklı olan bir şeye geçiş yapmış oluyorsun"
Genç adam bir süre daha konuştuktan sonra küçük bir nefes aldı ve devam etmeye başladı.
"4.Seviyeye geçmeden önce Zihin Sarayının içinde bir kaynak enerjisi oluşturursun.Bu kaynak enerjisini oluşturmak için medistayon teknikleri ve buna benzer yöntemler kullanabilirsin.Kaynağı oluşturup stabil hale getirdikten sonra 4.Seviyeye geçmiş olursun ve artık gerçek güçlü bir büyücü olduğun rahatlıka herkes tarafından kabul edilebilir.Bu oluşturulan kaynağa Enerji Çekirdeği denir.Aynı zamanda 5.Seviyeye geçmek için ise ilk 2 şart dahil bir başka çekirdek daha oluşturmak zorunda kalırsın 2 Çekirdek oluşturduğunda 5.Seviye Locus olursun ve ciddi bir güce sahip olursun"
Felix anlamış bir şekilde kafasını salladı ve gülümsedi.
Felix adamın dediklerini aklından tekrardan geçirmeye başladı ve sonrasında ise konuşmaya başladı.
"Efendi ismininiz ne olduğunu sorabilirmiyim"
Genç büyüc gülümsedikten ve ellerini açtı , konuşmaya başladı.
"Hiç sormayacaksın sanmıştım ismim Albin Markeran , bir büyücü okulunda boş zamanlarımda öğretmenlik yapıyorum ve 5.Seviye bir büyücüyüm"
Felix kafasını saygıdan hafifçe eğdi ve konuşmaya başladı.
"Felix Irmogram 3.Seviye büyücüm bir asil ailesinde geçiçi korumalık yapıyorum"
Albin gülümseyerek kafasını salladı ve bir soru sordu.
"Verdiğim bilgilerin ücreti olarak 1 Ruh Taşı yeterlidir başka bir şey istiyormusun ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...