O anda Felix gözlerini açabildiği kadar açmıştı.Yüzünde büyük bir şaşkınlık ifadesi vardı.Böyle bir şeyin varlığından okuduğu 2 kitapta bahsetmemişti.Fakat düşünüldüğünde oldukça mantıklıydı
"Büyük bir kova sudan tek bir kova su azaltırsa mı daha hızlı azalır yoksa 2 kova birdan almaya başlarsa mı çok basit bir mantık"
Felix kafasına hafif bir şaplak attı ve karşısındakı genç adama baktı.Sonrasında ise yüzünde mahcup bir ifade ile konuştu.
"Ah apttalığımı mazur görün bu konulara yeniyim"
Felixin hareketlerini gören 25 yaşındakı adam gülümsedi ve eliyle sorun değil işareti yaptı.
Felix bundan sonra adama soru sormayı bırakıp Su Elementi kategorisine girdi.Bu kategoriye girmesiyle birlikte siyah kitabın kapağı hafifçe laciverte dönmüştü.Felix sonrasında karşısında ortalama 15 tane Su Elementi Tasarımları görmüştü.Fakat bunların 13 ünü hemen elemişti.Çünkü en düşüğü 30 Ruh Taşından başlıyordu.
Geriye kalan iki büyü ise 3 er ruh taşı fiyatındaydı.
"Water Shield"
0.Seviye Büyü
"Kullanıcı önünde 2 metrelik Su kalkanı oluşturur."
Diğer büyü ise
"Water Tentacle"
0.Seviye Büyü
"Kullanıcı elinden 6 metre uzunluğnda sudan oluşmuş bir dokunaç çıkartır."
"Extra" - Hem saldırı hemde kontrol amaçlı kullanılabilir.
Felix iki büyüyü de sevmişti ve büyülerin ikiside sadece 3 er ruh taşı istiyordu.Bu ucuz sayılırdı her ne kadar bu büyülerden sonra tamamiyle çulsuz kalacak olsada.O anda Felixin aklina adamın söyledikleri gelmişti.
"İki büyüyü alsam bile sadece bir tanesini Su Sembolunun içine koyabilirim."
Felix bunu anladığında gözlerinde bir ışık belirdi ve adama doğru baktıktan sonra konusmaya başladı.
"Water Tentacle büyüsünü istiyorum"
25 yaşındakı adam gülümsedi ve kitaba iki kere dokunduktan sonra mavi renkli bir kitap Felixin önünde belirdi.Kitabın üstünde Water Tentacle yazıyordu.Felix kitabı aldıktan sonra cebinden 3 büyü ruhu taşını çıkarıp masaya bıraktı ve konusmaya başladı.
"En ucuz büyü sembolleri ne kadardır ?"
Adam Felixe baktı ve eliyle 5 parmağını gösterdi.
"50 Ruh Taşı , En ucuz semboller ateş su hava ve toprak sembolleridir.Bunlar aynı zamanda 0.Seviye Sembollerdir.Bu arada seni sanırım başka bir konuda daha uyarmalıyım.Her ne kadar kişi Locus seviyesinin sonuna kadar 0.Seviye büyüler kullansada 3.Seviye Locustan sonra Bu sembolleri ya geliştireceksin yada 1.Seviye bir sembol ağacı ile değiştireceksin.Diğer türlü diğer büyücülere karşı güçsüz kalırsın.Kısacası senin sembolun bir kova su ise karşındakı rakibinin elinde bir at arabası olur , hangisinin daha çok yük taşıyabileceğini eminim ki anlıyorsundur"
Felix kaşlarını hafifçe eğdi ve burnunu sildikten sonra gülümsedi.
Felix Water Tentacle Büyü modelini aldıktan sonra dükkandan dışarı çıkmıştı.Şu anda yapmak istediği tek şey kiralamış olduğu odaya gidip Su Sembolunu zihnine kazımaktı.Sonrasında ise Water Tentacle Modelini bağlayacaktı.Kitaplardan aldığı bilgiye göre bunları yaptıktan sonra Seviye 3 Locus Büyücüsü olacaktı.
Diğer bir kafasında bulunan fikir ise bir iş bulması gerektiğiydi.
Felix odasına ulaşmıştı ve siyah perdeleri çektikten sonra önceki kasabadaki yatağına göre çok daha farklı olan beyaz çarşaflı yatağına oturdu.Sonrasında ise 0.Seviye Su Sembolünü kafasına yerleştirmeye başladı.
Felix kitabın içinde bulunan nefes ritmini gerçekleştirdi ve odaklanmaya başladı.Hafifçe gözlerini açtığında öncekinden farklı olarak mavi küçük ışıklar kendisine doğru gelmeye başlamıştı.Ateş Sembolunu yaptığında ışıklar turuncu renkteydi.Bunu gören Felix doğra yolduğunu anladı ve tekrardan gözlerini kapadı.
"Sonunda !"
Felix terlere içinde kalmıştı ve gözlerini uzun zaman yeniden açmanın verdiği bulanıklığı yaşıyordu.Ortalama 2 günden beridir gözleri kapalı bir şekilde duruyordu ve Su Element Sembolünü zihninde çizmeye çalışıyordu.Diğer sembölü çizmeye göre bu sembol kendisinin ana elementi olmadığı için oldukça zorlanmıştı.Hatta bir an bilincini kaybedecek gibi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasíaBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...