Mage Road - Bölüm 42 - Tecrübe ve Buz Kumandan Goril

981 127 6
                                    

Felix gölgenin herhangi bir hareket yapmasını beklemeden hızlı bir adım atmıştı.Fakat gölgenin hareket etmesi çok hızlı olmuştu ve o anda Felix kendisine çok sert bir cismin çarptığını hissetmişti.Felix aldığı saldırı ile birlikte ortalama 15 metre ileriye fırlamıştı.

Hafif bir şekilde bilinci gitmişti fakat güçlü Ruh Gücünden dolayı kendisini hızlı topladı ve karın içine girmiş yüzünü çıkardı ve arkasına baktı.Gördüğü yaratık ortalama 5 10 metre boylarında tamamiyle çok kaslı bir fiziğe sahip olan yaratıklardan biriydi.Beyaz taş o sırada kendisine yaratık hakkında bilgi vermişti.

"Buz Goril Kumandan"

"Seviye 4.Locus"

Felix derin bir nefes aldı ve içindeki heyecanı bastıramıyormuş gibi hissetmeye başladı.O sırada Mite kendisine doğru endişeli gözler ile bakıyordu.Felix Mitenin bakışlarından tek çareleri olduğunu hissetmesi uzun sürmemişti.Felix hemen var gücüyle bağırmaya başladı.

"Öğrencileri koru ve geri çekil bunu bana bırak !"

Felix in bağırmasıyla birlikte ortalama 20 metre önünde olan Buz Goril Kumandanın uzaklaşan Mito öğrencileri teker teker indirip uzaklaşmaya başlamıştılar.Buz Goril Kumandanın boyu tam olarak 6 metreydi ve görünüşünden en azından 5 10 ton kiloda olduğunu anlaşılabiliyordu.Mavi gözleri ve tamamiyle bembeyaz bir kürkü vardı gözlerinde Mito ve Öğrencilere bakış ifadesinden onları pek önemsemediği belli oluyordu.

Felix ağzından aşağıya akan kan damlasını sildikten ve Mitoların uzaklaştığını farke ttikten sonra derin bir nefes aldı ve ayağa kalktı.

"Dark Star"

Felix in düşünmesiyle birlikte havada 2 karanlık yıldız sembolu belirmişti.O sırada Buz Gorili garip bir şey farketmiş edasıyla kollarıyla yere hızlıca vurarak doğrudan Felixe uçmuştu.

Felix kendini hızlı bir adım ile geri atarak Dark Star büyülerinden birisini önüne yerleştirmişti.Buz Gorili büyüyle birebir temastan korktuğu için yandan saldırmayı denemişti fakat bu sefer de diğer Dark Star büyüsü tarafından engellenmişti.O sırada Buz Gorili altından çıkan Su Dokungacını fark edememişti.

Dokungaç hızlı bir şekilde Gorile saldırmış ve bedeninde ortalama 4 5 derinliğinde bir yarık açmıştı.Her ne kadar fark edememiş olsada 4.Seviye bir elemental yaratık olarak belirli bir zekaya sahip olan Buz Goril Kumandanı son anda sıyrılmayı başarmış ve ölümcül bir hasar almaktan kurtulmuştu.

Buz Gorilin kanları hafiften yerde bulunan kara düşmeye ve karı eritmeye başlamıştı ki henüz saldırının etkisinden çıkamamış olan Buz Goril doğrudan kafasına bir ateş küresi yemişti.

Ateş Küresini yemesiyle birlikte kafası direk olarak patlamıştı.

Felix sonrasında ise Dark Star büyülerini ellerini sallayarak yok etmişti.Bu kendisine güzel bir tecrübe kazanmıştı.Büyülerinin hepsini sürekli olarak saldırı amaçlı kullanmak zorunda değildi.Dark Starları saldırıların geleceği kısma koyarak bir savunma amacı güttü ve bunda başarılı oldu.Dikkati dağılmış olan Goril e aşağıdan gelen bir Su Dokunaçıyla saldırdı ve hafif bir yara açtı.

Aynı şekilde yaranın açılmasından dolayı şok a uğrayan Gorilin sessizce yanına yaklaştı ve doğrudan bir Fire Sphere büyüsüyle işini bitirdi.

Felix o sırada doğal olarak buz yaratıklarının ateş büyülerine karşı oldukça güçsüz olduğunu anlayabiliyordu.

Felix galibiyet elde ettikten sonra Mite ve diğerlerini geri çağırmıştı.Mite ve Diğerleri Felixi gördükleri için çok sevinmişlerdi.Bunun nedeni Felixi sevdiklerinden dolayı değildi.Felix ölürse Goril kendi peşlerine takılacak olmasından dolayıydı.

Bir süre Mita Felix ile konustuktan sonra gorilin vücüdündan değerli parçaları kendisine verdi ve bu konuda Five Star a bahsedeceğini söyledi.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin