Felix büyü modelini oldukça beğenmişti.Fakat bu beğenmenin altında yatan önemli bir unsur ise büyünün sadece gönderdiği dartlardan dolayı değildi.Büyü sadece dart göndermeyip küçük bir yaralama sonrasında direk olarak yaralanan kişiyi lanetliyordu.
Eğer yaralanan kişinin lanete karşı bir çözümü yoksa ölecek demek oluyordu.Bu belki küçük bir şey gibi gözükebilirdi fakat düşünüldüğünde tek bir saldırı ile karşıdakı düşmanın isini bitirmeye yarıyordu.
Felix o sırada bu büyüyü aklının bir köşesine attı ve kitapta bulunan diğer bilgileri okumaya başladı.
"Kemik Nefes Ritmi"
"Kişi Kemik Nefes Ritmini uygulayarak vücüdundaki kemikleri kalınlaştırıp güçlendirebilir.Aynı zamanda Kemik Elementini etraftan kendisine çekebilir"
Felix bu tekniğin vereceklerini okuduğunda içi hafif bir garipseme ile kaplanmıştı.Her ne kadar güzel bir teknik olarak gözükse de yan etkilerinin olma olasılığı oldukça fazlaydı.
Felix ileride sırtından veya vücüdünün herhangi bir tarafından çıkan kemik parçaları görmek istemiyordu.Bu nedenden dolayı herhangi bir bilgi uygulamadan bunu denemeyi düşünmemişti.
O sırada Felix kendi kendine biraz daha olgunlaştığını ve bilgi sahibi olduğunu anlamaya başlamıştı.
3 4 gün önceki Felix tekniği direk denemeye başlardı.Fakat şu andaki Felix ise düşünüyor ve belirli planlar yapıyordu.Felix bu yeni halini beğenmişti ve yüzünde gülümseme oluşmasına engel olamamıştı.
Kitabın içinde önemli içeriklerden son olarak başka bir teknik vardı.Aynı zamanda bu teknik Felixin en çok dikkatini çeken teknikti.
"Abisal Kurban"
"Abisal adlı tanrısal varlığa yapılacak olan her türlü ceset veya canlı varlığın kurbanı kişiye verdiği kurbana göre güç sağlar"
Felix Abisal neden varlık hakkında herhangi bir şey bilmiyordu.Fakat kitabın bahsettiğine göre Kemik ve Ölüm Elementleri konusunda çalışanlar için bir tanrı olarak görünen bir varlıktı.
Felix aslında Abisalın kim olduğu ile ilgilenmiyordu.Eğer dediği gibi herhangi bir canlının ölü bedeni veya canlı hali kendisine güç kazandıracaksa Felix bununla yetinebilirdi.Hatta oldukça mutlu da olurdu.Böyle şeyler hoşuna giderdi.
Felix bu konu hakkında verilen diğer bilgileri de okumaya başlamıştı.
"Abisal ile anlaşma yapılması için kişinin Abisal Kurban metodunun içinde yazan nefes ritmiyle birlikte bu sözleri söylemesi gereklidir "Tanrı Abisal bana kemik kuklanı gönder"
"Bunun sonrasında ise Abisalin milyonda 1 gücüne sahip bir kukla kendisine görünecektir ve vermek istediği kurbanı alacaktır.
Kurban alındıktan sonra Abisal ile anlaşmayı yapan kişiye kurbanın değerine göre büyüsel güç verilecektir"
"Kurbanın değeri ne kadar yüksek olursa alıanacak olan güç ve hediye de o kadar yüksek olacaktır"
"Ek olarak Abisal büyücüler arasında bir anlaşma hakimi olarak da görev görür.Kişiler Abisali çağırırlar ve anlaşmalarını kan ile imzalarlar eğer büyücülerden biri anlaşmanın şartlarına hıyanet ederse Abisal kişiyle 1000 yıllık bir azap ve sonrasında ölüm verir"
Felix okudukları şeylerden sonra derin bir nefes aldı.Olaylar iyice karışıyordu nasıl bir şeyin kapısını açtığını bilmiyordu.
Fakat buna rağmen ölüleri kurban ederek güç kazanma fikri kendisine çok güzel geliyordu.Sadece bu değildi , hemen şu anda yanında bunu deneyebileceği bir ceset vardı.
Felix derin bir nefes aldı ve metodu yapması gerektiği gibi yapmaya başladı.
Nefes ritimleri önceki nefes ritimlerine göre garip olan bu metod Felixe kendisini oldukça garip hisettiriyordu.
lk önce derin bir nefes alıyor sonrasında bu nefesi vermeye başlıyordu,Nefesin tam son damlasını verecekken nefesini tutuyor ve nefesinin son damlasını burnundan veriyordu.
Bunun devamında bunu tekrarlıyor ve karışık şekilde garip nefes ritimleri uygulamaya devam ediyordu.
Felix bunu yapmaya devam ettiğinde etrafı hafif karanlık kapladığını anlaması uzun sürmemişti.Yinede Felix buna aldanmayıp devam etti ve sonrasında kitapta yazan sözleri okumaya başladı.
"Tanrı Abisal bana kemik kuklanı gönder"
Felixin sözleri ile birlikte odanın içini büyük bir karanlık kapladı ve etrafta yanan mumlar sönmüştü.
Felix gözlerini bir anlık kapadı ve tekrar açtığında önünde 1 metre uzunluğunda bir beyaz kafatası vardı.Gözleri yeşil bir alevle parlıyordu ve sadece tek bir bakış ile Felixin bütün ruhunu okuyormuş gibi hisettiriyordu.
Felix sonrasında hedef olarak yerde yeten siyah cübbeli büyücüyü gösterdi.Kurukafa Felixin parmağı ile işaret ettiği yere baktıktan sonra gözlerindeki yeşil ateş kırmızı ateş e döndü.
Havada uçmaya devam eden kafatası doğrudan cesedin üstüne geldikten sonra gözlerinden turuncu bir ateş doğrudan yerede yatan cesede uçtu ve dokunmasıyla birlikte cesedi tutuşturdu.
Cesedin tutuşmasıyla kül olması bir olmuştu.Felix olayları izleyip şaşırmadan ve aynı zamanda korkmadan duramıyordu.
Sadece gördüğü küçük bir şey bile bu dünyada ne kadar küçük ve güçsüz olduğunu kendisine göstermesine yetmişti.Fakat kendini sakinleştirdikten sonra kuru kafanın hareketlerini izlemeye devam etti.
Abisalin kuklası olan havada uçan kuru kafnaın gözleri tekrardan yeşile döndü ve Felixe geldikten sonra gözlerinden çıkan yeşil bir ışık doğrudan Felixin başının ortasından içeriye girdi.
O sırada Felixin kafasının içinde bulunan beyaz taş kendisi ile konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...