Mage Road - Bölüm 54 - Sıkıntı !!

919 129 8
                                    


Mor Halka Kurt un siyah gözlerinde hafif bir mor rengi ortaya çıkmıştı.Kendisini önce ki durumda halka şeklinde kaplayan Mor İp ise büyümeye başlamış ve hızlı bir şekilde vücudunu sarmıştı.


Kısa bir süre sonra siyah tüyler ile kaplı olan Mor Halka Kurt u morumsu bir kürk rengine kavuşmuştu .Felix o sırada hafifçe artık rahatlık olayından çıkmış ve gözlerinde ciddi bir ifade almıştı.


Felix garip bir şekilde Kurt un değişiklik geçirdiğini düşünüyordu.Ne olur ne olmaz diye Kurt un durumunu beyaz taş ile birlikte bir kez daha kontrol etti.


«Mor Halka Kurtu»«4.Seviye (Evrimleşmek Üzere»«Evrimden sonraki alacak olacağı durum ise»«Mor Şeytan Kurdu»«5.Seviye»


Felix o sırada olayın çok ciddi bir hal aldığını anlamıştı.Artık hiç de şaka bir konu değildi.Felix güçlüydü bunu da biliyordu fakat 5.Seviye bir yaratığa karşı şansı neredeyse sıfırdı.


Savaşmayı bırak büyük ihtimal ile kaçamazdı bile , o sırada Felix yavaş adımlar ile geldiği kısma geçmeye çalışıyordu ki arkasında bulunan geldiği kısımdan büyük bir kaya aşağıya indi , ve yolunu kapattı sadece bununla kalmamış etraftan gelen sesler ile diğer kısımlarında kapanmış olduğunu kendisine bildirdi.

Felix derin bir nefes aldı ve olabildiğince sakin kalmaya çalıştı.O sırada kendisini izleyen kişilerin olduğunu anlamıyordu.


«Hahaha Sandra bu dahice şimdi orada ölecek olsa bile kimse bizden şüphelenmeyecek !»


Martin Sandraya doğru dönmüş ve kahkaha atmıştı.Önlerinde ise beyaz renkli bir küre vardı.Bu küreye odaklanıyorlar ve Felix i izliyorlardı.


Sandra Martinin kahkahasına hiç bir şey dememişti.Gözlerinde oldukça garip bir ifade vardı.


«Umarım buna değersin Felix , o kurdu oraya yerleştirmek ve evrimini tetiklemek için en azından 400 Ruh Taşı harcadım.Şu anda seni izlerken bile 10 dakika başına 10 Ruh Taşı harcıyorum ...»


O Sırada Felix in olan bitenden haberi yoktu ve tek yapabileceği şey önündeki Kurt a bakmaktı.Çünkü garip bir şekilde kendisini süzmeye başlamıştı.Aynı o sırada Felix in aklına bir şey gelmişti.


«Gerizekalı , neden duruyorsun saldırsana 5.Seviye ye evrimini tamamlar ise hiç bir şansın kalmayacak !»


Felix derin bir nefes aldı ve öncesinde yanında bulunan Hortumlardan bir tanesini doğrudan Kurt a doğru yönlendirdi.Aynı sırada elinde bir Karanlık Yıldız büyüsü oluşturdu ve hemen sonrasında bir tane daha oluşturdu.


Ateş Hortumu doğrudan Mor Halka Kurtuna gittiği sırada ellerindeki 2 farklı Karanlık Yıldız büyüsünü sağa ve sola gönderdi.Mor Halka kurtunu kıstırmak istiyordu.

Kurt kendisine doğru gelen ateşten oluşmuş neredeyse kendisiyle aynı boyda olan Hortuma baktı ve tek yapması gereken hafifçe uluması olmuştu.Uluma ile birlikte ateşten oluşmuş kudretli gözüken fakat anlaşıldığı üzere o şekilde olmayan Hortum yok olmuştu.Felix kaşlarını çattı fakat sonrasında ise gülümsedi.


Sağ ve Soğ tarafa attığı yıldızlar çoktan kurt un yanına yaklaşmıştı.Kurt kendisine doğru gelen yıldızların sağ tarafından geleninden kaçmayı başarmıştı.Fakat solundan gelen tarafından kafasının hemen sol kısmının altına darbe almıştı.


«Pisisfff»


Karanlık Yıldız vurduktan sonra kaybolmuştu.Hemen sonrasında ise hafif bir patlama ile Kurt un sol tarafında bulunan kısımdan bir boşluk açmıştı.


Kurt o sırada hafifçe yere yığılmıştı .Felix başındaki teri sildi ve gülümsedi.Son darbeyi vurmak için hamle yapacağı sırada kendi kendine düşünmeye başladı.


4.Seviye üzerindeki yaratıklar artık Büyü Varlıkları sayılırlardı.Okuduğu yeni kitaplara göre bu 5.Seviye yaratıklar öldüğünde sahip oldukları yeni varlığın güç kaynağı olan Varlık Çekirdeği oluştururlardı.


Felix önündeki kurt a baktı ve beyaz taş ile inceledi.Aynı şekilde evrimleşmek üzere yazıyordu.Felix o sırada hafifçe şeytanice düşüncelere girmeden duramadı.«İlk önce 5.Seviyeye evrimleşmesini bekliyim , ve sonrasında ise onu öldürüp varlık çekirdeğini alayım !!»Felix bunu düşündükten sonra Bir çok organı dökülmüş hala kürkleri mor renge dönüşen bitap ve ölü olmaya yakın olan kurt un yanına oturdu.Avının daha büyümesini bekliyordu ki daha çok karnı doysundu.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin