Mage Road - Bölüm 19

1K 128 1
                                    

Aslında Will bile bunu düşündüğünde Celicenin yaptığı yaşadıkları dünyada oldukça mantıklıydı.Bir tarafta normal bir seviye ve oldukça büyük bir düşmanlığı olan baron ailesinin çocugu diğer tarafta ise gencecik yaşında bir baronun bile neredeyse yanında tutması için çok büyük paralar ödediği güçlü ve gizemli büyücü , Bu ikisi karşılaştırıldığında ortaya kimin seçileceği konusunda net bir karar çıkıyordu.

Her ne kadar böyle olsada Will bunu kaldıramıyordu.Fakat aynı zamanda da kötü biri olmadığı için Felix e kötülük de besleyemiyordu.Sonuçta onun seviyesinde bir büyücü neden kendisini kurtarmak için uğraşmıştı ki ,

Will kafası karışık bir şekilde karanlıklamaya başlamış havada , bahçede yürümeye devam etti.

O sırada odasında meditasyona devam eden Felix gözlerini açıp mavi element parçaçıkların kendisine doğru geldiğini ve kafasının tam ortasından zihninye doğru dolduğunu hisetti.Bunu hissi oldukça seviyordu.Sanki uzun yorucu bir günün ardından kana kana su içmeye benziyordu.

O sırada meditasyonunu bitirdi ve odasıyla birleşik olan duşa girdikten sonra kendini yıkadı.Her meditasyondan sonra vücüdunda ve ruhunda bulunan karanlık pisliklerden kurtuluyor ve çok az da olsa güçleniyordu.Tabi meditasyonun ve nefes ritim tekniklerin asıl amacı sahip olduğu gücü köküne işlemek ve ileriye doğru ilerlerken bir sıkıntı yaratmamasını sağlamaktı.

Felix duştan çıktıktan sonra dolabını açtı ve bulunan siyah takımlardan birini giydikten sonra koltuğuna oturdu.Küçük kitaplığından rastgele bir kitap aldı ve okumaya başladı.

Kitap hafif tarih hafifde politik hakkındaydı , az da olsa bunları okumasının kendisine yararı yoktu.Sürekli olarak büyü konuları düşünemezdi.

Ortalama 2 saat boyunca kitabı okuduktan sonra hava iyice kararmıştı.Ateşleri söndürüp yatağına yatan Felix yarın neler yapacağını düşünüyordu.

Felix gözlerini açtı ve etrafına bakmaya başladı.Odasında olduğunu fark ettikten sonra doğruldu ve siyah takımınını giydi , fark ettiği ilk şey boyunun ortalama 4 5 cm daha uzamış olduğuydu.Bunun nedeni büyücü olmasıyla birlikte sürekli olarak ruhunu ve bedenini temizlemeye başlamasından kaynaklanıyordu.Bedenini ve ruhunu sürekli olarak temizlediği için boyunun uzaması için bir yol ortaya çıkmıştı.Şu anda Felix 176 177 boylarındaydı ve kıyafet vücüdüna çok daha güzel oturuyordu.

Felix odasından dışarı çıkacağı sırada kapısı çaldı ve dünkü kahyanın sesi kapının arkasından duyuldu.

"Efendi Felix kahvaltınızı getirdim girebilirmiyim ?"

Felix hafifçe "Gelebilirsin" diye seslendi.

Kapı açıldı ve kahya ile birlikte hizmetçi bir kız odaya giriş yaptı.Ortalama 3 farklı öğün getirmişlerdi.Bunlar sebze et ve içeçek olarak ayrılmışlardı.Felix yemeğinin gelmesiyle birlikte kahyalara bakıp , "Çıkabilirsiniz" dedi ve kahyaların odadan ayrılmasından sonra kahvaltısını yapmaya başladı.

Kahvaltısını kısa sürede bitirdikten sonra dışarıya biraz hava almaya çıkmıştı.Kafasında Mander Ailesinin sıkıntıları ve aynı zamanda 4.Seviye Locus a nasıl çıkılacağı hakim sürmekteydi.

Felix yürüdüğü sırada genç adamların seslerini duymaya başlamıştı.Sesleri duyduğu tarafa ilerlediklerinde oldukça açık bir alan içinde bir genç erkeğin ve kadının kılıç ve ok konusunda talim yaptığını görüyordu.Felix talim alanına doğru durgun fakat güçlü adımlar ile ilerledi.

O sırada talimleri yaptıran üstünde diğer deriden bir zırh olan adam Felixe doğru baktı ve konuşmaya başladı.

"Efendi Felix sarayımızda kalacağınız haberini aldık.Çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum.Benim adım Milard Eguwene , burada Mander Ailesinin hizmetkarlarını ve savaşçılarını eğitiyorum"

Felix herhangi bir şey söylemedi ve çalışan gençlere doğru bakmaya başladı.Her ne kadar içinden genç diye geçirsede aslında bir çoğu kendisiyle aynı yaşlardaydı ve fiziksel olarak oldukça iyiydi.

Kısa süre sonra talim yapan gençler Felixin kendilerine baktığını görmüşlerdi.Her ne kadar gelip kendisiyle konuşmak istiyor olsalarda önceden Milard tarafından kesin emir almışlardı.Efendi büyücü aralarından birini çağırmadan önce hiç biri onun yanına gidip onu rahatsız etme yetkisine sahip değildi.Zaten Will bunun büyücü ile aralarında anlaşma olduğunu kendisine söylemişti.Doğal olarak böyle bir anlaşmanın varlığından haberi olan Milard öğrencilerine bunun uyarısını yapmıştı.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin